Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #21 Skrevet 25. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk bestemme hvordan jeg vil ha utdrikningslaget mitt og da syns jeg det er greit å dekke kostnaden selv. Det er ikke alle i gjengen som kan hoste opp flere tusen for en langhelg i utlandet, og jeg vil ha med alle. Så får de heller finne på spennende aktiviteter dit vi skal. Jeg ønsket meg en kosetur, hvor alle koser seg, og ikke en fylledag. Anonymkode: a5805...2f7 Høres rimelig ut det der.
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2017 #22 Skrevet 25. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi satt og planla. Dvs hun snakket på innpust og utpust. Hun er den jeg vil kalle bridezilla. Jeg svarte bare når hun spurte og da vi kom frem til budsjettet, var hennes svært begrenset og da plumpet hun med ideen om dobbeltbryllup. Og igjen var hun i bridezillamodus. Jeg har allerede sagt nei, og jeg skal ringe henne imorgen for å være sikker på at beskjeden er mottatt. Det gjelder også utdrikningslaget. Anonymkode: a5805...2f7 Hun skal vel ikke planlegge sitt eget utdrikningslag? Da er jo HELE poenget borte!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #23 Skrevet 25. mars 2017 Synes "venninnen" din er dritt frekk! Mangler antenner! Anonymkode: 02d90...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #24 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er temmelig spent på hvordan venninnen reagerte da TS sa nei til dobbeltbryllup. Kan du oppdatere, TS? Anonymkode: 87292...de4 4
*nordby* Skrevet 25. mars 2017 #25 Skrevet 25. mars 2017 Beklager, men du høres litt tafatt ut. Med klar tale hadde det ikke oppstått problemer i det hele tatt. Håper det løser seg og at vennskapet ikke ødelegges, og at bryllupene blir fine. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #26 Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er temmelig spent på hvordan venninnen reagerte da TS sa nei til dobbeltbryllup. Kan du oppdatere, TS? Anonymkode: 87292...de4 Det lurer jeg også på 🙌🏻. Anonymkode: 02d90...1b9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #27 Skrevet 29. mars 2017 Kunne ikke falt meg inn å hatt dobbeltbryllup. Om hun blir sur fordi du sier at du ønsker din egen dag, så er det noe veldig galt med den jenta. Da har hun virkelig prøvd å snylte på deg, for leste at du skrev at hennes økonomi var dårligere enn din så er jo tydelig at hun prøver å få ditt drømmebryllup med dine penger... Og noe sier meg at du IKKE får den oppmerksomheten du fortjener hvis du må dele den med henne. Anonymkode: b5648...bf7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå