Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Jeg hater å skrive det som tema, men det er nok det jeg har gjort de to-tre siste ukene og det plager meg. Jeg får så dårlig samvittighet og føler at dette ikke er riktig ovenfor de to. For et par måneder begynte jeg å "date" en type, la oss kalle ham A, og vi fant tonen. Dette pågikk i en månedstid fram til spørsmålet kom opp om vi skulle bli sammen. Siden han skal reise bort et halvt år, ble vi enige om å at vi ikke skulle ta det eventuelle skrittet videre før han kom tilbake. En uke senere var jeg hos ham, men noe gikk galt på et vis og etter dette møtet skjøv jeg ham ut av tankene og interessen dalte drastisk. Jeg tok da opp kontakten en annen, la oss kalle ham B, og vi begynte å møtes flere ganger i uka. Det ble noen kyss, men ikke mer. A møtte jeg på jobben hver dag, men han gjorde ikke noe for å opprettholde interessen min. Jeg gav ham stadig mindre oppmerksomhet. Så, plutselig spurte han om vi skulle møtes. Jeg takket ja, og tenkte at ingenting trenger å skje for nå er vi jo bare venner. Så avtalte vi å møtes den påfølgende helgen. De neste dagene gav han meg mer opperksomhet, strøk meg over armen, hånden etc. og gav meg klem. Dette vekket ingen følelser for meg og det var jeg faktisk glad for. Men på date'en gikk det galt. Jeg prøvde å holde fysisk avstand, men han kom stadig nærmere. Til slutt ble noen kyss før jeg gikk hjem. Han snakket om hvordan vi måtte holde kontakten mens han var bortreist. Heller ikke dette vekket de følelsene jeg en gang hadde for ham. Jeg tenkte bare mer på B og følte at jeg hadde gjort helt feil. Jeg burde fortalt A at jeg bare ville være venner. Nå er jeg redd for at jeg har gitt ham falske forhåpninger. Siden helgen har jeg vært sammen med B, sittet i armkroken hans, holdt ham i hånden og latt han gi meg noen små kyss. Han vet forsåvidt at jeg ikke er interessert i å bli sammen med han/noen nå; at jeg ikke vil være noens jente og at jeg trenger tid for meg selv. Det jeg ber om av dere er om dere kan fortelle meg om jeg har gjort noe galt ovenfor de to? Jeg føler det slik, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det nå.
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Du har ikke gjort noe galt siden du ikke er sammen med noen av dem. Men ta en prat med a og si at du bare ønsker vennskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå