Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #21 Skrevet 16. desember 2004 Skjønner at mange her ikke er enig.. Kom kanskje litt feil ut det der -beklager Å som dere sier, er jo frivillig å lese. Men syns bare det er litt skremmende! Narkotika er jo noe dritt...Ødelegger jo livet til folk!! Å ja, jeg har hatt nok å stri med sjøl, jeg VET hva det er å ha det vanskelig.. Men narkotika, nei takk! Hvor mener dere grensa går? hva skal være "lov" å ikke?? Hva kan en gjøre for at færre prøver det ut? Bare spør. Man er da vel absolutt ikke skinnhellig fordi om man ikke bruker drugs vel??? Burde vel kanskje vært et eget forum for trening istedet.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #22 Skrevet 16. desember 2004 Dumme lille makka gjest Et halvt gram , whisky og valium. Har du ikke lært at alkehol og makka ikke blandes ? Desutten skal du aldri ta beroligende etter en slik tripp. hjerte kan rett og slett stoppe. Du har hatt flaks i dag lille venn , men tenk på det neste gang. Dagen i dag håper jeg du har dukket mye vann. Minst en lier i timen. Spis for guds skyld mat med næring og for all del gå på butikken. Det er ditt liv. Ta ansvar. Bli voksen Hengetryner som tror dette forumet ikke er for wannabe rusmisbrukere. Er det bare for fine damer fra Frogner da ?
Gjest makka Skrevet 17. desember 2004 #23 Skrevet 17. desember 2004 Er i livet enda jeg... sov tre timer, men det tullet med at man kan dø av valium dagen etter makka, tror jeg ikke på. Hjertet kan vel heller stoppe pga at man ikke roer seg... Ikke drukket så mye whisky natt til i går, når man er høy på amfetamin, drikker man jo mindre enn man ellers ville gjort. Snakket med venninnen min, og sagt at neste gang får vi holde oss til portvin. Hun var enig. Skal lage en regel for meg selv, aldri mer pulver ...
Gjest erfaring Skrevet 17. desember 2004 #24 Skrevet 17. desember 2004 Det viktigste på avtenning, er å roe seg selv og ikke stresse opp ytterligere. Lett å si, men. Tror du nedturen blir ille, blir den bare enda verre. Men jeg kjenner alt til tanker som ikke stopper, og det høres ut som du fikk i deg litt i overkant. Prøv å få i deg mat, (noe salt) masse vann og blir det for ille, så ikke ro deg ned med whisky, men kjøp heller noen øl. Har du valium, så ta par tre stk før du legger deg.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #25 Skrevet 17. desember 2004 Dumme lille makka gjest Et halvt gram , whisky og valium. Har du ikke lært at alkehol og makka ikke blandes ? Desutten skal du aldri ta beroligende etter en slik tripp. hjerte kan rett og slett stoppe. Du har hatt flaks i dag lille venn , men tenk på det neste gang. Dagen i dag håper jeg du har dukket mye vann. Minst en lier i timen. Spis for guds skyld mat med næring og for all del gå på butikken. Det er ditt liv. Ta ansvar. Bli voksen Hengetryner som tror dette forumet ikke er for wannabe rusmisbrukere. Er det bare for fine damer fra Frogner da ? dumme dumme gjest. hadde en forferdelig nedtur på makka en gang og kavla meg til legen og sa alt. jeg fikk valium, så det så!!!
Gjest blub Skrevet 17. desember 2004 #26 Skrevet 17. desember 2004 dumme dumme gjest. hadde en forferdelig nedtur på makka en gang og kavla meg til legen og sa alt. jeg fikk valium, så det så!!! Ja, det høres genialt ut å måtte dra til en lege for å få orden totalt unødvendige problemer. Håper for din egen skyld det var siste gang du prøvde noe så tullete som det (altså det du inntok før du tok en tur til legen).
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #27 Skrevet 17. desember 2004 Ja, det høres genialt ut å måtte dra til en lege for å få orden totalt unødvendige problemer. Håper for din egen skyld det var siste gang du prøvde noe så tullete som det (altså det du inntok før du tok en tur til legen). det er flere år siden kjære deg. Trenger ikke å håpe noe for min skyld du bare uttal deg om ting du har greie på neste gang er du snill.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #28 Skrevet 17. desember 2004 trenger ingen moralpreken? Er vel kanskje akkurat det du trenger!! Så du ikke gjør det igjen... Kan du med hånda på hjertet si at du ikke gjør det?? Vær så snill, tenk, tenk på det livet du har... Lykke til :-) :-)
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #29 Skrevet 17. desember 2004 trenger ingen moralpreken? Er vel kanskje akkurat det du trenger!! Så du ikke gjør det igjen... Kan du med hånda på hjertet si at du ikke gjør det?? Vær så snill, tenk, tenk på det livet du har... Lykke til :-) :-) Er 25 år nå, sist jeg tok det var når jeg var 17 år gammel. Pass på deg selv du
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #30 Skrevet 17. desember 2004 jepp, la oss le av wisky, valium og amfetamin!! Det er jo ikke noe farlig... Noe alle bruker det! NEI, det er det IKKE!!
