AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Men jeg er gravid .. flere som har opplevd dette ? Det er andre gang siden jeg fikk positiv test at jeg får en menslignende blødning rundt den tiden jeg skulle hatt mensen . Har tatt CB uke siden første blødningen , å den har steget som den skal . Fra 1-2, så 2-3 og om mandagen viste den 3+.. altså fortsatt meget gravid . Men i går skulle jeg egentlig hatt mensen .. igjen får jeg blødning .. det begynte med brunlig utflod for så litt friskt blod , så stoppet det opp .. i dag er det litt friskt blod igjen.. samme type blødning jeg hadde sist måned . Ingen smerter , ingen klumper .. har sett det kan komme litt koagulert blod , men det er meget lite . Så da lurer jeg .. er dette noe jeg kommer til å ha hele svangerskapet ? Skal til UL om 2 uker . Anonymkode: 5eca9...149
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 TS her : friskt blod er kanskje litt feil .. det er ganske mørkt .. Anonymkode: 5eca9...149
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Det er faktisk noen som opplever menslignende blødninger gjennom hele svangerskapet. Men jeg ville tatt det opp med lege eller noe. Anonymkode: 9adc4...b40
Silfen Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Det et ikke uvanlig, som oftest grunnet skjøre slimhinner. Kan også være at man har et subchorionic hematom som gjør at man blør litt, men dette er mest vanlig ved ivf og som oftest ufarlig. Anyways, blødninger trenger ikke være farlig.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Silfen skrev: Det et ikke uvanlig, som oftest grunnet skjøre slimhinner. Kan også være at man har et subchorionic hematom som gjør at man blør litt, men dette er mest vanlig ved ivf og som oftest ufarlig. Anyways, blødninger trenger ikke være farlig. Hva er det og hvorfor får man det av IVF? Anonymkode: 649b3...70f
Silfen Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Det er som det står, et hematom. Aner ikke hvorfor det oppstår men ser at det er oftere ved ivf. Du kan google det selv om du er nysgjerrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå