Gå til innhold

Føler meg som et kjøttstykke...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært på 5-6 dates med en mann. Første date ville han ligge ved siden av meg på sofaen og kysse. Han spurte allerede da om ikke han kunne få overnatte siden det tar 40 min å kjøre. 

Andre date skulle være en lørdag, og når vi snakket om hva vi skulle finne på sa han at vi kunne lage god mat og sove sammen. 

Det er snart et år siden vi begge kom ut av forhold, og jeg sitter med inntrykket av at han er desperat. Enten desperat etter nærhet et forhold gir, eller bare nærhet generelt.

Hvis jeg feks begynner å kile han, så tar han meg nedentil med engang for å gjøre igjen, og jeg liker det helt ærlig ikke. Skal komme hjem til han en kveld i helgen, og han ba meg om å ta på noe sexy, og med det mente han undertøy og en kort utringet kjole. Jeg har spurt han om han kun er ute etter sex og det har han sagt at han ikke er.

Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg ikke blir respektert som noe annet enn et leketøy. Han er hyggelig, omtenksom og morsom så jeg skulle helst ha fortsatt å datet han, men jeg kjenner at jeg ikke kan finne meg i oppførselen jeg har nevnt ovenfor. Eller er jeg prippen?

Anonymkode: e4e0b...409

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om dere er forskjellig så er dere forskjellig. Ser ikke poenget i å spekulere i hvem som er prippen eller ei

Anonymkode: 19d00...0f4

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke prippen. Han er for pågående.

Anonymkode: 9e18a...095

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er jeg prippen?

Hell no. En eskorte hadde sikkert fått mer respekt (og penger) fra en kunde en du får..

Anonymkode: 4b1d7...d92

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke prippen, han er altfor pågående. Har vært borti en sånn selv, og ga opp etter 3.date selv om jeg egentlig likte fyren. Han ble i tillegg snurt når jeg sa at det var for tidlig for meg. Idioter altså...

Anonymkode: bfc75...768

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hell no. En eskorte hadde sikkert fått mer respekt (og penger) fra en kunde en du får..

Når han sa jeg kunne ta på meg undertøy og en kort utringet kjole svarte jeg med at han kunne skaffe seg en eskorte som gledelig hadde gjort dette. Det ønsket han ikke....

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke prippen, han er altfor pågående. Har vært borti en sånn selv, og ga opp etter 3.date selv om jeg egentlig likte fyren. Han ble i tillegg snurt når jeg sa at det var for tidlig for meg. Idioter altså...

Anonymkode: bfc75...768

Fortalte du han hvorfor du ga opp? Vi snakker daglig sammen og jeg liker han egentlig godt, men jeg føler dette er en dealbreaker for meg. Jeg bør vel egentlig gi beskjed om det og se hvordan han reagerer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortalte du han hvorfor du ga opp? Vi snakker daglig sammen og jeg liker han egentlig godt, men jeg føler dette er en dealbreaker for meg. Jeg bør vel egentlig gi beskjed om det og se hvordan han reagerer.

God idè. :)

Anonymkode: 9e18a...095

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når han sa jeg kunne ta på meg undertøy og en kort utringet kjole svarte jeg med at han kunne skaffe seg en eskorte som gledelig hadde gjort dette. Det ønsket han ikke....

Så klart ikke, du er jo gratis. Møte opp i joggebukse og gammel t-skjorte på trass?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke helt det store problemet med å ta på seg en kort utringet kjole om han har lyst til å se deg i det. Jeg elsker å gå i kjoler så jeg hadde blitt glad for det. Men du må ikke gjøre noe som gjør deg ubekvem. Da dropper du heller typen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart ikke, du er jo gratis. Møte opp i joggebukse og gammel t-skjorte på trass?

Haha, tanken har streifet meg 😉 

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følelsen jeg sitter igjen med er at jeg ikke blir respektert som noe annet enn et leketøy.

Følg magefølelsen din du, får han deg til å føle deg usikker og som et "kjøttstykke" så bør det være nok til at du styrer unna. 

