AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Hvordan tester dere med eggløsningstester for å få stålkontroll på syklusen med tanke på eggløsning og mens? Hvor ofte tester dere og hvor lenge før dere har et noen lunde sikker svar på når dere kan forvente eggløsning og mens. Billigstrimlene er vel det som er greiest å bruke når man skal teste ofte og lenge? Anonymkode: 07eb4...ed8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Jeg har helt regelmessig syklus (på dagen). Jeg bare estimerer eggløsning med eggløsningskalkulator på nett og tester med eggløsningstester 3 dager i forkant av den datoen. Jeg får da positiv test 1-2 dager før estimert eggløsning (estimert eggløsning stemmer tydeligvis godt på meg). Hvis en er uregelmessig må en utvide testperioden. Jeg bruker billigstrimler, morgen og kveld og dobbeltsjekker med digital. Anonymkode: 3529b...9d0
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Jeg begynner å teste 1 gang om dagen (på sen ettermiddag/tidlig kveld) når det er 4-5 dager til forventet EL. Har du uregelmessig syklus bør du begynne å teste enda før. Det anbefales ofte at man begynner å teste fra CD 10. Anonymkode: 61945...338
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #4 Skrevet 25. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å teste 1 gang om dagen (på sen ettermiddag/tidlig kveld) når det er 4-5 dager til forventet EL. Har du uregelmessig syklus bør du begynne å teste enda før. Det anbefales ofte at man begynner å teste fra CD 10. Anonymkode: 61945...338 Det kommer an på sykluslengde, ved sykluser under 28 dager er det sent å starte teste der. Ellers greit. Anonymkode: 3529b...9d0
Ny Bruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Skrevet 26. mars 2017 Jeg forventet EL mellom cd 14 og 19. Begynte alltid å teste på cd. 10 for å følge stigningen. Testet en gang om morgen. Når jeg så at det nærmet seg, testet jeg også på ettermiddagen i noen dager for å ikke gå glipp av en positiv test. Fortsatt til jeg så teststreken blekne igjen.
Sheherasade Skrevet 26. mars 2017 #6 Skrevet 26. mars 2017 Bruker denne. Veldig oversiktelig og greit. Ved første syklus "lærer"monitoren hva dine verdier er, så de neste syklusene tester man dagene etter mensen er ferdig, og så gir den beskjed når det nærmer seg (og er) eggløsning. https://www.billige-tester.no/clearblue-advanced-fertilitetsmonitor-p-97.html
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Skrevet 26. mars 2017 2 timer siden, Sheherasade skrev: Bruker denne. Veldig oversiktelig og greit. Ved første syklus "lærer"monitoren hva dine verdier er, så de neste syklusene tester man dagene etter mensen er ferdig, og så gir den beskjed når det nærmer seg (og er) eggløsning. https://www.billige-tester.no/clearblue-advanced-fertilitetsmonitor-p-97.html Funker den for deg? Jeg begynte med en sånn og fikk bare høy fertilitet sånn hele syklusen enda jeg visste ca hvor eggløsning lå. Ble skikkelig fortvila og trodde det var noe galt med meg siden det stod at det ikke var noe bra i pakningsvedlegget. Kjøpte så de billigste digitale og en pakke med billigstrimler og brukte app for grov timing i stedet og fant eggløsning med en gang med de andre testene. Monitoren tester bare én gang per døgn. Det er ikke nok for meg i alle fall..og bare masse penger ut vinduet. Anonymkode: 3529b...9d0
Sheherasade Skrevet 30. mars 2017 #8 Skrevet 30. mars 2017 På 26/3/2017 den 17.17, AnonymBruker skrev: Funker den for deg? Jeg begynte med en sånn og fikk bare høy fertilitet sånn hele syklusen enda jeg visste ca hvor eggløsning lå. Ble skikkelig fortvila og trodde det var noe galt med meg siden det stod at det ikke var noe bra i pakningsvedlegget. Kjøpte så de billigste digitale og en pakke med billigstrimler og brukte app for grov timing i stedet og fant eggløsning med en gang med de andre testene. Monitoren tester bare én gang per døgn. Det er ikke nok for meg i alle fall..og bare masse penger ut vinduet. Anonymkode: 3529b...9d0 Ja, det funker. Den første (og andre?) gangen "lærer" monitoren som sagt hva ditt nivå ligger på så den merker forandring bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå