AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Del Skrevet 23. mars 2017 Er ikke norsk. Jeg er medlem på en Facebook side fra det landet jeg opprinnelig er fra. Gravidgruppe medmor kloke svar. Men det er også utrolig mye forskjell fra Norge og jeg himler mye med øynene angående ekstrem mye hysteri rundt ting. Mener ting alle hevder der er at man MÅ slutte med magnesium etter uke 36. Er det noen som i det hele tatt har hørt om det i Norge? Anonymkode: 5d672...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Del Skrevet 23. mars 2017 Lurer mer på hvorfor de tar magnesium jeg.. Anonymkode: 12b8e...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Del Skrevet 23. mars 2017 Mange tar magnesium fordi man har vannvittige leggkramper! Jeg tar små engangsposer med magnesiumspulver om natta som man legger under tungen de nettene jeg har sånne kramper at jeg holder på å bukke under. Dette er helt trygt, har ikke hørt man skal slutte etter uke 36... Anonymkode: d1950...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #4 Del Skrevet 23. mars 2017 Snakk med legen din! Anonymkode: 0d22c...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Del Skrevet 23. mars 2017 Magnesium brukes og som riedemper så kanskje derfor det ikke skal brukes etter uke 36? Anonymkode: 01873...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå