Gå til innhold

Damer kan ikke ri

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har det seg sånn at så få jenter og damer kan ri? Man behøver ikke være i god form. Jeg har hatt sex med noen dusin damer. Å kun tre av disse husker jeg kunne ri. En av dem er eksen, hun var helt syk til å ri. Noen som er enige eller uenig?

Anonymkode: 7df57...932

Karma. Du ligger mer for mange. Veldig begrensa hvor mye jobb folk gidder legge ned i å tilfredstille folk som ikke har følelser for dem. 

Anonymkode: e8f00...33a

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eksen var en lat jævel som alltid ville at jeg skulle ri. Nå hater jeg den stillingen. 

Anonymkode: c8b67...3e3

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så lær dem det da for faen.

Ingen blir flinke til noe uten å øve.

Endret av Fysikeren
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig - har tatt opp dette før men ble jo regelrett slaktet av de hårsåre kvinnfolka her inne! Har også erfaring med at svært få rir skikkelig, de sitter liksom bare å jukker med hoftene frem og tilbake, som om det skulle ha no effekt på pikken! Må jo løfte kroppen mer, løfte rumpa og ryggen og alt! Sånn at pikken virkelig glir ut og inn av fitta. Ikke bare romsterer rundt inni der (er ofte da den glipper ut også).

Så får det bare være at dere blir litt slitne i låra deres!!

Anonymkode: 80187...986

Åja, så jeg skal IGJEN fokusere på pumping av kuken,i stedenfor å "knikke" som jo faktisk er det som er deilig for MEG?

Nei, er det jeg som sitter oppå og jobber, så vil jeg søren meg ha litt nytelse av det jeg også, og det får jeg aller best ved å bevege hofter frem og tilbake. Pumping i ridestilling kan også være ganske vondt om mannen bunner, med mindre jeg skal sitte på tærne for å ikke falle helt ned. du kan jo prøve en slik stilling selv, og se hvor ubehagelig og slitsomt det fort blir?

Anonymkode: 0d693...bba

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett når mannen er dårlig utstyrt vet du :fnise:.

Anonymkode: dfc8f...7a1

Et veldig godt poeng, iallefall inntil man møter noen som virkelig kan ri oss som er så "dårlig utstyrt" til den store gullmedaljen. Hvorfor er det noen som virkelig kan kunsten, mens andre vakler som de skal stå på skøyter for første gang? Det hele handler om øvelse. Dersom man går inn for å øve på det, blir man også dyktig. Kjenner altfor mange som låser seg helt og som ikke vil prøve fordi de mener de er for dårlige til det. Jeg kjenner ikke til den mannen som ikke hadde satt pris på å bli brukt som treningsdummy til den øvelsen. Så kjør på, og drit i om dere føler dere litt teite. For oss mannfolk er det noe av det mest sexy som finnes. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjør galopp.

Anonymkode: a2bed...1e6

Gjest Axl Rose
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig - har tatt opp dette før men ble jo regelrett slaktet av de hårsåre kvinnfolka her inne! Har også erfaring med at svært få rir skikkelig, de sitter liksom bare å jukker med hoftene frem og tilbake, som om det skulle ha no effekt på pikken! Må jo løfte kroppen mer, løfte rumpa og ryggen og alt! Sånn at pikken virkelig glir ut og inn av fitta. Ikke bare romsterer rundt inni der (er ofte da den glipper ut også).

Det er da like deilig når de jukker med hoftene frem og tilbake. Så har effekt på min pikk. Må ikke hele tiden ut og inn. Har aldri du kommet av de "bare" jukke frem og tilbake?

Gjest Trygdekontoret
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det helst sånn, men hadde jo ikke blitt videre megablid av "hallo den bare romsterer rundt inni der" :ler:

Skal sies at jeg bare ligger med sjarmerende folk, da. Hjelper ikke deg :nigo: 

Skrevet

Alle damer kan ri, men de færreste damer greier mer enn 10-15 sec før de har vondt i lårene og vil bytte stilling.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Sphere skrev:

Et veldig godt poeng, iallefall inntil man møter noen som virkelig kan ri oss som er så "dårlig utstyrt" til den store gullmedaljen. Hvorfor er det noen som virkelig kan kunsten, mens andre vakler som de skal stå på skøyter for første gang? Det hele handler om øvelse. Dersom man går inn for å øve på det, blir man også dyktig. Kjenner altfor mange som låser seg helt og som ikke vil prøve fordi de mener de er for dårlige til det. Jeg kjenner ikke til den mannen som ikke hadde satt pris på å bli brukt som treningsdummy til den øvelsen. Så kjør på, og drit i om dere føler dere litt teite. For oss mannfolk er det noe av det mest sexy som finnes. 

Det hjelper jo ikke hvis mannen blir slapp eller han blir frustrert og gir opp fordi den faller ut.

Jeg har bare blitt mer usikker av det, og tenker at jeg er for vid eller noe.

Anonymkode: 379e3...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Da får du forsøke med et mannfolk

Anonymkode: 33ff1...118

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper jo ikke hvis mannen blir slapp eller han blir frustrert og gir opp fordi den faller ut.

Nei, men det hjelper for dama regner jeg med, jeg kjenner ikke så mye av å bli ridd, men gjør det godt for dama så er det bra, kan ikke kun tenke på seg selv. 

Anonymkode: 7fed1...ace

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en del av treningen det også. Prøving og feiling. Hadde en FF som virkelig gikk inn for å lære seg å ri meg. Den falt MYE ut til å begynne med, men det lo vi bare bort og satte igang igjen. Og etterhvert red hun meg som bare det, og det ble til slutt favorittstillingen hennes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sphere skrev:

Det er en del av treningen det også. Prøving og feiling. Hadde en FF som virkelig gikk inn for å lære seg å ri meg. Den falt MYE ut til å begynne med, men det lo vi bare bort og satte igang igjen. Og etterhvert red hun meg som bare det, og det ble til slutt favorittstillingen hennes. 

Det er nok sant i det, er i kontakt med med ei som jeg liker., selv om den ikke er så stor så har hun ikke blitt skremt bort, blir spennende fremover,  med ridning og det andre :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok sant i det, er i kontakt med med ei som jeg liker., selv om den ikke er så stor så har hun ikke blitt skremt bort, blir spennende fremover,  med ridning og det andre :)

Høres veldig bra ut det der. Det kan være mye smell i en liten en også. Og det blir bare bedre og bedre ettersom nerver og usikkerhet forsvinner.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det hjelper for dama regner jeg med, jeg kjenner ikke så mye av å bli ridd, men gjør det godt for dama så er det bra, kan ikke kun tenke på seg selv. 

Javel, skjønner ikke helt hvordan dette skal hjelpe meg når han ikke vil. Hjelper ikke at det hjelper meg når han blir frustrert av at det ikke går. Jeg prøver jo, men selvtilliten øker ikke akkurat når han får meg til å føle meg udugelig. 

1 time siden, Sphere skrev:

Ja, hadde det vært sånn så hadde det vært greit. Jeg kan godt prøve jeg, og kan si at vi kan prøve igjen, men da bare sier han ting som at den treffer feil, den faller ut, han blir slapp eller så blir det masse fomling før han tar over fordi han ikke gidder. 

Man må tross alt være to for at det skal gå, og begge må være tålmodig. Hadde ikke skadet om han var litt oppmuntrende også. 

Jeg har egentlig gitt opp den stillingen. Om jeg noen gang får en ny partner så er jeg åpen for å prøve og bli flinkere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hjärtat skrev:

Her har man jo et prakteksempel på at hvor vidt ei frøken kan ri eller ei, kommer an på hvem hun skal ri. Du hadde hatet å bli ridd av meg, for jeg gjør nøyaktig det du beskriver. Samboeren min setter derimot svært stor pris på det, en av favorittstillingene hans.

Signerer!

Anonymkode: f52fb...889

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, skjønner ikke helt hvordan dette skal hjelpe meg når han ikke vil. Hjelper ikke at det hjelper meg når han blir frustrert av at det ikke går. Jeg prøver jo, men selvtilliten øker ikke akkurat når han får meg til å føle meg udugelig. 

Ja, hadde det vært sånn så hadde det vært greit. Jeg kan godt prøve jeg, og kan si at vi kan prøve igjen, men da bare sier han ting som at den treffer feil, den faller ut, han blir slapp eller så blir det masse fomling før han tar over fordi han ikke gidder. 

Man må tross alt være to for at det skal gå, og begge må være tålmodig. Hadde ikke skadet om han var litt oppmuntrende også. 

Jeg har egentlig gitt opp den stillingen. Om jeg noen gang får en ny partner så er jeg åpen for å prøve og bli flinkere. 

Dersom han ikke har tålmodighet til det, blir det jo umulig. Oppmuntring må også til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å ri er favorittstilingen min, men gjør det på min måte da;) Sitter på knærne.... og elsker at mannen har frie hender til å håndtere brystene mine. Det jeg liker best med stillingen er st jeg har full kontroll og får dermed alltid orgasme i denne stillingen. Tar fjerne imot noen tips fra menn ang hvordan se liker aller best at dama rir😉

Anonymkode: 67c51...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...