Gå til innhold

amfetamin

Fremhevede innlegg

Skrevet

lande ...

Hva gjør jeg nå, en venninne kom og la opp to liniera i går, og jeg fikk i meg et kvart gram... :roll:

Vet vann er smykket, har tilgang til morfin, valium, whisky og vann...noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Ville tatt ettpar valium for så å legge meg jeg..

Skrevet

Eller vente til i kveld og gå og legge deg.

Det går over etterhvert.

Men ikke regn med å få gjort så mye fornuftig i dag...

Gjest ikke vant til sånt
Skrevet

det her her vel ikke noe rus-forum...

Blir helt redd av å lese innlegga deres jeg...

Gjest mamma1 ikke innlogget
Skrevet

Enig med førstnevnte her. Ta deg et par beroligende og legg deg. Drikk masse vann! Fint å slippe å være alene er det også:)

Gjest Moonshadow
Skrevet
det her her vel ikke noe rus-forum...

Blir helt redd av å lese innlegga deres jeg...

Om hun sitter alene på avtenning så skjønner jeg godt at hun spør. Bra er det at hun gjør det også.. Det har hendt at folk har tippet over alene på avtenning og det er utrolig kjipt og farlig.. Jeg sier bare hva jeg ville gjort i hennes ståsted og synes på ingen måte det er greit å bruke makka. Sliter selv med å få tilbake livet etter mange års bruk.. (Men har vært streit i fire mnd nå da:-) )
Gjest gunhild__
Skrevet

Prøv å få i deg litt mat. evt en banan eller ett glass vann i hvertfall.

også ett par valium.

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du kommer ned igjen fra en rus. Å komme ned fra makka kan være helt grusomt. Du har vært på topp lenge, uten mat og drikke (mange får ikke i seg noe under en makkatrip) Kroppen din er totalt utslitt og i mange tilfeller dehydrert, men hjernen din er fortsatt på høygir. Tankekjør! Mange får halliser også.

Gjest mamma1ikke innlogget
Skrevet

Når du kommer ned igjen fra en rus. Å komme ned fra makka kan være helt grusomt. Du har vært på topp lenge, uten mat og drikke (mange får ikke i seg noe under en makkatrip) Kroppen din er totalt utslitt og i mange tilfeller dehydrert, men hjernen din er fortsatt på høygir. Tankekjør! Mange får halliser også.

Skrevet
hva er avtenning?

Rusen går ut av kroppen og du er ikke lenger høy men mer rastløs, uvel. Du kan også ha fått i deg så mye at du tror du hører stemmer, eller hører stemmer, og har du drukket alkohol i tillegg, kommer fyllsjuken også...

Man kan legge seg selv om man har tatt amfetamin, hvis man er vant til det, men et kvart gram på lille meg i natt ble vel mye... eller jeg burde jo ikke tatt noe, men gjort er gjort, men jeg merket det var "nok" men tok mer....

Tatt en valium, drukket par liter vann, og hvilt meg noen timer, skal fortsette med det, bortsett fra at jeg har forpliktelser i ettermiddag... tror jeg avlyser alle avtaler...

Anbefaler ikke amfetamin til noen, har vært hekta på det selv i 1984. Takk for svarene, det er healende i seg selv å lese dem.

Gjest GreenSky
Skrevet

Avlys alle avtaler, det er nok lurt. Bare slapp av. Og ikke ta mer amfetamin. :fy:

Gjest Anonymous
Skrevet

"dette er ikke et rus-forum"...ut i fra avstemeningen over hvor mange som har prøvd narkotiske stoffer stoffer..35 % hadde jo prøvd..må da være rett plass å spørre. Det er nok av svake mennesker her inne til å svare. Gleder meg til de hardt narkomane kommer inn for råd jeg. Jeg har bare et råd...ikke ta nark din fjomp..enkelt.

Skrevet
"dette er ikke et rus-forum"...ut i fra avstemeningen over hvor mange som har prøvd narkotiske stoffer stoffer..35 % hadde jo prøvd..må da være rett plass å spørre. Det er nok av svake mennesker her inne til å svare. Gleder meg til de hardt narkomane kommer inn for råd jeg. Jeg har bare et råd...ikke ta nark din fjomp..enkelt.

Kg er et forum. Det er vel lov å spørre om råd? Og når det gjelder rus, er åpenhet det viktigste.

Det nytter ikke si til barna at rus ikke er så gøy, for man kan bli brent på fingrene. Rus er gøy, men baksiden av medaljen er der.

Når det gjelder heroin, er gratis utdeling av heroin til alle etablerte narkomane på sin plass, uten "tisseprøver" slik de må når de skal ha metadon, røyker de en rev, mister de metadonen... De har prøvet det andre steder, og tilgangen av nye brukere sank med 95 prosent eller mer...

Gjest Anonymous
Skrevet

da skulle det vært et eget forum for slike sp. mål syns jeg!

Skrevet

Du mener det? Og hvorfor? det dreier seg jo allikevel om hva slags effekt slike stoffer har på kroppen? KG er et stort forum, med mange ulike brukere, og du vil uansett, enten du vil det eller ikke, treffe brukere som har erfaringer du helst ikke skulle sett at de delte med andre.

Gjest mamma1 ikke innlogget
Skrevet

Forstår ikke hvorfor det er så ille at man skriver innlegg om rus? Det er et forum for kropp, helse og trening, og rusmisbruk kommer vel under to av de kategoriene skulle jeg mene? Dessuten så trenger du ikke å lese dem!

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud - løft på skylappene a :roll:

Skrevet

Moralpreken trenger jeg ikke. Jeg visste hva jeg gjorde, men tok litt for mye. Har tatt par valium, og et glass whisky, og drukket tre liter vann.

Må dessverre på butikken, men det er min sak, prøver kvinne meg opp...

Eget forum for nedturer?

Så kg skal være koseklubben for de skinnhellige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...