Gjest Issy Skrevet 17. desember 2004 #31 Skrevet 17. desember 2004 Jeg synes det må være lov å spørre om konkrete råd uten å få masse negativt slengt tilbake, uansett hva det gjelder! Moralprekener trengs, men da ansikt til ansikt og med noen som har peiling. Tror ikke synsing om andres vaner her inne har så mye for seg, dersom man ikke er ute etter andres meninger, da. Det er vondt å være avhengig av narkotiske stoffer, på samme måte som det er vondt å være avhengig av andre former for rus (eks. sult i forb. med spiseforstyrrelser), og besserwissere gjør det ikke lettere! Gjør det enkelt - gi konstruktive råd eller drit i å si noe. I hvertfal når det dreier seg om en stakkars sjel på avtenning...
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #32 Skrevet 17. desember 2004 Jeg synes det må være lov å spørre om konkrete råd uten å få masse negativt slengt tilbake' date=' uansett hva det gjelder! Moralprekener trengs, men da ansikt til ansikt og med noen som har peiling. Tror ikke synsing om andres vaner her inne har så mye for seg, dersom man ikke er ute etter andres meninger, da. Det er vondt å være avhengig av narkotiske stoffer, på samme måte som det er vondt å være avhengig av andre former for rus (eks. sult i forb. med spiseforstyrrelser), og besserwissere gjør det ikke lettere! Gjør det enkelt - gi konstruktive råd eller drit i å si noe. I hvertfal når det dreier seg om en stakkars sjel på avtenning...[/quote'] Enig med deg Issy. det som er litt irriterende er folk som tror man er avhengige av dette bare fordi man har brukt til før også (ref. gjest). Blir litt dumt å få råd fra folk som ikke vet hva det er snakk om i det hele tatt
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #33 Skrevet 17. desember 2004 har skjønt at dette ikke er måten å gå frem på, for å få folk til å skjønne at dette er noe man absolutt ikke må drive med, uansett om det er en gang eller 10 ganger! Men hva skal man gjøre da, for å få dere til å skjønne??
Carmen_ Skrevet 17. desember 2004 #34 Skrevet 17. desember 2004 har skjønt at dette ikke er måten å gå frem på, for å få folk til å skjønne at dette er noe man absolutt ikke må drive med, uansett om det er en gang eller 10 ganger! Men hva skal man gjøre da, for å få dere til å skjønne?? Tror ikke trådstarter var ute etter råd om hvordan hun skal slutte her. Hvorfor er det så viktig for deg at du skal få folk til å skjønne da?
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #35 Skrevet 17. desember 2004 Nei hvorfor skal folk slutte å bruke narkotika?? Æh... det er vel ganske klart!!?? Men tror ikke jeg burde startet å svare på denne tråden uansett.. sorry for det. Jeg blir bare så trist av at noen gjør sånt frivillig..
Carmen_ Skrevet 17. desember 2004 #36 Skrevet 17. desember 2004 Nei hvorfor skal folk slutte å bruke narkotika?? Æh... det er vel ganske klart!!?? Men tror ikke jeg burde startet å svare på denne tråden uansett.. sorry for det. Jeg blir bare så trist av at noen gjør sånt frivillig.. Man skal ikke bruke narkotika, selvfølgelig ikke. Men for all del, fint du bryr deg
Gjest Issy Skrevet 17. desember 2004 #37 Skrevet 17. desember 2004 Miracl3: 1. Mennesker som tar narkotiske stoffer er ikke nødvendigvis blåste. 2. Denne tråden er ikke blåst (med unntak av enkelte innlegg). Jenta fikk flere konstruktive råd, som forhåpentligvis forbedret hennes situasjon og utvilsomt gjorde at hun følte seg bedre, bare ved det å få respons. 3. Dine kommentarer vitner kun om trangsynthet, dumskap, dårlige antenner, umodenhet og mangel på kunnskap. Det er greit (og flott) å være motstander av narkotika, men vær så snill; la oss holde oss over barneskolenivå. Synes du skal tenke deg litt om.
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2004 #38 Skrevet 18. desember 2004 Tråden er ryddet. Mie (moderator)
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #39 Skrevet 18. desember 2004 jepp, var vel derfor jeg startet å skrive her. Men siden jeg ikke akkurat har nådd gjennom til noen her inne, er det kanskje best å overlate sånt til fagfolk?? Men å spøke bort at man i"ikke gjør det til vanlig" "har bare gjort det noen ganger" osv. sier jo sitt. Da kan man være på god vei allerede. Siden det heller ikke er noe særlig posetiv respons når folk prøver å advare mot bruk av stoff tyder jo det heller ikke særlig bra.. Jeg prøver heller ikke å være noen bedre-viter som enkelte sa, jeg vet hvordan det funker. Har et søskenbarn som har drevet litt med sånn og det starter jo som regel med "bare denne gangen" osv. Jeg kommer ihvertfall aldri til å røre noe sånt, har sett hva det gjør med folk. Dere som driver med stoff som ikke en gang gidder å lese det her, eller bare himler med øynene er vel på god vei allerede... Jeg ønsker i allfall dem som driver å slutter lykke til vidre, stå på!! :-) :-)
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #40 Skrevet 18. desember 2004 kjære gjest, lag en ny tråd du :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå