AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hvorfor har det seg sånn at så få jenter og damer kan ri? Man behøver ikke være i god form. Jeg har hatt sex med noen dusin damer. Å kun tre av disse husker jeg kunne ri. En av dem er eksen, hun var helt syk til å ri. Noen som er enige eller uenig? Anonymkode: 7df57...932
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Vet ikke med andre, men jeg kan ri i allefall. Tror kanskje det har noe med at jeg er en tidligere danser og har god rytme? Anonymkode: 7c71d...9eb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har det seg sånn at så få jenter og damer kan ri? Man behøver ikke være i god form. Jeg har hatt sex med noen dusin damer. Å kun tre av disse husker jeg kunne ri. En av dem er eksen, hun var helt syk til å ri. Noen som er enige eller uenig? Anonymkode: 7df57...932 Det er ikke så lett når mannen er dårlig utstyrt vet du . Anonymkode: dfc8f...7a1 27
SlemUlv Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Og hvordan mener DU det er riktig å ri da? fordi DET er også forskjellig. 10
Gjest Alterego666 Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 Det er overhodet ikke min erfaring....
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #7 Skrevet 23. mars 2017 Veldig fint hvis du kan opplyse, oss stakkars uvitende damer, om hvordan man skal ri en mann? Anonymkode: 81ead...cf6 2
Gjest Elseby13 Skrevet 23. mars 2017 #8 Skrevet 23. mars 2017 Du får holde deg til mannfolka da vettu.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #9 Skrevet 23. mars 2017 Vanskelig å ri når fyren har så liten penis at den detter ut ved den minste bevegelse. Anonymkode: 5feed...14a 15
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #10 Skrevet 23. mars 2017 Føler meg ikke noe flink til å ri. Med nåværende kjæreste så faller den ut og ingen av oss kjenner særlig mye. Jeg har blitt veldig usikker så unngår helst den stillingen, men han vil at jeg skal det selv om jeg vet at det ender med at den faller ut eller han blir slapp. Anonymkode: 379e3...ca4 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #12 Skrevet 23. mars 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har det seg sånn at så få jenter og damer kan ri? Man behøver ikke være i god form. Jeg har hatt sex med noen dusin damer. Å kun tre av disse husker jeg kunne ri. En av dem er eksen, hun var helt syk til å ri. Noen som er enige eller uenig? Anonymkode: 7df57...932 Noen dusin damer? Altså oppimot 40-50? Og av alle de så var det bare tre av dem som klarte å ri deg? Hva er det de gjorde riktig og hva gjorde de andre feil? Det kommer jo helt an på hvordan du liker det, ikke sant. Andre menn som har vært med de samme damene som deg kan kanskje omtale de på andre måter, fordi de gjorde det bra for dem. Anonymkode: 2360b...109 3
Perle Skrevet 23. mars 2017 #13 Skrevet 23. mars 2017 TS: selvfølgelig kan de ri, de bare gadd ikke å ri DEG. 7
Gjest Axl Rose Skrevet 23. mars 2017 #14 Skrevet 23. mars 2017 Ri hest eller kuk? Alle damene jeg har hatt sex med har kunnet ridd min stolthet. To av de jeg har vert i forhold meg har kunnet ridd hest. En av de er nåværende kjæreste. Vi har ridd mye sammen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #15 Skrevet 23. mars 2017 Enig - har tatt opp dette før men ble jo regelrett slaktet av de hårsåre kvinnfolka her inne! Har også erfaring med at svært få rir skikkelig, de sitter liksom bare å jukker med hoftene frem og tilbake, som om det skulle ha no effekt på pikken! Må jo løfte kroppen mer, løfte rumpa og ryggen og alt! Sånn at pikken virkelig glir ut og inn av fitta. Ikke bare romsterer rundt inni der (er ofte da den glipper ut også). Så får det bare være at dere blir litt slitne i låra deres!! Anonymkode: 80187...986 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #16 Skrevet 23. mars 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å ri når fyren har så liten penis at den detter ut ved den minste bevegelse. Anonymkode: 5feed...14a Min er 12 og detter ikke ut hele tiden, går fint det. Anonymkode: 7fed1...ace
-lykke- Skrevet 23. mars 2017 #17 Skrevet 23. mars 2017 18 minutter siden, Bootyhunter skrev: Ri hest eller kuk? Alle damene jeg har hatt sex med har kunnet ridd min stolthet. To av de jeg har vert i forhold meg har kunnet ridd hest. En av de er nåværende kjæreste. Vi har ridd mye sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #18 Skrevet 23. mars 2017 Jeg innrømmer gjerne at jeg er dritdårlig til å ri. Exen likte ikke den stillingen, så jeg har veldig lite erfaring med den, i tillegg til at den stillingen gir meg ingenting. Tar gjerne imot tips og triks!!😊 Anonymkode: dbf46...447 4
Libertas Skrevet 23. mars 2017 #19 Skrevet 23. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig - har tatt opp dette før men ble jo regelrett slaktet av de hårsåre kvinnfolka her inne! Har også erfaring med at svært få rir skikkelig, de sitter liksom bare å jukker med hoftene frem og tilbake, som om det skulle ha no effekt på pikken! Må jo løfte kroppen mer, løfte rumpa og ryggen og alt! Sånn at pikken virkelig glir ut og inn av fitta. Ikke bare romsterer rundt inni der (er ofte da den glipper ut også). Så får det bare være at dere blir litt slitne i låra deres!! Anonymkode: 80187...986 Å jukke med hoftene frem og tilbake er veldig godt for oss kvinnfolk. Du er klar over at begge parter vil ha nytelse under sexakten, og da er ikke kun pumpe-sex det vi kvinner vil ha, men gjerne noe som bringer oss nytelse. 33
Hjärtat Skrevet 23. mars 2017 #20 Skrevet 23. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig - har tatt opp dette før men ble jo regelrett slaktet av de hårsåre kvinnfolka her inne! Har også erfaring med at svært få rir skikkelig, de sitter liksom bare å jukker med hoftene frem og tilbake, som om det skulle ha no effekt på pikken! Må jo løfte kroppen mer, løfte rumpa og ryggen og alt! Sånn at pikken virkelig glir ut og inn av fitta. Ikke bare romsterer rundt inni der (er ofte da den glipper ut også). Så får det bare være at dere blir litt slitne i låra deres!! Anonymkode: 80187...986 Her har man jo et prakteksempel på at hvor vidt ei frøken kan ri eller ei, kommer an på hvem hun skal ri. Du hadde hatet å bli ridd av meg, for jeg gjør nøyaktig det du beskriver. Samboeren min setter derimot svært stor pris på det, en av favorittstillingene hans. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå