Gå til innhold

Hva er det verste en mann kan gjøre på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forstått at det å ikke betale for alt er en skikkelig dealbreaker for damer. Noe som tilsier at damer er litt som aksjer. Vent med å investere i dem til man får en passelig avkastning. 

Har forstått ut fra damer på forumet at menn som er interessert i politikk heller ikke er noe særlig. Unngå det altså.

Det samme gjelder å snakke om exer.

Anonymkode: 0a908...cd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prumpe

Anonymkode: 9a133...725

• Liker 3
Skrevet

Med de eksemplene du nevner over, er det så mange individuelle forskjeller at det er umulig å svare entydig på. Jeg betaler gjerne, blir gjerne betalt for og skyr en mann som ikke liker å diskutere politikk. Å holde seg unna ekser som tema er nok greit uansett, og særlig å snakke negativt om dem. 

For min del er det aller verste jeg vet om å føle at jeg er på intervju., eller enda verre: avhør La samtalen flyte naturlig fra det ene emnet til det andre, ikke bruk annenhver setning til å stille spørsmål om livet mitt på en veldig rett frem måte. Man kan få mye informasjon med en helt vanlig samtale. Med det mener jeg ikke at man aldri skal spørre, spør gjerne, men jeg vil ha rom til å svare utfyllende, la samtalen flyte og å stille noen spørsmål selv også. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Verste han kan gjøre:

-betale for all maten

- ikke diskutere politikk eller andre interessante tema

Anonymkode: 4d6ff...1f3

• Liker 1
Skrevet

Komme ustelt. Ikke pusset tenner, ikke barbert seg og sånn. Jeg synes det er irriterende når han KUN prater om seg selv og ikke er interessert i å høre på hva jeg har å si. Mye skryting er også turn off.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mye prat om exer, sykdommer og negativt snakk om andre funker ikke for meg.

Manglende grunnleggende manerer (fising, innsuping av snørr, nesepilling i "skjul")  i tillegg til dårlig kroppshygiene er heller ikke positivt. 

Politikk er for meg et helt ok samtaleemne,  så hva som ikke kan snakkes om er jo individuellt. I tillegg betaler jeg gjerne for meg selv.

Anonymkode: 434d1...c50

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snakke om formuen sin. Helt kult å si at man har hytte på Nøtterøy og Geilo, ikke nødvendig å presisere at den koster 7 millioner.

Anonymkode: 5e6d2...c67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakke om hvor mye man tjener og hvor mye eiendom man eier, antall biler osv. Ja, dette er helt vanlige folk, men de er gjerrige som faen og spiser nudler for å flashe med hytte og bling.

Anonymkode: 88d6c...97d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Komme for sent

Være gjerrig og gnien

Snakke dritt om exen og andr kvinner generelt 

Skryte om penger og sex

Hå dårlig hyigene og ikke ha gjort en innsats på klesfronten. (Snakker møkkete sko og flekkete genser)

Ta daten på låret/klå under bordet

Kjefte på servitøren

Drikke seg seg drita

Gi "negative" komplimenter

Ha dårlige bordmanerer

Forvente sex, og hinte om dette etter få minutter

Ikke stille spørsmål, men bare snakke om seg selv

Stille spørsmål på en måte som påminner om et intervju

Sjekke og og pille på mobilen "non stop"

Ikke likne på bildet, være 15 år elde og 25 kilo tyngre

Endret av Perle
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...