Chigaco Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Vi er et ektepar som har vært gift i en god stund. En stund tilbake nevnte min bedre halvdel at tanken på å ha en jente/kvinne til i senga er noe som tenner han veldig. Vi har blitt sammen i veldig ung alder og kun hatt hverandre som sexpartner. Sexlivet har også med årene blitt veldig forutsigbart og lite spennende så for å være helt ærlig så må jeg innrømme at tanken pirrer meg også. Om vi noensinne kommer til å gjøre alvor av det er jo ikke mulig å si noe om enda men óm vi ønsker å ta dette videre, hvordan gjør man det? Hvordan kommer man i kontakt med den rette person? Slik jeg ser på det per idag er det for min del absolutt ikke ønskelig at dette er en person vi begge kjenner fra før samtidig så må det være noen man har tillit til.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Det viktigste i en slik trekant er at kvinnene har god kjemi slik at dde er litt aktive med hverandre. Ellers blir det fort skjevt og rart. Trekant kan være super om man er tre likeverdige partnere. Eksempalvis er det en stor fordel om en kvinne vil slikke en annen mens hun blir tatt bakfra. I det minste fingre aktiv. Det bir mange hull å fylle og kun en stang. Bruk av doldo anbefales også. Så - finn en kvinne DU liker og begynn å jobbe derfra. Bytur eller sexside er et fint sted å starte Anonymkode: 2454f...96c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Beklager alle skrivefeilene.... Mente selvsagt dildo og ikke doldo. Anonymkode: 2454f...96c
Heart7086 Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Opprett profil på Cupido f.eks;) Det er mange useriøse der, men og mange seriøse!(du lærer relativt fort å luke ut de useriøse;) Vi har selv møtt noen, og jobber for å beholde de som faste partnere(vi synes ikke ONS er noe, sex blir bedre når vi stoler og kjenner den andre;)
Blålys Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 På Thursday, March 23, 2017 den 15.45, Chigaco skrev: Vi er et ektepar som har vært gift i en god stund. En stund tilbake nevnte min bedre halvdel at tanken på å ha en jente/kvinne til i senga er noe som tenner han veldig. Vi har blitt sammen i veldig ung alder og kun hatt hverandre som sexpartner. Sexlivet har også med årene blitt veldig forutsigbart og lite spennende så for å være helt ærlig så må jeg innrømme at tanken pirrer meg også. Om vi noensinne kommer til å gjøre alvor av det er jo ikke mulig å si noe om enda men óm vi ønsker å ta dette videre, hvordan gjør man det? Hvordan kommer man i kontakt med den rette person? Slik jeg ser på det per idag er det for min del absolutt ikke ønskelig at dette er en person vi begge kjenner fra før samtidig så må det være noen man har tillit til. Er en ung mann et like godt alternativ, som den unge deilige dama, gubben din trolig drømmer om?
Perle Skrevet 25. mars 2017 #6 Skrevet 25. mars 2017 Det er er litt mening på hvorfor det kan være sundt å ha hatt flere ulike sexpartnere og erfaringer før en binder seg. Jeg tror et trekantforhold kan fungere, men da må være et like sterkt ønske fra begges parter, at kjørereglene er spikret på forhånd, og dette ikke er noe den ene parten går med på for å tekkes den andre. Ville også vært 100% sikker på at dette egentlig ikke bare bunnet i ønske om sex med en annen, men at han er for feig til å gå/inrømme det og derfor foreslår en "mellomløsning" Er det gitt at det må være en annen kvinne? Er det bare hans fantasi og forventning, og hvis du hadde ønsket å dra inn en mann, hadde det vært uaktuelt fra hans side? Jeg bare spør, slik at ikke hans ønsker bare blir projisert over på deg. Jeg er ingen sjalu person, og har heller ikke dårlig selvtillit, men jeg hadde aldri fikset å ha et swingersliv/trekantforhold. Vet om flere som har prøvd, men det har ikke endt særlig pent. Noen får det til og, men det er ytterst få, så tenk dere godt om!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå