Gå til innhold

Hva får du ut av å være på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser mange tråder fra de som mister troen på menneskeheten og blir skeptisk til motsatt kjønn av å henge her men er det noen positive ting med å være her?

Anonymkode: 71f8a...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er syk og er ofte sliten med mye brainfog og da orker jeg ikke gjøre annet enn å sløe på nett. Hadde jeg vært frisk hadde jeg ikke brukt et sekund på KG

Anonymkode: 6262a...f53

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg setter utrolig stor pris på mannen min når jeg leser her inne! Man skulle jo tro at alle andre har totalt dysfunksjonelle forhold. 
Fra tid til annen føler jeg meg dessuten som et geni :fnise:

Anonymkode: e2249...bbb

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ler meg skakk av dumskapen til enkelte, jeg elsker å le.

Jeg ler meg skakk av enkeltes svar og kommentarer som har ironi og snert. Jeg elsker å le.

Anonymkode: d3269...70e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, de gangene du sliter med å sette sammen en flatpakket kommode fordi du ikke forstår noe av bruksanvisningen kan det være veldig greit å ta en tur inn hit og oppdage at du ikke er verdens dummeste menneske likevel.

Pluss at KG kan være ganske underholdende, og det er faktisk mange fine folk her selv om de ikke alltid er like lette å få øye på i trollehavet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å lese om andres meninger om alt slags vas. Det hender jeg føler meg litt smartere etter å ha vert innom enkelte tråder og av og til så lærer jeg litt nytt også. 

Jeg er utrolig lite sosial irl, så dett blir min sosiale base på et vis, hvor en trist det høres ut :ler: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

God underholdning av kjæreste-gifte-trangen til folk.

Anonymkode: 7b17d...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært masse om ulike mennesketyper her! Javisst gjør man det IRL også, men her tror jeg folk tør å være mer åpne - i hvert fall bak anonymknappen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får min daglige dose drama herfra. Livet mitt er ganske tomt for dramatikk, så det er godt å få fylt opp med et par juicy svigermortråder i ny og ne :P

Anonymkode: c317a...c88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Bare meningsløst tidsfordriv.

Anonymkode: 255cd...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi at noen ganger har jeg ikke SÅ mye bedre ting å bruke tiden på, faktisk. Noen brukere er interessante, andre kan være litt slitsomme å forholde seg til. Et mindretall er noen interessante tilfeller av noen hissigpropper, og de kommenterer gjerne under AB- funksjonen😉. 

Men musikk- delen kan være verdt å få med seg, og KG er bra om man f eks skal gi gave i bryllup, eller andre praktiske ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange tråder fra de som mister troen på menneskeheten og blir skeptisk til motsatt kjønn av å henge her men er det noen positive ting med å være her?

Anonymkode: 71f8a...907

Ja, jeg beviser hver dag at jeg har større kuk enn de fleste menn som vanker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, jeg beviser hver dag at jeg har større kuk enn de fleste menn som vanker her.

Lurer på om jeg skal forstørre klitten min ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å diskutere (hvis jeg er i humør til å diskutere) og jeg synes det er interessant å lese andre folks meninger om ting.

Jeg er veldig glad i å skrive og få ut mine meninger og tanker også, i tillegg til å bruke forumet som hjelp hvis jeg lurer på noe, siden jeg ikke har så mange jeg kan spørre IRL.

Også er det selvsagt fint hvis man kan komme med råd og hjelpe noen andre som trenger det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Silfen skrev:

Lurer på om jeg skal forstørre klitten min ...

Det høres ut som en plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...