Gå til innhold

Hvor lang date-pause har du hatt før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år så har jeg datet to personer. Den siste måneden har jeg lagt alt som heter dating "på hyllen". Jeg føler at jeg har behov for å vente med det. Jeg er ikke klar. Føler at jeg behøver litt tid for meg selv før jeg starter å date igjen.

Er det andre som har hatt en lang date-pause? Nå har jeg hatt en pause på over en måned. Det har vært deilig å slippe å tenke på det.

Anonymkode: 5c62a...886

Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet

Jeg var helt "off market" i nesten 4 år. Det var deilig. Men jeg dater ikke sånn som jeg tror du sikter til da.  :) 

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

jeg datet kun i sommerferiene noen år.

Anonymkode: 136b9...f62

AnonymBruker
Skrevet

Har vært helt off the market i 3 år. Begynner å savne sex nå, men har issues som gjør at jeg ikke vil ha kjæreste på en stund. 

Anonymkode: 31219...e90

Gjest Rosetelys
Skrevet (endret)

.

Endret av Rosetelys
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig begynt å date litt igjen (var nylig på en date, planlagt en neste uke).

Nå er det ett år siden sist. Har bare fokusert på jobb og studier. Men ja, det har vært kjipt. Er 26.

Anonymkode: 5bca0...781

• Liker 1
Skrevet

8mnd. Møtte en på date i juni. Kjemien stemte ikke, så ble ikke flere dater. Hadde da datet "jevnlig" nesten 2år. Har møtt en nå i februar (følte meg klar til å date igjen) og vi er sammen hver dag nå. Så får vi se hvor det ender :) 

Tror det kan være lurt å ta seg en pause og bare leve livet også og ikke stresse. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke datet siden i fjor sommer. Og det føles fantastisk :). Jeg trengte en lang pause fra dating og menn generelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ofte pauser. Dater innimellom men synes det er pes! 

Anonymkode: a5ad6...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Mellom forhold trenger jeg flere år. 4 på det meste. Nå tror jeg det blir for resten av livet. 

Anonymkode: e3dd2...163

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke "datet" på 3-4 år, og kommer heller ikke til å gjøre det i den nærmeste fremtid. Jeg er veldig lite interessert i å endre på livet mitt i særlig grad, og ønsker ikke alle ulempene et forhold bringer med seg.

Anonymkode: 4e853...e0c

AnonymBruker
Skrevet

1 år etter eksen min dumpet meg. Var drittlei menn! Levde i sølibat gjorde jeg og. 

Anonymkode: 68de4...d4c

AnonymBruker
Skrevet
På 24. mars 2017 den 9.12, canacas skrev:

Jeg var helt "off market" i nesten 4 år. Det var deilig. Men jeg dater ikke sånn som jeg tror du sikter til da.  :) 

Jeg også var det i 3 år... Aldeles fortreffelig var det! 

Anonymkode: bf836...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Snart 10 år, bare med sporadisk dating innimellom. Har rett og slett ikke tid lenger på grunn av jobb, og så skal man jo trene litt og sosialisere generelt i blant, så det er heller ikke nå plass til noen i livet mitt. Så for min del er det jo i grunnen for sent, siden de fleste kvinner vil styre unna menn som ikke har engasjert seg romantisk i det annet kjønn på så lang tid dessverre...

Anonymkode: 25bd3...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk møtt tidligere kjærester i rl, det bare utviklet seg naturlig..ingen som tenkte på dater.

Så  nei, jeg tar det stille og roolig, er kresen på hvem jeg bruker tiden min på :)

Anonymkode: 6d707...205

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...