Gå til innhold

Voksi sky light, eller annen lett vognpose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det nytter ikke med dyne på denna ungen min, så jeg ser meg nødt til å investere i en vår/høst-pose. Har sett litt på den mye voksi sky light-posen, men den er det vel ikke så mange som har fått testet enda? Ellers så er easygrow lite og easygrow lite + alternativer. Erfaringer med disse? Eventuelt forslag til andre jeg burde sjekke ut? :)

Anonymkode: ff6cb...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater easygrow! Den legger seg som en slapp lefse i ryggen på vogna. ...😑

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Lavendela skrev:

Jeg hater easygrow! Den legger seg som en slapp lefse i ryggen på vogna. ...😑

Når den er festet i seler også?

Skrevet

Mini må for tiden være kledd for.å tas opp av vognen til enhver tid, så vinterpausen vår er for varm. Følger denne 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med easygrow lite ☺️ Kan supplere med et lammeskinn i fra easygrow om det trengs.

Anonymkode: 79d98...029

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når den er festet i seler også?

Jepp! 😑

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lavendela skrev:

Jepp! 😑

Æsj, har du funnet et alternativ til den posen eller? 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, har du funnet et alternativ til den posen eller? 

Nei, jeg har saueskinn i bunn og bruker dyne over.😕  tips meg gjerne om du kommer over en god pose som holder seg på plass 😁👍

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lavendela skrev:

Nei, jeg har saueskinn i bunn og bruker dyne over.😕  tips meg gjerne om du kommer over en god pose som holder seg på plass 😁👍

Det skal jeg gjøre. Vurderer sterkt den voksi sky light. Har voksi urban som vinterpose og er veldig fornøyd med den. Skal gi tilbakemelding om det blir den, og hvor fornøyd jeg er ;)

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Tar tråden på easygrow og binder den fast bak ryggen, funker som fjell. Veldig fin vårpose :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jeg gjøre. Vurderer sterkt den voksi sky light. Har voksi urban som vinterpose og er veldig fornøyd med den. Skal gi tilbakemelding om det blir den, og hvor fornøyd jeg er ;)

Supert 😀👍

Skrevet
1 time siden, GoldenLioness skrev:

Tar tråden på easygrow og binder den fast bak ryggen, funker som fjell. Veldig fin vårpose :) 

Det går dessverre ikke ann på babyjogger vogna mi 😕

Skrevet

Har brukt voksi Colibri i en ukes tid nå, den liker vi :) Passe varm og den passer fint i sittedelen til Stokke trailz i hvertfall. Vesla liker å være litt innpakket når hun sover, ikke så praktisk når det blir varmt... så nå er det body og strømpebukse, evt en ulljakke på hvis ned mot null, og den posen. Hun er litt varm av seg da, det skal sies. Som mamman sin sånn sett...

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken pose endte du opp med, TS? Noen med erfaring med Voksi sky light eller Voksi breeze light?

Anonymkode: ead9d...546

Skrevet

Jeg har sky light, og er fornøyd med den.

• 5 uker senere...
Skrevet

Andre som har erfaringer her?😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mottatt og brukt sky light en stund. Er fornøyd. Stoffet er mykt og godt. Synes antiskli i ryggen kunnr vært bedre, men det er bedre enn ingenting.

Anonymkode: ead9d...546

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Endte opp med sky light og jeg er veldig fornøyd med den. Deilig og mykt stoff! Akkurat passe tykk! Ligger godt i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...