Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jobb hvor jeg stort sett er på jobb 8-16 hver dag i ukedagene. jobber som lærer så kan ikke bare "ta meg fri" og jobbe overtid senere. 

Lurer på å ta et nettstudie på deltid. Men finner lite informasjon om hvordan disse studiene foregår mtp oppmøte. Man må vel møte opp foran skjermen for undervisning.

Noen som har tatt nettstudie, og hvor? Når var det undervisning online? 

Anonymkode: 19f6d...0a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok bachelor på BI som nettstudie, og det var et helgesamlinger. Det er noen studier som har undervisning på kveldstid et par dager i uken, også er det de hvor alt foregår via It´s learning. 

Anonymkode: 309d0...429

AnonymBruker
Skrevet

Fungerer ofte ikke fordi man er sliten etter jobb, 

Skulle forbedre en karakter fra hovedfagsoppgaven ved siden av full jbb og det ble dessverre ikke bedre karakter: var sliten og all tid gikk med til jobb og den oppgaven...ble bare lei. 

Anonymkode: b92fb...90e

Skrevet

Jeg har tatt nettstudier via BI tidligere. Da er det gjerne to helgesamlinger hvert semester + korte webforelesninger en gang i mnd eller så. Nettstudiene er lagt opp mtp at studentene har full jobb ved siden av så det vil neppe være noe problem for deg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fungerer ofte ikke fordi man er sliten etter jobb, 

Skulle forbedre en karakter fra hovedfagsoppgaven ved siden av full jbb og det ble dessverre ikke bedre karakter: var sliten og all tid gikk med til jobb og den oppgaven...ble bare lei. 

Anonymkode: b92fb...90e

Det kommer helt an på motivasjonen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) Hvis det er på kveldstid så er det jo ikke noe problem! 

Kan nok være litt slitsomt, men jeg får bare jobbe hardt! 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut studiet du er interessert i, så finner du all informasjonen du trenger. :)

AnonymBruker
Skrevet