AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Når jeg og typen har sex liker vi å spoone hvis han skal beføle meg på klitten samtidig som vi har sex. Problemet for meg er at jeg så vidt kjenner at han er inni meg, og han faller ut hele tiden. Penisen hans er på ca 15 cm. Han pleier også å være veldig hard før vi har sex, men når han har vært inni meg i noen minutter blir han plutselig mye slappere (uten å ha kommet). Hvis han merker at jeg synes det er veldig deilig, så kommer han nesten med en gang, men han er ikke like hard når han kommer som i det han trenger inn i meg. Når vi spooner så virker det som at penisen hans går mer "inn over", muligens fordi han trekker beina mer opp? Noen måter man kan spoone på uten at penis trekker seg litt tilbake? Og hva kan årsaken til at han blir litt slapp når vi har begynt å ha sex? Takk for alle svar :-) Anonymkode: 7c39b...124
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Jeg liker ikke sex liggende på siden, rett og slett pga. det du beskriver. Det er ikke en god stilling for å få en god rytme, eller treffe dypt. Ta det bakfra i stedet, da har han samme tilgang. Så kan dere bare spoone etterpå. Anonymkode: 894f2...c92
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Jeg kjenner heller ikke så mye når typen min tar meg i samme stilling. Han er 18 cm og passe tykk for meg. Så det er nok bare stillingen som er litt dum sånn sett. Men jeg synes det er deilig med den en gang iblant, vanligvis foretrekker jeg doggy, misjonær og å sitte på topp. Anonymkode: 9e211...577
Sphere Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Ingen god stilling for meg heller. Da må hun lene seg godt forover, og da blir det ikke like intimt. Og jo, jo lenger opp jeg trekker beina, jo mindre vil være inni henne. Derfor må jeg ligge på siden med mye rettere bein enn dama. Og det er jo klart man kan bli slappere dersom det ikke blir særlig bevegelse. Men sklir jeg ut, fortsetter jeg jo bare å fingre og kose med dama uansett, så null stress.
Mr. Kilmister Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Hmmmm, det var nytt for meg. Syns det er deilig jeg, det samme syntes damene jeg har hatt denne stillingen med. Er spesielt deilig om morgenen... 1
blaffen Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 Du må huske på at 'spooning' og 'spooning m/penetrering' krever 2 litt forskjellige stillinger. Jeg må plassere meg lavere for å trenge inn i dama. Dessuten må jeg bruke litt krefter så jeg holder meg inni henne og ikke faller ut. Hadde jeg slappet av så mye at jeg sovnet hadde jeg sklidd ut med en gang, stiv eller ei..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå