Gå til innhold

Norske Cosmopolitan og Woman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når norske Cosmopolitan kommer? Har bare hørt at det skal være over nyttår...

Så også reklame for et nytt blad som heter Woman på TV? Dette er vel kanskje i salg nå? Noen som vet hvilken type blad dette er?

Har helt dilla på sånne blader, jeg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det i butikken i går - 25 kroner som intropris, men jeg kjøpte det ikke.. antagelig fordi Mannen var med oghan syns deter dumt å bruke masse penger på sånt :oops:

Skrevet

Jeg kjøpte Woman i går - det var intropris på 25 kroner. For å være helt ærlig synes jeg bladet var både rotete og dårlig.

Kommer neppe til å kjøpe det flere ganger. :o

Skrevet

Hvilken aldersgruppe er de beregnet på?

Jeg synes svenske cocmopolitan er litt fjortis-aktig, mens engelske er bedre... Jeg fikk en følelse av at Womans sin målgruppe er de mellom 16-20 år av å se reklamen, men det er godt mulig det er feil!

Pam

Skrevet

:wink:

Gjett om samboeren min er oppgitt over alle bladene jeg kjøper! :ler:

Var det Woman eller Cosmo du så i butikken igår?

Skrevet
:wink:

Gjett om samboeren min er oppgitt over alle bladene jeg kjøper! :ler:

Var det Woman eller Cosmo du så i butikken igår?

he, he!

Det var Woman.. er litt nysgjerrig og litt usikker på det.. Tror jeg er litt for gammel for det (33)

Skrevet

Synd hvis de skal være fjortis-inspirert disse bladene da... Jeg er 34 år, men leser Det Nye, Elle, Shape Up og faktisk også Mag. In-Side synes jeg blir for fjortis. Men jeg er tydligvis ganske ung til sinns, for jeg liker f.eks. ikke Henne noe spesielt.

Utenlandske blader pleier jeg ikke å lese, men nå fikk jeg lyst til å prøve svenske Cosmo :P

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg leser britiske Cosmo fordi jeg synes det er greit å lese litt på engelsk. Tror derfor ikke jeg kommer til å kjøpe det norske...

Skrevet

Jeg var så dum at jeg kjøpte Woman (misset bussen, og busstoppet er rett ved en kiosk). Selv om det bare kostet 25 kroner, kunne jeg spart meg pengene. Rotete, uinteressant, av typen "jeg har sett det før, hundre ganger minst". Woman får Inside til å fremstå som et blad for modne, reflekterte kvinner.

Skrevet

Hver gang jeg ser reklamen for Woman på tv så tenker jeg automatisk på et annet nytt blad; Chica

Hadde planer om å kjøpe det pga introprisen, men tror jeg heller kjøper en pocketbok,....

Skrevet

Chica og Woman virker bare helt utrooolig hjernedødt og uinteressant.

Skrevet
Chica og Woman virker bare helt utrooolig hjernedødt og uinteressant.

Hjernedødt er det riktige ordet...."Hvordan få det du vil i senga", "hvordan få kjæresten til å kjøpe den julegaven til deg som du VIL ha", osvosv...

Rart at ingen av de bladene som kommer, forsvinner. Det ene er jo mer dårlig enn det andre?

Skrevet

Må kanskje revurdere kjøpet av Woman... Det høres ikke helt bra ut... Men norske Cosmo skal jeg ihvertfall prøve når det kommer :P Og så får jeg se om jeg kjøper den svenske utgaven på vei hjem fra jobb idag :wink:

Skrevet

Jeg synes Woman var dårlig, og kjøper heller Se og Hør.

Synes den sex-ønskelista som de reklamerte om var teit, mulig jeg er for gammel, selv om jeg bare er 25 år synes jeg dette bladet passer for yngre jenter.

Skrevet

Presterte å kjøpe Woman idag jeg da. Måtte bare prøve det og se hva det er. Har ikke lest det ennå, men jeg blir vel skuffet da... siden jeg er 34 år :ler:

Ser at sjefsredaktøren er Heidi fra Det Nye... uten at jeg tror bladet kan sammenlignes i det hele tatt. Det Nye synes jeg er veldig bra!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Kjøpte Woman i Danmark i sommer, synes det var greit nok. Kjøpte det norske Woman som kom nå, og i hvertfall tre av sakene var oversatt fra det bladet jeg kjøpte i DK i sommer! :o Så jeg hadde liksom lest det før.. :roll:

Men liker klær og dill og dall, og blader er avkobling for meg, så jeg sluker det meste og kommer nok til å kjøpe det innimellom. Men KLOK blir man nok ikke av det! :ler2:

Skrevet
Så det i butikken i går - 25 kroner som intropris' date=' men jeg kjøpte det ikke.. antagelig fordi Mannen var med oghan syns deter dumt å bruke masse penger på sånt :oops:[/quote']

25 kroner var vel ikke masse penger? :wink:

Skrevet

Oj - kanskje ikke noe rart i at jeg syntes Woman var dårlig da, 37 år gammel som jeg er! :wink:

Til vanlig foretrekker jeg Det Nye og Henne, og f.eks. Det Nye er 100 ganger bedre enn denne nyskapningen kalt Woman. Godt det bare kostet 25 kr, så slipper jeg å argre meg over at jeg har brukt en formue på bare tull!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns Woman var utrolig dårlig, og kommer ikke til å kjøpe det flere ganger (måtte bare kjøpe, siden det var så billig..syns jeg da).

Jeg sverger heller til Det nye...(er forresten 28 år :wink: )

Skrevet

Fikk med meg på "Topp 20" at Glenn (=eksperimentet) hadde fått spørsmål fra Pia H om han kunne tenke seg å være "hunk of the month", mest sannsynlig i Cosmopolitan,.... Synes det sier litt jeg,... :roll:

(Glenn = en topp20-skapt-popstjerne som fjortisjentene sikler etter,...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...