AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Jeg har bestandig tenkt at det ikke er meg det er noe feil med, men nå begynner jeg å lure. Jeg mister bestandig vennene mine av forskjellige grunner, og det har ført til at jeg har endt opp uten noen. Jeg har 1 "venn" som jeg kan henge med, men ingen å betro meg til, ingen jeg virkelig trives med. Den siste venninna jeg mistet var den vanskeligste for meg. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1 1/2 år nå, og det blir ikke bedre. Men jeg tror ikke vennskapet vårt noen gang kan bli det samme igjen. Jeg er 25 år, og bor i en relativt ny by. Jeg har ingen hobbyer, jobber ikke, studerer ikke, drikker ikke, liker ikke å møte nye folk. Hvordan i alle dager skal jeg få meg nye, gode!, venner? Anonymkode: fadf9...343
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Du må rett og slett begynne med hobbyer og møte folk... Ellers ser jeg ikke helt hvordan det skal gå til? Anonymkode: 59e9b...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Jeg har det på samme viset. Jeg har én venninne igjen. Vennene fra ungdomsårene mistet jeg gradvis kontakt med da vi utviklet oss veldig forskjellig i løpet av studietiden. Vi vokstre rett og slett fra hverandre. Studievennene gled fra meg da vi var ferdigstudert, og de flyttet, eller slo seg til ro med mann og barn og ikke hadde tid til meg lenger. Nå er jeg fremdeles i den perioden hvor folk får barn, er opptatt med hus og heim, og ikke har tid til å få nye venner. Anonymkode: d0934...330
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestandig tenkt at det ikke er meg det er noe feil med, men nå begynner jeg å lure. Jeg mister bestandig vennene mine av forskjellige grunner, og det har ført til at jeg har endt opp uten noen. Jeg har 1 "venn" som jeg kan henge med, men ingen å betro meg til, ingen jeg virkelig trives med. Den siste venninna jeg mistet var den vanskeligste for meg. Jeg har hatt kjærlighetssorg i 1 1/2 år nå, og det blir ikke bedre. Men jeg tror ikke vennskapet vårt noen gang kan bli det samme igjen. Jeg er 25 år, og bor i en relativt ny by. Jeg har ingen hobbyer, jobber ikke, studerer ikke, drikker ikke, liker ikke å møte nye folk. Hvordan i alle dager skal jeg få meg nye, gode!, venner? Anonymkode: fadf9...343 Det finnes ulike nettforum for å møte nye venner. Jeg har selv møtt nye folk som er blitt gode venner via aktivitetsvenner.no og sidetmedord.no, så du kan jo prøve å lage en profil der. Ellers finnes det også ulike vennegrupper på Facebook som du kan melde deg inn i. Håper du finner nye gode venner snart☺️ Anonymkode: b7c86...912
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 Hvorfor gjør du ingenting? Anonymkode: c01e7...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå