AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Skrevet 24. mars 2017 Jeg har et avstandsforhold til en fyr. Siden før jul i fjor har han tatt minimal kontakt og kun svart kort de gangene jeg har forsøkt. Han har heller ikke hatt mulighet / lyst til å komme på besøk eller ha besøk. Ok, jeg kan ta et hint. Iløpet av januar sluttet jeg å ta kontakt. Så i dag fikk jeg melding om at han kommer til hjembyen min i slutten av måneden og vil treffes. Jeg sa, som sant er, at da har jeg planer. Han ville jeg skulle avlyse de og være med ham. Sa det ikke gikk, og da ble han sur. Men nå lurer jeg på om jeg burde treffe ham likevel? Anonymkode: daa7c...8a8
Fru Uperfekt Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et avstandsforhold til en fyr. Siden før jul i fjor har han tatt minimal kontakt og kun svart kort de gangene jeg har forsøkt. Han har heller ikke hatt mulighet / lyst til å komme på besøk eller ha besøk. Ok, jeg kan ta et hint. Iløpet av januar sluttet jeg å ta kontakt. Så i dag fikk jeg melding om at han kommer til hjembyen min i slutten av måneden og vil treffes. Jeg sa, som sant er, at da har jeg planer. Han ville jeg skulle avlyse de og være med ham. Sa det ikke gikk, og da ble han sur. Men nå lurer jeg på om jeg burde treffe ham likevel? Anonymkode: daa7c...8a8 Hold deg til planene dine du. Er jo ikke sånn at du må stå på pinne for han. 10
The Kitten Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 Enig med Fru Uperfekt. Han kan seile sin egen sjø. 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Hvorfor er dette en problemstilling? Er det ikke slutt? Skjønner ikke at du gidder å bruke én eneste tanke på han fyren engang. Anonymkode: 010e3...74d 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et avstandsforhold til en fyr. Siden før jul i fjor har han tatt minimal kontakt og kun svart kort de gangene jeg har forsøkt. Han har heller ikke hatt mulighet / lyst til å komme på besøk eller ha besøk. Ok, jeg kan ta et hint. Iløpet av januar sluttet jeg å ta kontakt. Så i dag fikk jeg melding om at han kommer til hjembyen min i slutten av måneden og vil treffes. Jeg sa, som sant er, at da har jeg planer. Han ville jeg skulle avlyse de og være med ham. Sa det ikke gikk, og da ble han sur. Men nå lurer jeg på om jeg burde treffe ham likevel? Anonymkode: daa7c...8a8 Nei, du burde ikke treffe han. Det høres ut som at det er praktisk for han å møte deg og bruke deg og utnytte deg akkurat i denne perioden som han skal til hjembyen din. Anonymkode: 67240...201 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #6 Skrevet 24. mars 2017 Hadde ikke forandret på planene mine i det hele tatt! Han oppfører seg som en tulling og du fortjener bedre! Anonymkode: f954b...967
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #7 Skrevet 24. mars 2017 Hvorfor skal du avlyse planene dine for en som ikke gidder svare deg ordentlig og signaliserer at han ikke gidder å snakke med deg på nett...? Anonymkode: 02558...fdf 1
Ulla Ullsokk Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 (endret) Jeg hadde sagt hvordan jeg følte det. At han var såpass uinteressert at det ødela min egen interesse. Man kan ikke forholde seg som kjærester til en som knapt svarer på meldinger. Jeg hadde ikke endret planene mine, hadde ikke antatt at vi hadde noe forhold en gang. Endret 24. mars 2017 av Ulla Ullsokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå