AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Når en aap søknad er innvilget, hvordan fortsetter da prosessen? Den skal vel til godkjenning eller noe og etter det.... men vil det så ta lang tid før et evt vedtak sendes ut og hvor lang tid tar det med en evt utregning om tilbakebetaling? Skal sende meldekort i helgen PG hadde håpet den hadde vært ferdig til jeg får utbetaling på mandag. Den skrulle egentlig vært ferdig for lenge siden......noen som vet?? Anonymkode: 73239...f48
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Når søknaden er innvilget får du penger utbetalt og du får etterbetaling. Jeg skjønner ikke helt hva du spør om? Anonymkode: e2656...a86
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når søknaden er innvilget får du penger utbetalt og du får etterbetaling. Jeg skjønner ikke helt hva du spør om? Anonymkode: e2656...a86 Spørsmålet mitt er rett og slett om det tar lang tid eller om det er noe som går kjapt... Anonymkode: 73239...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå