Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennskap er viktig, men jeg har spurt meg selv ofte, hvor viktig er det, hva er det som er viktigst. Mange venner eller få gode. De siste er kanskje best. Men jeg har i det siste kuttet ut et par venner. La oss si det sånn så har det mer blitt bekjent. Faktum er at han ene er psykopat. I hans gode perioder har han vært veldig omgjengelig, men de senere år har han vært helt forferdelig. Det har mest gått utover han selv, men han prøver da å dra andre med nedover i elendigheta. Men jeg har funnet ut at jeg nå har blokkert hans telefonnummer på min mobil. En må først tenke på seg selv. Men jeg får prøve å oppsøke andre jeg kjenner. Jeg er 65 år mann og bor alene. Angrer på at jeg for noen år siden traff en dame som jeg slo fra meg. Akkurat nå kunne jeg tenkt å ha henne, men det er for sent hun har funnet en annen. Men slik er det. Ofte tenker jeg når det ikke ble ho, så blir det ingen. Men tiden får se.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hna jeg på en måte er kjæreste med bryr seg aldri om det. Han kan reagere men det spørs.

Anonymkode: 13238...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...