AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hanhunden min har ofte tissen ute når han leker med andre hunder, da spesielt tispen min (hun er sterilisert). Er dette vanlig? Kan det skje fordi han blir "giret" på leken? Altså ikke fordi han er klar for å parre seg (han hopper sjeldent opp på henne/andre hunder). Anonymkode: 6e89b...580
Ellie_P Skrevet 24. mars 2017 #2 Skrevet 24. mars 2017 Helt normalt Som du sier, han er bare litt "giret" paa leken. Min hannhund har den ogsaa ute i tide og utide, enten det er oss han leker med eller andre hunder 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Skrevet 24. mars 2017 5 minutter siden, Ellie_P skrev: Helt normalt Som du sier, han er bare litt "giret" paa leken. Min hannhund har den ogsaa ute i tide og utide, enten det er oss han leker med eller andre hunder Det finnes ikke noe mer ufyselig enn en hannhund som går sånn. Anonymkode: 30e10...274
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Skrevet 24. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke noe mer ufyselig enn en hannhund som går sånn. Anonymkode: 30e10...274 Javel? Å hva skal man gjøre med det liksom? du får ha tisper da vett Anonymkode: f2cc6...57e
Ellie_P Skrevet 24. mars 2017 #5 Skrevet 24. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke noe mer ufyselig enn en hannhund som går sånn. Anonymkode: 30e10...274 Mulig det, men fint lite aa gjoere med det. De kan ikke noe for det, de er bare lagd saann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå