AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Del Skrevet 23. mars 2017 Hei! Jeg har klart å slette alle bildene på kameraet mitt ved et uhell. Har tenkt å forsøke et sånn recovery program for å få bildene tilbake. Er det noen som har erfaring med slike programmer? Hvilket bør jeg velge? Og vil bildene også bli tilgjengelige igjen på minnekortet eller kun på PCen ved å bruke et slikt program? Tusen takk for svar! Anonymkode: 318be...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Del Skrevet 23. mars 2017 Det er veldig mange år siden jeg brukte noe sånt sist, men hvis du klarer å hente dem ut kan du kopiere dem hvor som helst. Du bør ikke skrive til kortet før du har gitt opp å prøve å hente ut noe mer. Anonymkode: 5ebff...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 23. mars 2017 #3 Del Skrevet 23. mars 2017 Prøv noen engelske søk på google det er garantert noe som beskriver slkikt. ikke skriv til kortet som sakt over. ellers når jeg prøver å sjekke slike ting så kan muligens slike søk som Ten best SD card recovery programs. ellers så finner jeg noe ganger ting på Toms Hardware. ellers når jeg er på nippen til å kjøpe ting som jeg er litt usikker på. Navnet på tingen problems, da hender det at det dukker opp tusen vis av problemer med akkuratt den dingsen. Så da kjøper jeg den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Del Skrevet 24. mars 2017 Takk for svar! Men er det noen som vet hva som skjer hvis jeg prøver å lagre bildene på minnekortet igjen? Funker det ikke? Anonymkode: 318be...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 24. mars 2017 #5 Del Skrevet 24. mars 2017 Du må for all del ikke lagre bildene på minnekortet, når du gjenoppretter de. Bruk et program som Recuva i første omgang. Om du plugger til minnekortet til datamaskinen og maskinen spør om den skal scanne kortet og rette opp feiler, så svar Nei på det. https://www.piriform.com/recuva Jeg har flere ganger funnet tilbake til slettede filer på flere forskjellige plattformer, så om Recuva ikke finner noen bilder etter en deep scann, så fortvil ikke. der finnes bedre programmer, men de kan koste noe å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå