AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Inspirert av tråden "Hvilke yrker er ikke bra nok på menn?" Personlig synes jeg damer som jobber på bensinstasjon er turn-off. De kan jo bare steike pølse. Spør du om noe annet vet de garantert ikke noe om det. Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet? Anonymkode: c73f5...080
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Er da ikke noe bedre å jobbe i klesbutikk. Anonymkode: f6f83...bfc
Scott Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet? Anonymkode: c73f5...080 Jøss! Her jeg bor har alle kvinnelige bensinstasjonsansatte så store ambisjoner at de vet hva butikkansatte er.... 2
chouette Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 Det skrives spylervæske. Har du ikke større ambisjoner i livet? 4
Kalyna Skrevet 24. mars 2017 #7 Skrevet 24. mars 2017 Jeg jobber i matvarebutikk fordi jeg trenger ekstra penger i tillegg til studielånet. Har du tenkt på at man kanskje gjør noe mer enn å kun jobbe på en bensinstasjon? Mange bruker det som en mellomstasjon til å nå sitt egentlige mål; om det så er karriere, reise, sport eller noe med kreativiteten. Kan godt hende man trives skikkelig på jobben også? Jeg kan forresten garantere deg at de jentene som jobber på bensinstasjonen eller nærbutikken ikke jobber der for at DU skal bli "turned on". Jeez 2
Teethgrinding Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 Fiffig tråd. Her får dere likestillingen servert damer.
Perle Skrevet 24. mars 2017 #9 Skrevet 24. mars 2017 Aner ikke hva "forpå" betyr, så vanskelig å svare på. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #10 Skrevet 27. mars 2017 På 3/24/2017 den 20.53, AnonymBruker skrev: Inspirert av tråden "Hvilke yrker er ikke bra nok på menn?" Personlig synes jeg damer som jobber på bensinstasjon er turn-off. De kan jo bare steike pølse. Spør du om noe annet vet de garantert ikke noe om det. Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet? Anonymkode: c73f5...080 Jeg skjønner ikke overskriften, den passer jo ikke med innholdet innlegget ditt. Hva mener du med "forpå damer"? Anonymkode: 93707...0e5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #11 Skrevet 27. mars 2017 Jeg tenker at norsklærer passer best for damer. (akkurat i dette tilfellet) Anonymkode: 61764...e5e
Gjest lipgloss Skrevet 27. mars 2017 #12 Skrevet 27. mars 2017 Alle yrker menn gjør kan kvinner gjøre like godt, og gjerne bedre,det finnes ikke noen yrker som damer ikke kan utføre og som er forbeholdt menn. Har du lyst å jobbe med noe så spiller kjønn ikke noen rolle.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #13 Skrevet 27. mars 2017 På 24. mars 2017 den 20.53, AnonymBruker skrev: Inspirert av tråden "Hvilke yrker er ikke bra nok på menn?" Personlig synes jeg damer som jobber på bensinstasjon er turn-off. De kan jo bare steike pølse. Spør du om noe annet vet de garantert ikke noe om det. Har spurt flere kvinnelig bensinstasjonansatte hvor spylevesken er, men de vet ikke hva det er en gang. Det samme gjelder butikkansatte. Har ikke større ambisjoner i livet? Anonymkode: c73f5...080 Er kvinne, og jobber selv på bensinstasjon. De aller fleste har basiskunnskapen inne, og en får alltid også noe opplæring. Men vi tar ikke betalt for påfylling av olje, luft og vindusspylervæske og tjener dermed ingen penger på det. Bensinstasjonen overleverer ved å være kiosk noe som utelukkende skyldes markedskreftene. For å ikke nevne hvor KRISE det er å ikke kunne fylle luft, spylervæske og olje når en har lappen. Da burde en strengt talt ikke ha lappen. Men innser jo nå at du bare er en mannsjåvinistisk cunt så regner med at du er så jævla tilbakestående at du ikke tar til deg noe av det jeg skriver. Anonymkode: fdbed...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #14 Skrevet 27. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at norsklærer passer best for damer. (akkurat i dette tilfellet) Anonymkode: 61764...e5e Hvorfor det? Penisen som hindrer menn i å være norsklærer? DISKRIMINERING Anonymkode: fdbed...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå