AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Jeg har akkurat blitt dumpa av daten. Og jeg takket han. Ikke fordi jeg var glad for å bli kvitt han, for dette er veldig trist for meg, men fordi han gjorde det på en ærlig og redelig måte. Jeg har blitt forlatt tidligere der jeg har sittet igjen med tusen spørsmål og totalt forvirring, og det har endt opp som en hekt og et desperat ønske om å forstå hva som skjedde. Det har vært ekstremt vondt og har tatt veldig lang tid å komme over. Men nå slipper jeg det. Nå kan jeg sutre litt og slikke mine sår i ro og fred og så komme meg raskt på bena igjen. Derfor takket jeg han Jeg bestreber meg selv for å avslutte ting pent, eller aldri gi andre håp jeg vet jeg ikke kan holde. Og nå fikk jeg selv merke hvor mye enklere ting er om alt gjøres redelig. Nå skal jeg smile, le og gråte litt og så kicke ass der ute igjen om kort tid. Anonymkode: accda...f44 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 2 minutter siden, Overrasket skrev: OK. Regnet med at budskapet i innlegget ville bli forstått. Men jeg bør nok være klarere. Jeg takket han for å fortelle han at dette var riktig måte å gjøre det på. Så jeg håper han fortsetter med det. Jeg forteller det også her slik at folk skal skjønne at det er flere som får nytte av et redelig avslag. Og jeg ønsker at folk skal bestrebe seg etter å være ærlige. Ikke ufine. Alt blir så mer ryddig da. Anonymkode: accda...f44 2
Silfen Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Har gjort det samme, fordi jeg setter pris på når folk er redelige. De færreste er nemlig det. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat blitt dumpa av daten. Og jeg takket han. Ikke fordi jeg var glad for å bli kvitt han, for dette er veldig trist for meg, men fordi han gjorde det på en ærlig og redelig måte. Jeg har blitt forlatt tidligere der jeg har sittet igjen med tusen spørsmål og totalt forvirring, og det har endt opp som en hekt og et desperat ønske om å forstå hva som skjedde. Det har vært ekstremt vondt og har tatt veldig lang tid å komme over. Men nå slipper jeg det. Nå kan jeg sutre litt og slikke mine sår i ro og fred og så komme meg raskt på bena igjen. Derfor takket jeg han Jeg bestreber meg selv for å avslutte ting pent, eller aldri gi andre håp jeg vet jeg ikke kan holde. Og nå fikk jeg selv merke hvor mye enklere ting er om alt gjøres redelig. Nå skal jeg smile, le og gråte litt og så kicke ass der ute igjen om kort tid. Anonymkode: accda...f44 Jaja. Mye dumt skal man lese før øynene faller ut... Anonymkode: be885...8e7
Gjest Overrasket Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regnet med at budskapet i innlegget ville bli forstått. Men jeg bør nok være klarere. Jeg takket han for å fortelle han at dette var riktig måte å gjøre det på. Så jeg håper han fortsetter med det. Jeg forteller det også her slik at folk skal skjønne at det er flere som får nytte av et redelig avslag. Og jeg ønsker at folk skal bestrebe seg etter å være ærlige. Ikke ufine. Alt blir så mer ryddig da. Anonymkode: accda...f44 Det var ikke noe problem med buskapet, men det er jo ikke så mye mer å si til det. Hovedinnlegget var skrevet på en slik måte at det ikke oppfordrer til så mye mer enn "Greit", "Oppfattet", "OK".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå