Gå til innhold

Hvilke yrker passer bra forpå damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tråden "Hvilke yrker er ikke bra nok på menn?"

Personlig synes jeg damer som jobber på bensinstasjon er turn-off. De kan jo bare steike pølse. Spør du om noe annet vet de garantert ikke noe om det. Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet?

Anonymkode: c73f5...080

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke noe bedre å jobbe i klesbutikk. 

Anonymkode: f6f83...bfc

Skrevet

Enda en sånn tråd... Jaja. :natti:

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet?

Jøss! Her jeg bor har alle kvinnelige bensinstasjonsansatte så store ambisjoner at de vet hva butikkansatte er....  

• Liker 2
Skrevet

Det skrives spylervæske. Har du ikke større ambisjoner i livet?

• Liker 4
Skrevet

Flyvertinner. Menn flyr flyet😆

Skrevet

Jeg jobber i matvarebutikk fordi jeg trenger ekstra penger i tillegg til studielånet. Har du tenkt på at man kanskje gjør noe mer enn å kun jobbe på en bensinstasjon? Mange bruker det som en mellomstasjon til å nå sitt egentlige mål; om det så er karriere, reise, sport eller noe med kreativiteten. Kan godt hende man trives skikkelig på jobben også? Jeg kan forresten garantere deg at de jentene som jobber på bensinstasjonen eller nærbutikken ikke jobber der for at DU skal bli "turned on". Jeez

• Liker 2
Skrevet

Fiffig tråd. Her får dere likestillingen servert damer. 

Skrevet

Aner ikke hva "forpå" betyr, så vanskelig å svare på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 3/24/2017 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg damer som jobber på bensinstasjon er turn-off. De kan jo bare steike pølse. Spør du om noe annet vet de garantert ikke noe om det. Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet?

Jeg skjønner ikke overskriften, den passer jo ikke med innholdet innlegget ditt. Hva mener du med "forpå damer"?

Anonymkode: 93707...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at norsklærer passer best for damer. (akkurat i dette tilfellet) 

Anonymkode: 61764...e5e

Gjest lipgloss
Skrevet

Alle yrker menn gjør kan kvinner gjøre like godt, og gjerne bedre,det finnes ikke noen yrker som damer ikke kan utføre og som er forbeholdt menn.

Har du lyst å jobbe med noe så spiller kjønn ikke noen rolle.

AnonymBruker
Skrevet
På 24. mars 2017 den 20.53, AnonymBruker skrev:

Er kvinne, og jobber selv på bensinstasjon. De aller fleste har basiskunnskapen inne, og en får alltid også noe opplæring. Men vi tar ikke betalt for påfylling av olje, luft og vindusspylervæske og tjener dermed ingen penger på det. Bensinstasjonen overleverer ved å være kiosk noe som utelukkende skyldes markedskreftene. For å ikke nevne hvor KRISE det er å ikke kunne fylle luft, spylervæske og olje når en har lappen. Da burde en strengt talt ikke ha lappen. Men innser jo nå at du bare er en mannsjåvinistisk cunt så regner med at du er så jævla tilbakestående at du ikke tar til deg noe av det jeg skriver. 

Anonymkode: fdbed...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at norsklærer passer best for damer. (akkurat i dette tilfellet) 

Anonymkode: 61764...e5e

Hvorfor det? Penisen som hindrer menn i å være norsklærer? DISKRIMINERING

Anonymkode: fdbed...cb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...