Pass på deg selv og ikke tving deg gjennom noe du likevel ikke liker :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke sånn man kommuniserer i et forhold

Anonymkode: 19d00...0f4

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Menn er visuelle, han vil se deg i et sexy antrekk. Du skal ikke gjøre det om du ikke er komfortabel, men det betyr ikke at han ser deg som et kjøttstykke. 

Skrevet

Om jeg forstår det riktig så har dere innledet et slags forhold der sex har vært inne i bildet en stund? Da synes jeg ikke det er særlig rart om han har lyst på sex eller å se deg på ditt mest sexy, særlig i denne fasen av forholdet. Om du synes han er for pågående så si heller fra til han, men om han rett og slett bare er ivrig så synes jeg heller du skal ta det som et kompliment enn noe annet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, herzeleid skrev:

Om jeg forstår det riktig så har dere innledet et slags forhold der sex har vært inne i bildet en stund? Da synes jeg ikke det er særlig rart om han har lyst på sex eller å se deg på ditt mest sexy, særlig i denne fasen av forholdet. Om du synes han er for pågående så si heller fra til han, men om han rett og slett bare er ivrig så synes jeg heller du skal ta det som et kompliment enn noe annet. 

Vi har hatt sex én gang, så vil ikke akkurat si at det har vært inne i bildet en stund. Føler meg ikke spesiell når han heller vil ligge på sofaen og kysse hele tiden enn å bli kjent med meg på første date. Har foreslått at vi skal gjøre noe aktivt sammen for å unngå at det hele dreier seg om å bare kysse og kose, og det er han positiv til i starten helt til han snur samtalen tilbake til at vi kan se på film osv.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, canacas skrev:

Menn er visuelle, han vil se deg i et sexy antrekk. Du skal ikke gjøre det om du ikke er komfortabel, men det betyr ikke at han ser deg som et kjøttstykke. 

Det alene er greit, og han har spurt om jeg kan sende en snap hvis jeg skal ut på byen fordi han vil se hvordan jeg ser ut. Det gjør ingenting og jeg sender selvfølgelig en da. Men det er hele opplevelsen jeg sitter igjen med som gjør at jeg føler at det blir ukomfortabelt. Føler ikke for å ta på meg en kort utringet kjole for å sitte hos ham og se på film mens han selv sitter i joggebukse og genser.

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det alene er greit, og han har spurt om jeg kan sende en snap hvis jeg skal ut på byen fordi han vil se hvordan jeg ser ut. Det gjør ingenting og jeg sender selvfølgelig en da. Men det er hele opplevelsen jeg sitter igjen med som gjør at jeg føler at det blir ukomfortabelt. Føler ikke for å ta på meg en kort utringet kjole for å sitte hos ham og se på film mens han selv sitter i joggebukse og genser.

Jeg ser den. Vær ærlig med han og si hvordan dette får deg til å føle, men ikke bruk det mot han med kommentarer om eskorte osv. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt sex én gang, så vil ikke akkurat si at det har vært inne i bildet en stund. Føler meg ikke spesiell når han heller vil ligge på sofaen og kysse hele tiden enn å bli kjent med meg på første date. Har foreslått at vi skal gjøre noe aktivt sammen for å unngå at det hele dreier seg om å bare kysse og kose, og det er han positiv til i starten helt til han snur samtalen tilbake til at vi kan se på film osv.

Da er jeg enig i at det virker litt rart at han er så frempå, og jeg ville nok som du sier vært litt skeptisk til hva han faktisk er ute etter. Å faktisk gjøre noe sammen synes jeg høres ut som en god ide, så ville ikke gitt opp den tanken. 

AnonymBruker
Skrevet

Den følelsen du sitter med, har jeg opplevd flere ganger. Jeg har sagt ifra, når vedkommende har fått meg til å føle meg som hvilken som helst dame, hvorsomhelst i verden. Jeg ønsker å bli sett, jeg ønsker å finne ut om vi passer sammen og er forholdsmateriale. Er fokuset kun på sex og nærhet fra dag én, og han aldri viser noen nysgjerrighet på hvem jeg er, eller hva jeg har gjort siden sist, så føler jeg meg ubetydelig.

Får alltid et ærlig svar, enten er vedkommende kun ute etter en flørt ved nærmere ettertanke, og gått videre (ergo busted), ellers så har de skjerpet seg.

Anonymkode: 11790...04b

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...