AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Stramt kledd, tynn vs litt overvektig? Noen forskjell der? Anonymkode: eea6c...14d
mandel92 Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Hva mener du? Tynne mennesker kommer nok unna med litt mer enn overvektige, ja. Jeg synes veldig stramme klær ser bedre ut på tynne enn overvektige. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Synes det er stygt med stramme klær uansett Anonymkode: 16a92...a65 2
Djungelvrål Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Veldig slanke folk og overvektige folk kan gå i ettersittende klær. Hvis de selv syns de kler det og er førnøyd er DET det viktigste. Vi er opplært til å syns at slanke mennesker kler det best og dermed har mest rett til å gå i trange klær, det er ikke det samme som å si at slanke mennesker kler det best. Slanke mennesker eier ikke monopol på verken croptopper eller etuikjoler. Hvorfor skal overvektige gjemme bort kroppen sin? De har like mye rett til å vise den fram som slanke uten at noen skal "shame" den! 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Veldig få kler for stramme klær, mange tynne ser for tynne ut, eller litt stakkarslige og svake ut, mange overvektige ser tykkere ut enn de er i for små/stramme klær. Muskelbunter ser ut som de er eltfor glad i å vise frem kropp, og dermed mindre smarte ut. For stramme klær ser ikke bra ut for noen. Riktig størrelse, som overaskende få faktisk bruker får de aller fleste til å se bra ut. Anonymkode: e244e...368 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 Syns folk skal gå me nett det de ønsker Anonymkode: 68d36...777
Gjest Tigress Skrevet 24. mars 2017 #7 Skrevet 24. mars 2017 Eg støttar anonym brukar ID ...368: klede i rett storleik er det beste for alle, uansett kroppsfasong!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #8 Skrevet 24. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig få kler for stramme klær, mange tynne ser for tynne ut, eller litt stakkarslige og svake ut, mange overvektige ser tykkere ut enn de er i for små/stramme klær. Muskelbunter ser ut som de er eltfor glad i å vise frem kropp, og dermed mindre smarte ut. For stramme klær ser ikke bra ut for noen. Riktig størrelse, som overaskende få faktisk bruker får de aller fleste til å se bra ut. Anonymkode: e244e...368 Snakker du om bukser? Eller hva Anonymkode: f0548...00d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #9 Skrevet 24. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker du om bukser? Eller hva Anonymkode: f0548...00d TS. Jeg snakker generelt om trange klær. Alt fra kjoler, topper, jeans, jeggings. Anonymkode: eea6c...14d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #10 Skrevet 24. mars 2017 Trange klær er finest på slanke mennesker som ikke har valker her og der. Damer som er blubbete og går i trange hoftebukser med magetopper der valkene tyter ut over alt er noe av det styggeste jeg ser. Man må kle seg etter fasongen sin, ikke hva som er siste mote. Anonymkode: 8b128...1d6 3
365vinter Skrevet 24. mars 2017 #11 Skrevet 24. mars 2017 Jeg tolker "trange klær" som at du mener inntilsittende plagg, ikke som at du mener klær i for små størrelser slik jeg ser at andre i denne tråden gjør. Jeg liker veldig godt å gå med dette fordi det fremhever formene mine. Selv syns jeg at stramme klær er veldig fint på de fleste kvinnekropper. Syns det er synd at de som har litt ekstra føler de må gjemme seg vekk bak løse topper og kjoler. Disse får gjerne kroppen til å se enda større ut, og skjuler de flotte formene mange har. 2
JegErMeg Skrevet 24. mars 2017 #12 Skrevet 24. mars 2017 Synes tettsittende klær er like pent på tynne og store. Maxi-klær på den andre siden synes jeg tynne kler best, på store blir det gjerne telt-aktig:-)
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #13 Skrevet 24. mars 2017 Jeg er overvektig, men har former, stor rompe og kraftige lår, store pupper, og smal midje. Skal jeg bruke store klær, så ser det ut som jeg veier minst 10 kg ekstra. Så jeg bruker ettersittende klær, ikke sånn klistra til kroppen, men sånn så det former seg etter kurvene mine, og jeg fremhever midjen min. Da ser jeg heller slankere ut. Anonymkode: 1c0ea...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #14 Skrevet 24. mars 2017 "Trange" høres jo negativt ut, som i en størrelse for liten. Det kler ingen. Ettersittende klær ser best ut på de aller fleste. Har selv et par lubne venninner som tror de ikke kan gå i ettersittende klær, og bruker altfor store bukser og gensere. Jeg så en av dem i badedrakt nylig, og fikk sjokk. Trodde hun var mye tykkere. Anonymkode: a3589...0b6
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2017 #15 Skrevet 24. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Trange klær er finest på slanke mennesker som ikke har valker her og der. Damer som er blubbete og går i trange hoftebukser med magetopper der valkene tyter ut over alt er noe av det styggeste jeg ser. Man må kle seg etter fasongen sin, ikke hva som er siste mote. Anonymkode: 8b128...1d6 Hva hvis en jente med valker på magen syns hun kler magetopp og lav bukse da? Får hun da ikke lov til å vise magen bare fordi den ikke er slank? Skal hun skamme seg og gjemme den bort under vide klær eller syns du hun må få kle seg slik hun ønsker og er komfortabel med? Hvorfor skal folk med noen ekstra kilo på kroppen gjemme den bort?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #16 Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, Boomonster skrev: Hva hvis en jente med valker på magen syns hun kler magetopp og lav bukse da? Får hun da ikke lov til å vise magen bare fordi den ikke er slank? Skal hun skamme seg og gjemme den bort under vide klær eller syns du hun må få kle seg slik hun ønsker og er komfortabel med? Hvorfor skal folk med noen ekstra kilo på kroppen gjemme den bort? Ingen som har sagt at det skal bli forbudt ved lov å kle seg i ettersittende klær med magen bar når man er overvektig og valkete, ikke kommer jeg til å levere inn klage i to eksemplarer heller, men min mening er at det er stygt. Det skjærer i øynene. Igjen, man må kle seg etter hvilken kropp man har. Ikke pent at ei 60år gammel dame kler seg som en fjortis heller. Anonymkode: 8b128...1d6
Sirah Skrevet 24. mars 2017 #17 Skrevet 24. mars 2017 12 minutter siden, Boomonster skrev: Hva hvis en jente med valker på magen syns hun kler magetopp og lav bukse da? Får hun da ikke lov til å vise magen bare fordi den ikke er slank? Skal hun skamme seg og gjemme den bort under vide klær eller syns du hun må få kle seg slik hun ønsker og er komfortabel med? Hvorfor skal folk med noen ekstra kilo på kroppen gjemme den bort? Hun må få lov til å kle seg akkurat som hun vil, men andre folk må få lov til å ikke syntes det er kledelig.
Kittlingur Skrevet 24. mars 2017 #18 Skrevet 24. mars 2017 Tror overvektige må anstrenge seg mye mer enn andre når det handler om at velge fine, stramme klær. Har sett overvektige mennesker som har på stramtsittende klær og ser skikkelig bra ut. Så det går an dersom klerne er valgt med omhu
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #19 Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Kittlingur skrev: Tror overvektige må anstrenge seg mye mer enn andre når det handler om at velge fine, stramme klær. Har sett overvektige mennesker som har på stramtsittende klær og ser skikkelig bra ut. Så det går an dersom klerne er valgt med omhu TS Helt enig trange klær på litt overvektig er bare flott og fint på. Minst like kledelig å bra som på tynne. Anonymkode: eea6c...14d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå