AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Når man begynner å trene styrke ( og er utrent i det fra før), å kjenne det også litt i nedre del av ryggen senere? lurer på om jeg er litt støl og det faktisk kan skje der og, eller om jeg gjør øvelser feil.. Takk! Anonymkode: ffd8c...98d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 du kan bli støl i alle muskler ja:) Også de som er i ryggen Anonymkode: 34daa...751
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Håper det er det da, og ikke at jeg gjør øvelser feil! Anonymkode: ffd8c...98d
linsejesus Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Er du nybegynner er det lurt å få noen til å sjekke at du gjør det riktig, ellers er det fort gjort å skade seg når vektene blir tyngre, og du kan venne deg til dårlig teknikk så du ikke får så mye ut av øvelsene. Min personlige erfaring er at det er viktig å tøye ut spesielt korsrygg og bakside lår for å unngå låsninger i ryggen. Veldig mange har en lut holdning som gir plager i nakke og rygg, da kan det hjelpe veldig å tøye brystmusklene. Og er det lenge siden du har trent styrke blir du nesten garantert støl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå