AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hei! Vi tenker å pusse opp stua, og har nå helt slette vegger. Jeg synes det er pent med litt struktur, og mannen er enig, men han ønsker seg "vanlig" nedadgående panelplater, mens jeg synes at brede vertikale er finere (eksempel på begge her: Stående og liggende ). Vi har greit stor stue (ca 35 kvm), men jeg har sett på andre lignende stuer med vertikalt panel og synes ofte de ser litt "sammenpressa" ut, mens de som har horisontale planker ser større ut. Har lest at det blir høyere under taket med vertikale, men jeg ser ikke på det som et problem da det er helt vanlig standard takhøyde. Jeg synes også stående panel er litt "shabby chic", og synes den stilen er helt forferdelig, så mulig jeg er skada av det Hva er deres erfaringer? Én vegg med én av delene er også mulig, med resten slette. Stua har mange kroker, samt murvegg bak peis. Mannen min er et stabeist, og jeg er om mulig enda staere, så trenger litt innspill Anonymkode: 6a64d...eab
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Ser linkene ikke fungerer som jeg trodde, men om dere klikker dere videre i galleriet på den første vil dere se begge typer Anonymkode: 6a64d...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå