Gå til innhold

Hvordan reagerer du når du blir avvist/dumpet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F.eks i en datingsituasjon. Hvis du har datet en mann litt og han sender deg en melding f.eks der han skriver "det vil ikke skje noe mer mellom oss, da jeg ikke har de rette følelsene". Svarer du på det eller bare ignorerer du? Og hva hvis du blir ghostet og ting bare fader ut, tar du kontakt og ber om en forklaring?

Jeg reagerer med å bli så utrolig lei meg. Nå er det 3 menn i løpet av kort tid som har sendt meg slike dumpe-meldinger og jeg takler det dårlig. Klarer dere å bare gå videre etter noe sånt? Jeg føler meg så lurt og stygg.  Selv om jeg er helt med på at man ikke kan ha kjemi med alle osv. 

Anonymkode: b111a...ecf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alle føler det dritt å bli dumpa. Det er på en måte en bekreftelse på at man ikke er bra nok. Og alle søker en bekreftelse på at man er bra nok. Jeg tror det heller handler mer om hvor flink man er til å komme seg videre etterpå. Det er her jobben ligger. 

Anonymkode: 51608...be8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt ghosta. Der og da var det skikkelig dritt, men jeg sendte ikke flere meldinger til han. Gikk egentlig ganske greit etter en liten stund. Var bare der og da det føltes fælt og faktisk litt flaut. Man får liksom tanker om "hvorfor er ikke jeg bra nok for han?". 

Anonymkode: 7a552...3e4

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg er for travelt opptatt med å være en sarkatisk idiot på KG til å bry meg nevneverdig med avvisning i det virkelige liv. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F.eks i en datingsituasjon. Hvis du har datet en mann litt og han sender deg en melding f.eks der han skriver "det vil ikke skje noe mer mellom oss, da jeg ikke har de rette følelsene". Svarer du på det eller bare ignorerer du? Og hva hvis du blir ghostet og ting bare fader ut, tar du kontakt og ber om en forklaring?

Jeg reagerer med å bli så utrolig lei meg. Nå er det 3 menn i løpet av kort tid som har sendt meg slike dumpe-meldinger og jeg takler det dårlig. Klarer dere å bare gå videre etter noe sånt? Jeg føler meg så lurt og stygg.  Selv om jeg er helt med på at man ikke kan ha kjemi med alle osv. 

Jeg bare lyger og skriver tilbake noe sånt som: "Åhh..jeg ble så glad for meldingen din! Har tenkt det samme hele tiden. Masse lykke til videre! Du finner nok noen tilslutt *smilefjes." 

Anonymkode: b6008...f94

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg er for travelt opptatt med å være en sarkatisk idiot på KG til å bry meg nevneverdig med avvisning i det virkelige liv. 

Har du opplevd å bli avvist da? 

Jeg føler meg så teit som blir så lei meg.  Har jo avvist menn jeg og, så kjenner til følelsen av at det ikke klaffer helt med kjemien. Er bare så kjipt når det skjer så ofte som det har gjort i det siste. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt ghosta. Der og da var det skikkelig dritt, men jeg sendte ikke flere meldinger til han. Gikk egentlig ganske greit etter en liten stund. Var bare der og da det føltes fælt og faktisk litt flaut. Man får liksom tanker om "hvorfor er ikke jeg bra nok for han?". 

Anonymkode: 7a552...3e4

Skjedd meg og, og det er så jævlig. Man føler seg liten og teit.

Anonymkode: d9985...758

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går videre. Hørte ikke mer etter en date, gikk tilbake på tinder og kom i snakk med en ny. 

Høres enkelt ut å bytte ut en med den andre, men det er jo slik at alle tar lett på en første date. Så da får man gjøre det selv og. 

Anonymkode: 0b025...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Ble dumpet etter en 3 ukers romanse hvor jeg hadde følelser for han som jeg ikke en gang hadde for min mann og tok det jævli dårlig de to første dagene. Men så ble jeg ghostet av en nå nylig og gav egentlig F i det, for jeg hadde ikke de følelsene for han.

så for min del spilte følelsene mine en stor rolle på hvordan jeg reagerte

Anonymkode: 3818d...09c

AnonymBruker
Skrevet

Blir sjelden dumpa men tenker bare jaja ,dems tap..

Anonymkode: a13f3...d2c

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir sjelden dumpa men tenker bare jaja ,dems tap..

Anonymkode: a13f3...d2c

Du har selvtillit iallefall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kutter all kontakt med de og går videre. Svarer kanskje bare med en ok eller noe, og så snakker jeg ikke mer med de. 

Anonymkode: 27a50...f4e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpa 2 ganger på et år og det var ikke gøy. Han ene ghostet meg og jeg håndterte det VELDIG dårlig ja! Har aldri opplevd det før og forstod ikke at det gikk an av en voksen mann på 35 år. Jeg sendte flere meldinger jeg ikke fikk svar på. Kleint nok så møttes vi på byen et par måneder senere, hvor han latet som ingenting og prøvde å prate om vær og vind. Jeg ble mildt sagt ganske forbanna. 

Man føler seg så utrolig liten, dum og ydmyket av å bli ghostet og jeg føler mer og mer at det må være noe psykisk galt med mennesker som er i stand til å gjøre sånt. 

Anonymkode: e351f...481

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg har blitt ghosta av er en eks. Det sårer enda. Å bli dumpa suger og tærer på selvtilliten, jeg takler det dårlig, men jeg sier ingenting om det til de. Aksepterer det og føler meg ille og stygg i stillhet.

Anonymkode: 023a1...878

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt ghosta eller dumpa på melding, men når de tar det muntlig ansikt til ansikt eller på telefon så har jeg bare svart at det er greit, og at jeg forstår at det er sånn. Altså, jeg har da gjort det samme selv også. Er ikke følelsene der så er de ikke der. Selvfølgelig kan jeg bli litt skuffet og lei meg etterpå, men sånn er livet. Jada, selvtiliten får en liten knekk, men foreløpig har jeg klart å riste det av meg raskt. Det har ikke vært lange datingperioder som regel, bare noen uker.

Brudd etter et langt samliv derimot er noe helt annet...

Anonymkode: 124c9...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...