AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Er det for sent å så tomater og annet inne nå? Jeg tenker å grave ned skiver av cherry/miniplommetomater og sette i vinduskarmen. Anonymkode: 11399...ecd
n00bn0bb Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Samma det vel om TS skriver frukt eller grønnsak? Er ikke for sent å starte Les mer her http://www.moseplassen.no/2015/03/slik-sar-jeg-tomater/ Anbefaler også sukkererter det gror på no-time. Lykke til! 2
Vox_populi Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker å grave ned skiver av cherry/miniplommetomater og sette i vinduskarmen. Kjøp deg ordentlige frø i stedet for å spille bingo! De koster en bagatell.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Plantasjen har tre for to på frø nå Anonymkode: 3449a...0e6
skrue Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det for sent å så tomater og annet inne nå? Jeg tenker å grave ned skiver av cherry/miniplommetomater og sette i vinduskarmen. Anonymkode: 11399...ecd Jeg sådde for en måned siden, men du vil nok få litt. Bare å prøve. Om du velger å bruke frø fra kjøpte tomater vil jeg anbefale å plukke ut frøene fra skiven og sette dem i hver sin lille potte. Da slipper du å dele opp plantene senere (tomater spirer godt, så det blir mange fra en skive) og kan bare flytte hele potten til en større når det blir nødv. Vær også klar over at man ikke har en garanti for at frø fra slike tomater gir planter med helt like tomater som resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå