AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #21 Skrevet 24. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er grunnen til at jeg spør. Jeg tenner nemlig sinnssykt på å se det på video, men jeg tør ikke spørre dama om hun er med på det. Har hørt at damene kan få i seg tarmbakterier etc. og bli skikkelig sjuke. På samme tid tenker jeg at noe burde hun jo kunne ofre for min nytelse. Usikker her... Anonymkode: 5ab86...fc0 Noe burde hun ofre? Syk tankegang. Sex handler ikke om å ofre seg eller gjøre ting man absolutt ikke tenner på fordi partner tenner på det. Klart du kan spørre henne, men du bør faen meg respektere om hun sier nei og ikke komme med noe bullshit om at hun må ofre seg. Anonymkode: 7bfd6...bff 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #22 Skrevet 24. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe burde hun ofre? Syk tankegang. Sex handler ikke om å ofre seg eller gjøre ting man absolutt ikke tenner på fordi partner tenner på det. Klart du kan spørre henne, men du bør faen meg respektere om hun sier nei og ikke komme med noe bullshit om at hun må ofre seg. Anonymkode: 7bfd6...bff Glemte kanskje å nevne at jeg rimmer henne ofte, siden hun tenner på dette. Det er vel å ofre noe? ts Anonymkode: 5ab86...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #23 Skrevet 24. mars 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte kanskje å nevne at jeg rimmer henne ofte, siden hun tenner på dette. Det er vel å ofre noe? ts Anonymkode: 5ab86...fc0 Nei, ikke hvis det er greit for deg. Jeg synes ikke en sånn tankegang om at man skal ofre seg hører hjemme i et sexliv. At man kan prøve ut ting og sånn er greit, men å gjøre noe fordi partner ønsker det og man har motforestillinger mot det er ikke greit. Nå er det vel best å spørre henne om det, og ikke oss. Kun på den måten vil du finne ut om det er noe dere kan prøve ut. Anonymkode: 7bfd6...bff 1
Inwe Skrevet 25. mars 2017 #24 Skrevet 25. mars 2017 Jeg tenner på rimming, både gi og få, men ikke søren om jeg vil være i nærheten av penisen hans etter den har vært inne bak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå