AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hei, jeg har dessverre noen hull i min CV pga skade/sykdom(som jeg går til behandling for flere ganger i uken), og har bestemt(sammen med Nav) at mitt beste alternativ er at jeg må tilbake på skolebenken for å kunne komme meg ut i arbeidslivet igjen, i en jobb som ikke vil kunne ødelegge for meg på langsikt. Jeg har tatt opp fag som privatist siden August 2016, for å forbedre karakterene mine så jeg er 100% på å komme inn på skole til høsten. Er det vanlig å føre opp at man har vært privatist på vitnemålet? I mitt tilfelle vil det jo da "tette" noen av disse hullene som irriterer meg veldig. Takk på forhånd for alle svar - B Anonymkode: 00dc0...3a5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 På vitnemålet? Det har jeg ikke hørt om før. Tror det holder å bare si at du har tatt opp fag hvis noen spør deg på jobbintervju. Anonymkode: 8db53...9f9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 Du mener vel på CV. Selvfølgelig bør du føre opp at du omskolerer deg. Det er positivt at du tar tak i din egen situasjon når du ikke har mulighet til å fortsette med det som varer planen. Synes du kan være helt åpen om det hvis du blir spurt. Viser stå på vilje. Anonymkode: 7f520...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå