Gjest 22årgammel Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 det siste året har jeg hatt en slags senpubertet tror jeg. Altså, jeg har fått mage :cry: Jeg har alltid hørt alle klage om bilringene sine, men jeg har aldri forstått hvorfor. Har alltid vært helt flat, men det siste året har valkene kommet min vei også... Plages veldig over dette, og noen sier det er senpubertet...at kroppen blir enda mer "kvinnelig" eller noe... Tror det kan stemme, for jeg har gått opp litt også, og dette er fett som ikke vil så lett vekk. er det flere som hadde det slik etter de ble 20? På ett år har hele meg blitt helt forandret og jeg liker det ikke
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Du er kanskje mindre aktiv og spiser mer eller spiser mer usunt? Er du akkurat flyttet hjemmefra og lager maten selv? Sluttet å røyke? Begynt på noen medisin? Har hørt at forbrenningen endrer seg etter at man er ca 30 år, men 20 var da noe ungt. Jeg tror ikke at det er vanlig å bare plutselig legge på seg slik uten en eller annen grunn.
Gjest Melk Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Kjenner MANGE som la på seg en del rett etter de ble 20. Bredere hofter, mer mage og større pupper.
Gjest 22årgammel Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Hei begge. Jeg er mer stillesittende nå enn før, og vet hvordan jeg ser ut når jeg er mer stillesittende også. Men denne magen og dette fettet, det har aldri vært der før, selv ikke når jeg veide mer for noen år siden.
Gjest miau Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 Det er vanlig at det legger seg litt på magen,under navlen, i 20årsalderen. Jeg kjenner flere som har opplevd det.
Gjest Gjesta Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Det lureste er nok å ta en titt på, eventuelt endre livsstilen din til å bli mer aktiv. Da vil kroppen etterhvert tilpasse seg, og ikke minst bli strammere.
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Det er nok ganske vanlig at jenter legger på seg en del rundt mage, rumpe, lår etter en viss alder ja. Jeg for min del kunne spise så mye godis jeg ville når jeg var yngre uten å legge på meg en millimeter, men så en dag var det slutt på det. Jeg merket det ikke til å begynne med, for jeg har trent på toppidrettsnivå i mange år, men da jeg trappa ned på treninga et år, så økte det både centimeter og kilo både her og der Måtte til med mindre godis og mer aktivitet da ja Du har vel forresten utelukka at du er gradid!?!
Gjest Lilleulv Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Som jeg skrev på mage-svstemningen, så kan man ikke sammenligne kroppen til en tenåring med en som er over 20. Det skjer noe med jenter når de passerer 20, og det er at de blir mer kvinnelige og litt "rundere". Men det betyr ikke at du ikke fortsatt kan være slank, bare at noe som kanskje alltid har vært en selvfølge nå kanskje må jobbes litt for
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Kjenner MANGE som la på seg en del rett etter de ble 20. Bredere hofter' date=' mer mage og større pupper.[/quote'] Stemmer! Jeg har en mer kvinnelig fasong nå enn da jeg var 18.
Gjest Sukkerert Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Kjenner MANGE som la på seg en del rett etter de ble 20. Bredere hofter' date=' mer mage og større pupper.[/quote'] Det har jeg også lagt merke til. Men selv veier jeg nøyaktig det samme som da jeg gikk ut av ungdomsskolen. Blir 21 om 3 uker.
Gjest StoreSky Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Kjenner MANGE som la på seg en del rett etter de ble 20. Bredere hofter' date=' mer mage og større pupper.[/quote'] Heeelt vanlig fenomen! (mange veksler dette med p-pille bruk, som jeg.)
Andrine22 Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Det er vanlig at det legger seg litt på magen' date='under navlen, i 20årsalderen. Jeg kjenner flere som har opplevd det.[/quote'] Kjenner flere jeg også. Merker også at min forbrenning ikke er som før, men jeg trener da, så jeg har ikke fått mage...enda...
Gjest Lessie Skrevet 17. desember 2004 #13 Skrevet 17. desember 2004 Jupp... Jeg ble rundere (ikke mye, da) helt i begynnelsen av 20-årene. "Slapp av, du holder bare på å få kvinnekropp", sa min noe eldre venninne. Og sånn ble det
Shoegal Skrevet 17. desember 2004 #14 Skrevet 17. desember 2004 Jeg slenger meg på de andre her. Jeg veier det samme som da jeg var tenåring, men ingen tvil om at kroppen har en litt annen fasong nå... Samtidig er jeg også mindre aktiv, så jeg håper at min planlagte treningsrevolusjon etter jul skal fikse på kulemagen...
Gjest Catwoman Skrevet 17. desember 2004 #15 Skrevet 17. desember 2004 Kroppen min har ikk forandret seg etter at jeg rundet 20, jeg har hatt kvinnekropp siden jeg var 14-15
Carmen_ Skrevet 17. desember 2004 #16 Skrevet 17. desember 2004 Jeg fikk også mage etter jeg runda 20. Litt irriterende, men henger meg ikke så mye opp i det. Sånn er livet du
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #17 Skrevet 18. desember 2004 Det er nok ganske vanlig at jenter legger på seg en del rundt mage, rumpe, lår etter en viss alder ja. Jeg for min del kunne spise så mye godis jeg ville når jeg var yngre uten å legge på meg en millimeter, men så en dag var det slutt på det. Jeg merket det ikke til å begynne med, for jeg har trent på toppidrettsnivå i mange år, men da jeg trappa ned på treninga et år, så økte det både centimeter og kilo både her og der Måtte til med mindre godis og mer aktivitet da ja Du har vel forresten utelukka at du er gradid!?! Det samme skjedde med meg. Men det er håp. Er slankere enn jeg noen gang har vært...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå