AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Jeg har lett etter ny hund en stund, for den jeg har begynner å bli gammel, og jeg vet med meg selv at jeg MÅ ha en ny i hus for ikke å gjøre noe drastisk den dagen den gamle vandrer videre... Nå kommer den i kveld, oppdretter er på vei hjem med den nå, for å hjelpe oss det første døgnet (omplasseringshund) og jeg kjenner at... jeg gruer meg.. jeg er ikke klar.. jeg vil bare være meg og gamle hunden en stund til... Er det normalt å føle sånn til den har kommet i hus og har gått seg til? Har heldigvis sagt at det blir en prøveperiode på 2 uker, slik at jeg kan trekke meg, i tilfelle... Skulle jo egentlig ha en valp, nå kommer det en omplasseringshund med sikkert litt bagasje isteden... Føler alle som henter hund nr2 det sånn, at de får kalde føtter og lurer på om de har gjort rett? Eller får jeg dårlig magfølelse av en grunn og burde stole på den? Trenger svar fort, hunden er her om en time... Nesten så jeg håper min gamle vil begynne å slåss med den andre, slik at oppdretter tar den med seg hjem igjen i morgen.. På den annen side, den hunden som kommer er det absolutt nærmeste jeg kommer min egen med tanke på oppførsel (mye samme gener) og jeg falt pladask for den.. Og har flere ganger angret på at jeg ikke kjøpte fra det kullet, så ble veldig glad når muligheten til å overta kom... allikevel sitter jeg nå å er kvalm og gruer meg :O Anonymkode: cd8ea...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå