Gå til innhold

Klarer du å svare på disse 10 spørsmålene?

Tusseladd1

Anbefalte innlegg

Litt usikker hvilken tråd jeg skulle publisere dette i.

Forrige dagen fant jeg 10 spørsmål i et ukeblad som jeg syns var litt fine, men også vanskelig å svare på.

Interessert i hva andre svarer på disse spørsmålene, så fyr løs! :)

Hva gir deg energi?

Hva tapper deg for energi?

Hva savner du?

Hva gjør en dag virkelig god for deg?

Hva er du mest stolt av?

Når er du mest deg selv?

Hva er det verste du vet?

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted?

Hva er fremtidsdrømmen din?

Er du lykkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gir deg energi?

Drive på med noe jeg er lidenskapelig for, som jobben min, studere, reise, venninnekvelder, holde på med dyr eller gå tur.

Når jeg føler jeg gir mer enn jeg får tilbake. Når andre mennesker ikke ser tid og energien jeg ligger ned i tingene jeg gjør.

Hva savner du?

Akkurat nå savner jeg familien min, da de bor 5 timer vekke fra meg.

Jeg er i godt selskap, god mat, latter, gjerne natur, bra vær og en meningsfylt dag.

Hva er du mest stolt av?

Jeg er stolt av at jeg er flink til å være meg selv. Jeg lar meg ikke lett påvirke av hva andre ville gjort i min situasjon, hva de tenker og mener. Jeg er flink å følge hjertet mitt.

Når er du mest deg selv?

Jeg er mest meg selv når jeg er rundt andre mennesker som får meg til å føle meg energisk og elsket.

Terror. Urettferdighet. Sladring og baksnakking. Når ikke noen mennesker kan unne andre lykke. Lykkestjelere og negative mennesker.

Når jeg føler meg i god form og løper på fjellet med musikk på ørene. Når jeg kjenner beina jobber av seg selv. Jeg takker for at kroppen min er frisk, i motsetning til det den har vært før.

Jeg har lyst å få en jobb jeg er interessert i og som utfordrer meg. Jeg drømmer også om en familie jeg kan elske mer enn noe annet. En familie som alltid er der for meg og som jeg går gjennom tykt og tynt med. Jeg ønsker meg også et liv med gode venner, der jeg finner ro med mitt eget liv og føler jeg er god nok, der jeg forsetter å være meg selv og der jeg er omringet av mennesker som bryr seg om meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Tusseladd1 skrev:

Forrige dagen fant jeg 10 spørsmål i et ukeblad som jeg syns var litt fine, men også vanskelig å svare på.

Hva gir deg energi? Å være med positive mennesker. Gjøre noe morsomt. Ha planer og aktiviteter å gjøre. 

Hva tapper deg for energi? Kjedelig husarbeid. Urettferdighet. Masse kjedelige ting man må gjøre. Sykdom hos mine nærmeste. 

Hva savner du? Jeg savner å ha en virkelig god venninne. 

Hva gjør en dag virkelig god for deg? At barna mine har det bra. 

Hva er du mest stolt av? Utdannelsen min, økonomien. Aller mest stolt er jeg over barna mine.

Når er du mest deg selv? Når jeg er med barna mine og samboeren min. 

Hva er det verste du vet? Urettferdighet  

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? En eller annen aktivitet som er morsom. Gjerne med barna 

Hva er fremtidsdrømmen din? Å få ett barn til 

Er du lykkelig? Vet ikke

Anonymkode: 1b463...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg energi?

Latter. 

Surmaga mennesker, som alltid snakker andre ned.

Hva savner du?

Mer ferie.

Samvær med familie og venner.

Hva er du mest stolt av?

Barna mine. 

Når er du mest deg selv?

Stort sett hele tiden. 

Likegyldighet

Leser en god bok, eller har en god samtale med samboeren.

Reise, gjerne uten mål og mening. 

Er du lykkelig?

Definitivt, JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Første som faller meg inn på hvert spørsmål, beklager hvis det ikke blir så dypt og seriøst :)

Hva gir deg energi? Kaffe, frisk og kald luft, spennende arbeidsoppgaver

Hva tapper deg for energi? Folk

Hva savner du? Lyset og lufta midtvinters, sex og nærhet med en bestemt person

Hva gjør en dag virkelig god for deg? Våkne i telt og sovne i telt

Hva er du mest stolt av? Selvstendigheten min

Når er du mest deg selv? Med kjærester sånn ca to år inn i forholdet

Hva er det verste du vet? Ubegrunnet hat

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? Glemmer tid og sted hele tiden

Hva er fremtidsdrømmen din? Dyrke friluftslivet på ekte gjerne flere måneder på tur

Er du lykkelig? Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gir deg energi?

Å tørre å vær meg selv på godt og vondt, å ikke skjule meg bak en maske. Så lenge jeg er meg selv gir egentlig alt meg energi, enten det er å være med venner eller alene med noe jeg liker å gjøre.

Omvendt av over. Jobbe med ting jeg syntes er meningsløst. Overstappet offentlig transport:fnise: 

Hva savner du?

Jeg savner en mann, en familie, noen å ta vare på. Jeg er aller mest glad når jeg kan vise omsorg for andre som jeg bryr meg om. Høres kanskje litt rart ut, men jeg føler meg ikke hel alene, misforstå meg rett, jeg klarer meg fint alene og er egentlig ganske lykkelig, men samtidig mangler det en mann jeg vil jeg stå bak i tykt og tynt. 

Ikke måtte jobbe, kunne gjøre akkurat hva jeg vil, gjerne en lang ut i skogen med hunden (og eventuelt venninner), naturen, kjenne på det å leve. 

Hva er du mest stolt av?

Denne vet jeg egentlig ikke, har egentlig ikke utrettet noe jeg er spesielt stolt av, men det har aldri vært et mål for meg heller. Jeg er stolt av meg selv kanskje, jeg liker meg selv og har funnet meg selv, samme om andre måtte like meg eller ikke så liker jeg meg selv. :) 

Når er du mest deg selv?

Jeg prøver å alltid være meg selv, men jeg er nok dessverre fremdeles mest meg selv når jeg er alene eller med dyr/hunden min. Holder litt tilbake med andre mennesker, spesielt nye mennesker/mange mennesker. 

Verste jeg vet... Å skulle holde tale/foredrag/snakke i store forsamlinger, mange mennesker som forventer noe av meg der jeg må gjøre noe foran alle disse og alle følger med på meg. Jobbintervjuer:fnise:. Når noen behandler andre respektløst eller urettferdig, snakker slemt om noen jeg er glad i. Dyremishandling.   

Når jeg virkelig er 100% meg selv, da lever jeg så her og nå at hvert fall tid ikke betyr noe. Når jeg er med hunden min! Leser en bok som virkelig fenger meg, eller en film som jeg lever meg helt inn i. 

Nyte livet med en mann og barn, og dyr. Ikke et liv som dreier seg rundt jobben min. 

Er du lykkelig?

Noen ganger er jeg lykkelig, noen ganger er jeg bare glad. Noen ganger er jeg sint, noen ganger er jeg ensom og noen dager er jeg trist. Men jeg kunne ikke vært lykkelig uten alt dette. De gangene jeg bare kan sitte å smile for meg selv uten å gjøre noe, se på noe fint, føle boblende glede fordi noen fugler kommer å spiser på fuglebrettet eller fordi solen skinner, eller det regner og alle menneskene ser sure ut med paraplyer, når jeg danser rundt for meg selv og sklir på gulvet så jeg faller, når jeg ligger i armkroken til kjæresten min osv. osv. osv. DA er jeg lykkelig! 

Skrev visst litt mye nå jeg :fnise: Jaja.

Anonymkode: 8669b...9fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva gir deg energi?
Å være sammen med hunden min og kjæresten min på lange turer i skogen og å trene kjempehard cardio og få den "eufori-følelsen" etterpå når man har slitt seg helt ut.

Jobben min. Og sosiale situasjoner som varer lenge, som å gå ut og spise med folk eller bli sittende lenge og prate med flere enn ett menneske.

Hva savner du?
Å kunne ri hesten min, som er for gammel til det. Det å dra på lange turer med henne, bare kunne dra og ikke vite hvor vi skulle eller hvor lenge vi skulle være borte. Galoppere så fort at jeg fikk tårer i øynene. Det savner jeg veldig.

At jeg har fri, at sola skinner og at jeg både får trent og vært i skogen og vært sammen med familien min ute.

Hva er du mest stolt av?
At jeg kjøpte hesten min og ga henne et godt liv, og at jeg har kjempet meg opp fra utbrenthet og depresjon. Jeg har et treningsregime og planer som jeg alltid gjennomfører, og jeg får det til, det er et veldig annerledes liv enn jeg hadde.

Når er du mest deg selv?
Når jeg sitter i sofaen og ser på tv med samboeren.

Dyremishandling og folk som er slemme med dyra sine uten å vite at det er det de er. 

Det er sjelden, for hjernen vandrer alltid. Leser en kjempespennende bok, kanskje.

Å gifte meg og å få reist veldig mye mer, samtidig som jeg er glad i a4-livet med samboer og hund og vil ha en hund til. Ha god helse og å ha en jobb der jeg tjener mer enn nå, slik at jeg ikke har noen økonomiske bekymringer.

Er du lykkelig?
Både ja og nei. Jeg er en bekymret sjel, men jeg har blitt bedre. Når jeg ikke tenker for mye er jeg lykkelig, og når jeg koser med hunden eller hesten min. 

Anonymkode: 49b7a...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gir deg energi? Å være sammen med folk jeg trives med

Hva tapper deg for energi? Å sitte hjemme å tenke på ensomheten

Hva savner du? Å ha venner

Hva gjør en dag virkelig god for deg? Slik som situasjonen er nå så er en bra dag en dag som går fort så jeg kan legge meg igjen

Hva er du mest stolt av? De gode karakterene mine = min smarte hjerne

Når er du mest deg selv? Når jeg er sammen med mine aller beste venner (som jeg ikke har)

Hva er det verste du vet? "Venner" som ikke orker å ta seg tid til en

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? Vennskapelige situasjoner

Hva er fremtidsdrømmen din? Å være en del av en vennegjeng

Er du lykkelig? Nei

Anonymkode: 95998...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gir deg energi?

Musikk, sol og sosiale eventer. 

Lite søvn og dødsangst. 

Hva savner du?

Å ikke være redd for å dø hele tiden, å ha overskudd og å alltid være positiv, som jeg var før.

At jeg har vært travelt opptatt med venner. 

Hva er du mest stolt av?

At jeg har en 5 år lang høyere utdannelse og at jeg har ganske mye sparepenger. 

Når er du mest deg selv?

Definitivt sammen med kjæresten.

Døde. 

Sex, hehe.

At jeg og alle mine nærmeste lever lenge og holder seg friske. 

Er du lykkelig?

Jeg burde nok vært det, med tanke på livet jeg har, men dødsangsten ødelegger alt. Jeg er derfor som regel veldig ulykkelig, er nemlig stadig sikker på at jeg har kreft.

Anonymkode: 5904f...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 23, 2017 den 12.47, Tusseladd1 skrev:

Hva gir deg energi? -å være alene

Hva tapper deg for energi? -å være sammen med andre, bråk, støy og tankespinn

Hva savner du? -mannen min og det vi hadde sammen

Hva gjør en dag virkelig god for deg?- At mannen min viser meg masse kjærlighet

Hva er du mest stolt av? -År jeg har kommet meg gjennom livet med ære og verdighet i behold

Når er du mest deg selv? -sammen med familie 

Hva er det verste du vet? -mas, bråk, urettferdighet, løgn og bedrag

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? -spiller, skriver eller ser serier

Hva er fremtidsdrømmen din?-at jeg og mannen skal være lykkelige sammen og være åpne og ærlige mot hverandre

Er du lykkelig? -Pr idag, nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg energi?

- Å være med folk som er positive, morsomme, genuine, som gir meg noe. Sol, varme og nye opplevelser

- Å være med folk som er negative, sytete, snakker folk ned, baksnakker, er falske. Å føle at jeg gir mer enn jeg får tilbake

Hva savner du?

- Sommer og sol. Å være barn, uviten og naiv

- Når jeg føler jeg har fått gjort noe, liksom. Noe produktivt, kost meg med folk jeg er glad i, spist god mat, at det har vært sol og fint vær. At jeg har vært opptatt med ting som gjør meg glad rett og slett :) 

Hva er du mest stolt av?

- Hmm, jeg føler ikke at jeg har utrettet noe å være kjempestolt av liksom. Men jeg er stolt over å ha endelig fått meg en jobb, en jobb jeg elsker, etter å ha vært ufrivillig arbeidsløs en stund, noe som tappet meg fullstendig for energi og gjorde at jeg følte meg verdiløs.. At jeg nå har en form for fremtidsplaner, vet hvem jeg er.

Når er du mest deg selv?

- Når jeg er med kjæresten min. Jeg trenger ikke sette opp noen form for maske sammen med ham, jeg er meg selv helt og holdent, trenger ikke late som. 

- Urettferdighet, folk som er fullstendig blottet for empati og omtanke for andre, uhøflighet

- Når jeg leser, eller bare når jeg sitter alene på buss som tar noen timer og bare stirrer ut mens jeg hører på musikk. Forsvinner helt i min egen verden

- Å bli ferdig utdannet innenfor det jeg vil, å få to barn (aller helst to jenter, men altså, så lenge de er friske og gode så er det ikke viktig), og å være lykkelig.

Er du lykkelig?

- Jeg er lykkeligere enn jeg har vært på en stund, med tanke på at jeg har fått en jobb jeg trives med og føler jeg bidrar med noe viktig. Men ordentlig lykkelig er jeg vel ikke helt enda. Mye krangling i min familie der 3 av mine nærmeste har kuttet kontakten med hverandre og bruker meg som emosjonell søppelbøtte... har ingen ordentlige, nære venner, og er fremdeles i en liten økonomisk ubalanse. Så ja, før jeg anser meg som fullt og helt lykkelig så må nesten se tingene være på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gir deg energi? Koffein. Å være alene. Stillhet. 

Hva tapper deg for energi? Å ha svært mange gjøremål en hel dag over lang tid. Eventuelt å rusle langs Karl Johan et kvarters tid på en lørdag. Jobbe mer en 50%.

Hva savner du? To av mine besteforeldre. En tante. Jentegjengen slik vi var på deler av vgs. Bekymringsfritt liv. Those days are gone..

Hva gjør en dag virkelig god for deg? At det ikke pøsregner, at det er bare veier ute. At det ikke er minusgrader ute, men heller ikke mer enn 10-12 plussgrader. Å få gode tilbakemeldinger om arvingen fra skolen/sfo. Å ha mye og god mat og koffein hjemme. En nyttig jobb å gjøre som jeg mestrer. Positive tilbakemeldinger fra jobben, følelse av inkludering der sosialt. 

Hva er du mest stolt av? Utdannelsen min.

Når er du mest deg selv? Når jeg har helt fri og er alene.

Hva er det verste du vet? Mye bråk. For mange lyder, de behøver ikke å være så veldig høye heller. Røyklukt. Bråk fra "fest-mennesker".

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? Det som gjør meg god i jobben min. Og å surfe på nett. Høre på musikk.

Hva er fremtidsdrømmen din? Fast jobb. Stabil inntekt. 

Er du lykkelig? Av og til.

Anonymkode: 90ca1...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva gir deg energi? Sol, glade og positive folk, dyr, fri, nær familie og kjæresten

Hva tapper deg for energi? Negative mennesker som lager dårlig stemning eller som er frekke.

Hva savner du? Mamma og bestevenninnen, lenge siden jeg har sett de pga flytting.

Hva gjør en dag virkelig god for deg? Fint vær, positive mennesker, god frokost/mat, energi og overskudd til å gjøre det jeg skal, og helst tid til avslappning forran tv'en og senga med kjæresten

Hva er du mest stolt av? Har ikke fullført utdannelse enda, men er fornøyd med at jeg studerer, har jobb og eget bosted. Er også stolt av meg selv som person, at jeg er snill og behandler andre bra og ser verdien i andre mennesker. Er også stolt over å ha så flotte mennesker som jeg har i livet mitt, det er en gave.

Når er du mest deg selv? Sammen med kjæresten, mamma, bestevenninnen og meg selv.

Hva er det verste du vet? Urettferdighet, slemme/negative/frekke/usympatiske mennesker.

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? Er med dyr, sitter ved bassengkanten, er ute med venner, ferie eller slapper av med folk jeg elsker.

Hva er fremtidsdrømmen din? Stabil jobb og inntekt, egen leilighet, gift, et eller to barn/hund eller katt, og kjærlige folk rundt meg.

Er du lykkelig? JA

Anonymkode: a443f...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.3.2017 den 12.47, Tusseladd1 skrev:

Hva gir deg energi?

Være med venner og familie, gjøre aktiviteter jeg interesser meg for.

Negative mennesker og bedrevitere. Greit å være negativ til tider men blir det for mye blir jeg sliten. Blir også sliten av å være sammen med andre mennesker for lenge om gangen eller hvis det er for mange. Ellers er det feks hvis jeg er mye bekymret vedr saker og ting og jeg ikke har en løsning på problemet foreløbig, hvis det er mye stress etc.  Urettferdighet.

Hva savner du?

Jeg savner familien min og og vennene mine der jeg kommer fra. Savner også flere venner her jeg bor nå. Savner også økonomisk frihet til å kunne velge litt mer i hverdagen. Med det mener jeg ikke å sløse men mer det å kunne ha mulighet til å delta på ting med venner oftere.per nå har jeg dessverre ikke så mye overskudd til det økonomisk sett. Savner også slektningene mine som ikke lenger lever og en katt som ikke lever.

Det er vanskelig å svare på da det varierer etter hva slags form jeg er i.

Hva er du mest stolt av? 

Hvordan jeg er som person og at jeg har funnet tilbake til min eneste riktige kjærlighet etter 9 år fra hverandre.

Når er du mest deg selv?

Det er når jeg er med kjæresten min eller venner jeg stoler på.

Negativitet,. Folk som koser seg med misnøye, urettferdighet, slanger, At underlaget jeg går på er glatt enten isete eller gjørmete, folk som er uærlige og som skader andre med løgnene sine. Utroskap og svik. Vold og voldtekt, folk som dreper unger og pedofili. Folk som dømmer og som er sneversynte iht til rase, farge,. Religion, legning etc. 

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted

Dagdrømming,. Se filmer etc.

Gifte meg og få barn med han jeg er samboer med nå.

Er du lykkelig?

Lykkelig på alle områder bortsett fra økonomi.

Det var svarene mine 

Endret av tussi84
Mer å skrive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gir deg energi?

Sol. Å være alene. Stillhet. 

Alkohol. Depresjon og angst. Negative folk. Min far.

Hva savner du? 

En bestevenninne. Godt forhold til mine søsken. Trygghet. God helse.

Fravær av depresjon/angst/smerter.

Hva er du mest stolt av? Utdannelsen min. Hjertet mitt. Mannen min. 

Når er du mest deg selv? 

Når jeg er alene med katten og/eller mannen.

Når folk lyver til meg, er frekke, eller egoistiske.

Strikker. Ser gode filmer/serier. Spiller spill med familie/venner.

God helse og at jeg gjør mannen min lykkelig.

Er du lykkelig? 

En sjelden gang.

Anonymkode: da979...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 23.3.2017 den 12.47, Tusseladd1 skrev:

Hva gir deg energi?

Søvn.

Å være sammen med andre mennesker. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på å være sammen med andre, for det gjør jeg. Jeg koser meg til og med av og til. Men jeg blir sliten av det, og har behov for å slappe av alene etterpå.

Hva savner du?

Katten og hunden, stedet jeg bodde før.

Å finne noe som underholder meg.

Hva er du mest stolt av?

At jeg gjør som jeg vil, jeg har gått mine egne veier. At jeg er flink til å tilpasse meg, og at jeg vet at om man er tilfreds, er man tilfreds over alt. Man kan ikke rømme fra seg selv.

Når er du mest deg selv?

Med de gode vennene min, de jeg har kjent lengst som jeg vet alltid vil være der uansett.

Kommer ikke på noe. Krokodiller kanskje?

Surfing.

Jeg har ingen...jeg har det fint. Jeg lever i nåtiden.

Er du lykkelig?

Tja. Er det noen som er lykkelige? Jeg er i hvert fall tilfreds. Alle som har hatt kaos inne i seg vet å sette pris på den fantastiske følelsen av ro inne i seg når man finner den igjen.

Anonymkode: 16888...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg energi?

Trening, og være utendørs. Gjøre noe som gjør meg glad rett og slett. 

Stress. Når ting ikke går som de skal. Negative mennesker. 

Hva savner du?

Ikke mye for tiden faktisk. 

De små tingene. Å begynne dagen med en gåtur i sola. At samboeren gjør noe han ikke hadde trengt bare for å vise at han setter pris på meg. Latter med gode venner. 

Hva er du mest stolt av?

Psyken min. Det faktum at jeg har klart meg gjennom mye dritt uten å slite nevneverdig med det senere. 

Når er du mest deg selv?

Når jeg er hjemme med bare samboeren. Der er det ingen som dømmer.

Når mennesker prøver å få meg med på sin egne negative tankegang.

Jeg er med samboeren og/eller gode venner. Hva vi gjør er nesten uvesentlig. 

Jeg vet ikke lenger. Jeg har hatt så mange, noen er oppnådd, andre er forkastet. Nå vil jeg heller ta livet litt som det kommer. Det som skjer skjer. 

Er du lykkelig?

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gir deg energi?
Å være sammen med folk som er positive og som gir meg noe, eller å være alene. Jobben min. Trening og fjellturer. Dyr.

Folk som tar mye plass, og situasjoner der jeg føler meg stresset eller utrygg.

Hva savner du?
Sex.

Det kan være så mye. Å tilbringe den med god mat, øl og familie/venner, eller å være alene på fjellet med fiskestangen, teltet og familiehunden. 

Hva er du mest stolt av?
Hvordan jeg er som person, og hvor selvstendig jeg er. Føler jeg er flink å inkludere andre mennesker, og prøver mitt beste for å være et godt menneske. Lever etter mottoet vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg

Når er du mest deg selv?
Prøver å være meg selv så mye av tiden som mulig, men er nok mest meg selv når jeg er alene, rundt mamma, eller sammen med en av mine beste venner.

Folk som tapper meg for energi, folk som ikke eier empati, og urettferdighet. 

Når jeg ser filmer/serier jeg elsker, leser bøker, er på vorspiel, eller spiller mens jeg prater med en gruppe gode venner på skype.

Reise mye for å se verden, og få meg en god utdannelse med en jobb som gir stabil inntekt. 

Er du lykkelig?
Tja. Noen få ganger kan jeg kjenne på at jeg føler meg lykkelig, men det er ikke så ofte. Er enda veldig ung, så håper dette kommer seg når jeg blir eldre og får livet på plass. Mesteparten av tiden vil jeg si jeg har det greit, men savner å ha flere venner på hjemstedet mitt (alle har flyttet bort). Men har en fantastisk jobb, så det er nok der og ute i naturen jeg oftest kan føle meg lykkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23. mars 2017 den 12.47, Tusseladd1 skrev:

Hva gir deg energi? musikk, unerholdning

Hva tapper deg for energi? mas (mamma) 

Hva savner du? kjæreste, eget hus

Hva gjør en dag virkelig god for deg? bra sosialt samvær

Hva er du mest stolt av? at jeg tar vare på meg selv

Når er du mest deg selv? når jeg danser, synger eller er sårbar

Hva er det verste du vet? å ikke bli forstått

Hva holder du på med når du glemmer både tid og sted? hva som helst, glemmer tid og sted ganske ofte

Hva er fremtidsdrømmen din? ha en kreativ jobb jeg elsker, mann og barn og et hus 

Er du lykkelig? det hadde vel vert en overdrivelse.. 

Anonymkode: 1fc67...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...