Gjest gjest15 Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Jeg har nettopp truffet en jente og vi har noe på gang. Problemet er at jeg har herpes. Hvordan skal jeg gå frem for å fortelle det? Skal jeg fortelle det? Jeg er redd hun ikke vil ha meg om jeg forteller det.. :-( (Mange som har herpes vet det ikke selv) Hvordan hadde dere jenter reagert om en gutt dere hadde noe på gang med fortalte han hadde herpes? Vi har ennå ikke ligget sammen, men det er ikke langt unna...
Superlammet Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Vær ærlig! Det er ingenting verre enn om hun finner ut at du har løyet om kjønnssykdommer og utsatt henne for fare.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Fortell det. Hun kommer antagelig til å finne det ut en gang uansett. Jeg tviler på at hun forlater deg pga det om hun bryr seg om deg Herpes er til å leve med. For begge parter. Om forholdet varer over tid, sies det at partneren din mest trolig vil bli smittet, fordi du ikke alltid merker det nøyaktig ved utbrudd, så hun bør vite om det. Hvordan du skal fortelle det er ikke så lett å svare på, er vel bare og si det som det er, og fortelle henne lutt om sykdommen. Selv om vi fleste har lært om alle de ulike kjønnsykdommene, vet man ikke nok. Og som sagt, herpes er til å leve med. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå