Gå til innhold

Er det HELT sikkert at legen sier nei om jeg ber ham ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er IKKE snakk om en fastlege, men en jeg tilfeldigvis fikk da jeg møtte på legevakten. Skal møtes for andre og siste gang på mandag for å være helt sikre på at alt er bra. Bare en bagatell jeg møtte opp for egentlig, selvom det kanskje høres dramatisk ut med "legevakt". Var ute etter 10 minutter første gang.

Men hvis jeg ber ham ut, hva er det verste som kan skje? Jeg er ganske pen og får mye oppmerksomhet fra menn. Han var litt streng mot meg først, men myknet opp da jeg smilte og spøkte med ham. Han virket litt sjenert og klønete <3 Fant ham på Facebook og han har ingen bilder av kjæreste eller noe så tror han er singel. 

Bør jeg gå for det? Bør man ikke satse og bli litt flau enn å aldri gå for det man ønsker seg i livet?

Anonymkode: b7848...72f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åhhh NEI! IKKE ENDA EN SLIK TRÅD!!!!!!:sukk::raven:

Tror du legen er interessert i å ødelegge sin fremtid for deg? Han mister legelisensen sin, og må slutte å jobbe som lege, dersom han innleder forhold med en av sine pasienter.:raven:

Anonymkode: ca951...fc4

• Liker 28
Skrevet

Ja, det er helt sikkert at du får nei.

• Liker 10
Skrevet

En lege med moral sier nei, samme hvor pen du er eller om han har lyst til å si ja. Det er ikke HELT sikkert at han sier nei, men følger han yrkeskodeksen sin, får du et nei. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lunarstone skrev:

En lege med moral sier nei, samme hvor pen du er eller om han har lyst til å si ja. Det er ikke HELT sikkert at han sier nei, men følger han yrkeskodeksen sin, får du et nei. 

Men det er jo ikke noe problem med yrkeskodeksen når han ikke er legen min mer. Som sagt, vi treffes for siste gang på mandag.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Silfen skrev:

Ja, det er helt sikkert at du får nei.

Hvorfor er du så sikker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo ikke noe problem med yrkeskodeksen når han ikke er legen min mer. Som sagt, vi treffes for siste gang på mandag.

Her tar du feil.

• Liker 10
Gjest +LillePersille+
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For leger er dette faktisk mye strengere enn andre yrkesgrupper innen helse.

Det er bare å glemme det.

• Liker 1
Skrevet

Dere treffes på mandag. når hadde du tenkt å be ham ut? På mandag? Senere i sosiale media? Dersom du prøver deg på han på mandag, er du fortsatt en pasient. Dersom du tar kontakt med ham etterpå, blir du fort en stalker. 

Jeg ser ikke at dette er en god idé, selv om jeg er fan av romantikk.  

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Lunarstone skrev:

Dere treffes på mandag. når hadde du tenkt å be ham ut? På mandag? Senere i sosiale media? Dersom du prøver deg på han på mandag, er du fortsatt en pasient. Dersom du tar kontakt med ham etterpå, blir du fort en stalker. 

Jeg ser ikke at dette er en god idé, selv om jeg er fan av romantikk.  

På mandag etter at vi har avsluttet alt av papirer osv. Når man er ferdig med alt det og jeg står i døren for å gå så kan man kanskje si jeg "strengt tatt" er pasient men dette blir jo fryktelig pirkete. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På mandag etter at vi har avsluttet alt av papirer osv. Når man er ferdig med alt det og jeg står i døren for å gå så kan man kanskje si jeg "strengt tatt" er pasient men dette blir jo fryktelig pirkete. 

Leger har ikke lov til å innlede forhold til nåværende pasienter og heller ikke til tidligere pasienter.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker jo fullstendig blåst som ikke forstår at du kommer til å bli avvist pga dette.

Anonymkode: e29dc...fc9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk opp en legestudent i steden, eller en lege som du aldri har vært pasient hos, dersom du ha en lege.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det verste som kan skje: Han sier ja, mister lisensen sin og hater deg resten av livet.

Forøvrig, det er trolig det eneste som skjer hvis han sier ja.

Nest verste som skjer: Du ser skikkelig dust ut på legevakten når han sier nei fordi han ikke vil miste lisensen sin.

For øvrig, jeg holder på med noen, men det ligger ikke ute på fabebook av den grunn. Kan hende legen din også er i et forhold og har skjult profilen sin.

Endret av Fireflies
Skrivefeil
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært en del hovedinnlegg nå, i flere tråder, som er så bortinatta at det virker som trolleinnlegg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært en del hovedinnlegg nå, i flere tråder, som er så bortinatta at det virker som trolleinnlegg.

Ja det var jo noe nytt på KG! :alice:

AnonymBruker
Skrevet

Ja det var jo noe nytt på KG! :alice:

Nei, det er dessverre ikke noe nytt, og det er sørgelig at trolleinnleggsskribentene får lov til å holde på slik. :sukk:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker på meg som om denne er litt i grenseland ettersom det bare er snakk om to korte møter på legevakt, men likevel. Du vil mest sannsynlig få et nei. Og uansett OM han skulle si ja, er du virkelig villig til å la han risikere å miste lisensen sin?

Anonymkode: dd698...4f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snik deg til å møte han privat, han har nok et liv utenom og. På butikken i nærheten der han bor osv, foreløpigt, ikke spørr han ut på jobben. 

Anonymkode: 291b3...c2b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke tro på deg når du drar inn at du er pen og at han har myknet opp.

Anonymkode: 43de4...800

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...