Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ferksa sambo i utroskap forrige helg.

altså, jeg så alt med mine egne øyne.

nå sitter han med en gi-faen holdning og gidder ikke å unnskylde seg en gang.

Han oppfører seg skikkelig arrogant.

Og når jeg spurte han om dette virkelig var verdt det svarer han nei.

Er helt fortvila og forvirra nå. Må få noe ut av han.

Men nei, han sitter bare i sofaen og en gang lo han meg opp i trynet :evil:

skal man ikke engang si unnskyld for slike ting??'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor går du ikke, når du er sammen med en så liten moden person?

Skrevet
Hvorfor går du ikke' date=' når du er sammen med en så liten moden person?[/quote']

holder på.

men jeg har en trang til å dælje til han.

vil slå han jeg!!! :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom du vil slå han for å såre så tror jeg du sårer han mye mer ved bare å gå uten å si noe.

Jeg føler utrolig med deg. Var en gang i ett lignende forhold - og det kan virkelig gjøre en gal.

Kom deg vekk og glem fyren - han er ikke verdt deg :trøste: :klem:

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Sexy slank dame:

Dersom du vil slå han for å såre så tror jeg du sårer han mye mer ved bare å gå uten å si noe.

Og jeg er helt enig med henne - antagelig beste løsning. Hvis fyren ikke er nokså innskrenket tror jeg en slik løsning vil "tvinge" HAN til å si noe. Kan jo bli "moro" å høre hva han da har å si........selv om det ikke kan være noen unnskyldning.

Når hittil det eneste han har "å si" er å le av deg/episoden har jeg ingen problemer med å skjønne at dette er sårende. Tror nok du bør vurdere om dette forholdet er liv laga, virker kanskje ikke helt slik............

Skrevet
jeg ferksa sambo i utroskap forrige helg.

altså, jeg så alt med mine egne øyne.

nå sitter han med en gi-faen holdning og gidder ikke å unnskylde seg en gang.

Han oppfører seg skikkelig arrogant.

Og når jeg spurte han om dette virkelig var verdt det svarer han nei.

Er helt fortvila og forvirra nå. Må få noe ut av han.

Men nei, han sitter bare i sofaen og en gang lo han meg opp i trynet :evil:

skal man ikke engang si unnskyld for slike ting??'

Det er en normal reaksjon. Han går i selvforsvar.

Hva venter du han skal innrømme mer...

Og du har sikkert vært særlig vennlig i munnbruk?

Håper det løser seg.

Skrevet

Jeg tror også at det svir mer om du ikke hisser deg opp, men bare går uten et ord.

Skrevet

Jeg tror mannfolk er litt forskjellig fra oss der. Og det kan nok ende med at du som "den store personen" (siden du gikk uten å lage scene) vil få problemer fordi du ikke fikk den utblåsningen du trengte. Men man vet jo aldri. Han fortjener det hvertfall. Han fortjener å ikke få noe mer av deg.

Lykke til :trøste:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror også at det svir mer om du ikke hisser deg opp, men bare går uten et ord.

Enig - det vet jeg om folk som har gjort, og DA ble mannen rimelig usikker. Nå kan du kanskje ikke forvente deg at han har så mye empati og følelser for forhold generelt når han oppfører seg sånn, men da bevarer i hvert fall DU stoltheten.

Skrevet

Men skal han bare "slippe unna" med det? Uten noen form for konfrontasjon eller at han må stå ansvarlig for det han har gjort? Han har tross alt såret et menneske ganske kraftig.

Skrevet

Men skal han bare "slippe unna" med det? Uten noen form for konfrontasjon eller at han må stå ansvarlig for det han har gjort? Han har tross alt såret et menneske ganske kraftig.

Lite poeng i å konfrontere så mye, med mindre personen viser tegn til å i det hele tatt ønske noe slikt selv.

Det er ikke engang sikkert det vil bety så mye å bli dumpet.

Kjenner igjen "symptomene" fra løker jeg selv kjenne, og det er rett og slett ingen vits.

Drit i hele greien og gå derfra med hevet hode.

• 3 uker senere...
Gjest skilt mor t 2
Skrevet

gjør som jeg.... med et helt rolig tone og lattermildt blikk sier du til han" jeg trodde jeg var sammen med en mann, og så ler du litt... men det viste seg at jeg er sammen med en liten arogant dritt unge".... jeg har bedre ting å bruke tiden min på en slike utroe jævler som deg. i det du går mot døren snur du deg litt og ser på han og sier, håper du er inforstått med hva du har gjort du blir nå alene, men husk.. du har valgt det selv. og så går du !! skal love deg et måpe tryne du aldri har sett før :hoho: *looooooooooooooooool* :hoho: fordi du har aldrig vist den siden fra deg før og helt ærlig så tror han du ikke har det i deg.... han tenker (og det er sant) slik som så at du går ingen steder. du er så glad i han at du går ikke fra han.. det er derfor han er slik som han er med spydighetene.... han har ingenting å tape.

gjør det du jenta mi, så skal du se reaksjoner.. hehe.. hold oss oppdatert da :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes nok at du bare skal gå din vei uten å si så mye.

Handling sier mer enn ord.

Han har tatt sosialt selvmord med sin utroskap. Da bør han få som fortjent: han kan få være alene og pule andre kjerringer rundt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg orker ikke gi råd, men kan komme med et innspill.

Han høres ikke videre hyggelig ut, å le deg opp i trynet osv. Mangel på respekt?

At han ikke sier noe særlig, er kanskje fordi han er litt ordløs selv... og kanskje du overkjører han/kjefter... (og det kan man forstå også)

Utroskap kan tilgis, men det tar sin tid, kan gå opptil ett år før du er over det... Og det er ikke sikkert det går heller, det kommer an på hva og hvordan osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...