Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #41 Del Skrevet 25. mars 2017 50 minutter siden, Hermine Grang skrev: Man kan bruke AB-funksjonen om man vil være anonym. Kan jeg forstå. Har bare vært her en kort stund og gått lei av flere ting på KG Enkelte brukere og tråder er veldig repeterende. Som telle trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #42 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, Cathrine88 skrev: Veldig godt poeng. Ja, jeg mener ting jeg har mye kunnskap om. Det er ikke nødvendigvis så lett å gjette hva jeg har studert, jobber med eller liker å lese om ut fra innleggene mine her. Jeg svarer i tråder jeg har interesse for altså, men det virker nok veldig overfladisk og muligens dumt for de som stort sett deltar i seriøse debatter. Du virker ikke overfladisk og dum. Hallo? Anonymkode: 71f8a...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 25. mars 2017 #43 Del Skrevet 25. mars 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke overfladisk og dum. Hallo? Anonymkode: 71f8a...907 Takk, men en som bidrar i lange debatter på vitenskapsforumet vil helt sikkert kunne lese de hjernedøde onelinerne mine i tråder om lyst kjønnshår og føle seg mye smartere. Og det er helt greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #44 Del Skrevet 25. mars 2017 Anonymkode: 71f8a...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. mars 2017 #45 Del Skrevet 25. mars 2017 Underholdning og tidsfordriv for det meste. Mange festlige mennesker her som får meg til å le, og mange dustete mennesker som får meg til å ville rive håret av hodet mitt i frustrasjon. Det verste er at sånne irriterende folk faktisk også er underholdende. Jeg trenger litt ekstra drama i livet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. mars 2017 #46 Del Skrevet 25. mars 2017 6 timer siden, Cathrine88 skrev: Denne tråden fikk meg til å tenke på noe. Er vi mange som sjeldent bruker KG til å diskutere det vi virkelig brenner for? For meg er KG grei som underholdning, og selvsagt hender det at jeg svarer i tråder om ting jeg synes er virkelig interessante, men det er ikke de trådene jeg oftest svarer i (jeg leser dem, men uten å svare). Jeg har aldri lagt ut bilde, og det er helt sikkert annerledes for de som har gjort det, men for meg er det en måte å holde meg mest mulig anonym på. Nei, diskuterer ikke det jeg brenner mest for her. Inne. Det hadde jeg aldri orket eller giddet. Hadde kommet til å revet av meg håret og blitt enda mer misantropisk. Unngår til og med tråder med temar som står meg nær/jeg føler noe for å skåne meg selv. For meg er dette underholdning og tidsfordriv. Ler mye av visse tråder. Jeg får øvet opp språket, noe jeg trenger, samt er jo en bonus om jeg kan være til nytte/opplysende eller underholdene for andre, men higer ikke etter å bli likt eller for å få nye venner. Skriver alltid dønn ærlig det jeg mener, og ser ingen grunn til å lyve når jeg uansett er anonym. Skriver også alltid under nick og ikke AB, bare så det er nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 25. mars 2017 #47 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg bare vedlikeholder touch-metoden som det tok meg litt tid å lære 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 26. mars 2017 #48 Del Skrevet 26. mars 2017 6 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Som telle trådene? Hehehe, lurer litt på dem også. Men det var ikke de jeg tenkte på. Synes det er veldig mange like tråder av typen "Jeg er mann og skal fortelle dere kvinner hvordan ting fungerer". Synes mange av de som troller burde tenke litt over hvor lite originale de faktisk er. Det er de samme trådene som går igjen og igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 26. mars 2017 #49 Del Skrevet 26. mars 2017 Tidsfordriv og underholdning, men jeg har fått hjelp og råd her også. Tar selvsagt råd med en klype salt, men det kan være interessant å se hva andre mener om noe. Men jeg bruker stort sett ikke Kg til seriøse debatter. Kan svare seriøst og prøve å hjelpe andre, men det blir mest underholdning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. mars 2017 #50 Del Skrevet 26. mars 2017 13 timer siden, Vera79 skrev: Hvorfor ikke? 😔 Om det hjelper noe, så skal du i hvert fall vite at jeg både fniser og nikker alvorlig med hodet over svarene du gir her inne. Du virker som ei ærlig dame med bein i nesa, som kommer med konstruktive tilbakemeldinger, og er spydig der det behøves å være spydig. Vurderer en "karriere" som anonym i stedet, men sannheten er vel at livet utenfor KG frister mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. mars 2017 #51 Del Skrevet 26. mars 2017 På 24.3.2017 den 22.02, AnonymBruker skrev: Får meg en god latter av alle idioter her inne og tenker jeg er heldig som har en snill mann Anonymkode: 06e1f...291 Men er du snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #52 Del Skrevet 26. mars 2017 På 23.3.2017 den 23.04, canacas skrev: Absolutt ingenting lenger. Hva fikk du før? Anonymkode: 94c66...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. mars 2017 #53 Del Skrevet 26. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva fikk du før? Anonymkode: 94c66...66a Underholdning. Og lærte litt i blant og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #54 Del Skrevet 26. mars 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Underholdning. Og lærte litt i blant og. Hvorfor blir du ikke underholt lengre? Anonymkode: 94c66...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. mars 2017 #55 Del Skrevet 26. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir du ikke underholt lengre? Anonymkode: 94c66...66a Fordi jeg er drittlei AB'ere som skal gnage på hvert innlegg jeg skriver, og gale brukere som sender aggressive meldinger. Ferdig snakka, plag noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. mars 2017 #56 Del Skrevet 26. mars 2017 5 minutter siden, canacas skrev: Fordi jeg er drittlei AB'ere som skal gnage på hvert innlegg jeg skriver, og gale brukere som sender aggressive meldinger. Ferdig snakka, plag noen andre. Ab plager ikke deg men bare spør deg hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #57 Del Skrevet 26. mars 2017 9 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ab plager ikke deg men bare spør deg hvorfor Takk, noen er nok i dårlig humor i dag, kanskje litt rødt. Anonymkode: 94c66...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 26. mars 2017 #58 Del Skrevet 26. mars 2017 På 23.3.2017 den 23.18, O.G. skrev: Ja, jeg beviser hver dag at jeg har større kuk enn de fleste menn som vanker her. Større enn meg iallefall Jeg kom inn hit for egentlig kun for å snakke om fetisjen min, men ble lett trukket med i andre temaer også, og har nå brukt langt mer tid her inne enn jeg hadde planlagt. Jeg har med vilje holdt meg til "lett underholdning" her inne. Tyngre temaer diskuterer jeg andre steder. Blir nok derfor kanskje sett på som litt enkel, men det gjør ingenting. Mange flotte folk her inne som jeg er glad for å ha blitt kjent med, men det er mye rart her inne også. Skulle ønske enkelte skjønte at folkeskikk også bør gjelde her inne. Ingen unnskyldning å gjemme seg bak AnonymBruker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. mars 2017 #59 Del Skrevet 26. mars 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Større enn meg iallefall Jeg kom inn hit for egentlig kun for å snakke om fetisjen min, men ble lett trukket med i andre temaer også, og har nå brukt langt mer tid her inne enn jeg hadde planlagt. Jeg har med vilje holdt meg til "lett underholdning" her inne. Tyngre temaer diskuterer jeg andre steder. Blir nok derfor kanskje sett på som litt enkel, men det gjør ingenting. Mange flotte folk her inne som jeg er glad for å ha blitt kjent med, men det er mye rart her inne også. Skulle ønske enkelte skjønte at folkeskikk også bør gjelde her inne. Ingen unnskyldning å gjemme seg bak AnonymBruker. Forsiktig Sphere, kritisererer du funksjonen for mye så blir du kastet ut. Moderatorene har blitt sjuke i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 26. mars 2017 #60 Del Skrevet 26. mars 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Forsiktig Sphere, kritisererer du funksjonen for mye så blir du kastet ut. Moderatorene har blitt sjuke i hodet. Hysj.... Jeg bare later som jeg har større kuk enn det jeg egentlig har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå