Gå til innhold

Hvorfor ser man oftere norske kvinner sammen med menn fra midtøsten enn motsatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser man oftere norske kvinner sammen med menn fra midtøsten enn motsatt? En ser jo aldri en norsk mann sammen med damer som går rundt med hijab, burka osv.

Anonymkode: ae832...632

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi muslimske damer ikke skal være sammen med ikke-muslimske menn.

Anonymkode: 6b772...b49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De har kontroll på sine kvinner. Det er en vinneroppskrift for en kultur. Ved å bedekke konkurrerende kulturers kvinner øker man egen kultur og reduserer den opprinnelige tilsvarende. Religion følger far....  Normenn er individualister, andre tenker klan.

Anonymkode: fce1f...7c6

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi muslimske damer ikke skal være sammen med ikke-muslimske menn.

Anonymkode: 6b772...b49

Tull! Og forresten, Selv om man er fra midtøsten trenger man ikke være muslim.

jenter fra midtøsten har vel bedre standard enn å innvolvere seg i trauste, late norske menn

Anonymkode: 0fb41...3ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tull! Og forresten, Selv om man er fra midtøsten trenger man ikke være muslim.

jenter fra midtøsten har vel bedre standard enn å innvolvere seg i trauste, late norske menn

Anonymkode: 0fb41...3ca

Jenter fra midtøsten involverer seg ikke med noen andre enn muslimske menn, så sånn sett er trauste og late norske menn i godt selskap.

Anonymkode: 7e847...f9d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er også beydelig flere single menn enn kvinner som innvandrer fra midtøsten/nord-afrika til Norge.

Endret av Helvegen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I motsettning til Norske menn er de ikke redde for å ta initiativ, who about that. 

Anonymkode: 249d1...047

• Liker 4
Skrevet
På 3/23/2017 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser man oftere norske kvinner sammen med menn fra midtøsten enn motsatt? En ser jo aldri en norsk mann sammen med damer som går rundt med hijab, burka osv.

Anonymkode: ae832...632

tror det er fordi kvinner finner menn fra utlandet mer mystisk og mange av de er også mer pågående og sosiale. er mange fine kvinner fra midtøsten også, har både datet og onset mange av de :) de er ofte ganske seriøs i forhold og har sett at mange av de gifter seg kort tid etter 

Skrevet

Først og fremst må man ikke være muslim bare fordi man er fra Midt-Østen. Faren min er fra Irak og er ateist. Faren min foretrekker faktisk at jeg får en partner som IKKE er muslim.

For det andre, så er det slik at folk fra Midt-Østen er opptatt av at barna ikke bør skille seg etter å ha gifta seg. De ønsker at barna skal leve i et lykkelig ekteskap. Kulturforskjell kan lett føre til ubehageligheter i et forhold også. Det er lite skillsmisse i utenlandske kulturer fra Midt-Østen, i forhold til skillsmisser i Norge. 

Dessuten ønsker jentenes foreldre å kunne kommunisere ordentlig med familien til jentas partner. De ønsker å ha en ordentlig dialog hvor de ikke må slite med å forstå hverandre. Dette gjelder for gutter også, men gutter pleier som regel å drite i det foreldrene sier og følge sin egen vei, mens jentene respekterer foreldrenes ønsker. 

Min far ønsker at jeg skal gifte meg med noen fra SAMME LAND, dette fordi han ønsker å kunne kommunisere lett med min fremtidige partners familie. Han er ganske fast bestemt på dette egentlig, fordi han mener at hvis jeg gifter meg med noen fra andre land kan jeg lettere bli skilt pga. kulturforskjell. Min mor er mer forståelig når det gjelder kjærlighet, men hun sier at jeg ikke skal tenke så mye på dette før jeg er nærmest ferdig med høyere utdanning, mtp at jeg da er mer moden. 

Med det sagt får jeg fullt og helt lov til å ha norske guttevener som jeg drar ut med. Min mor syns det er flott at jeg har guttevenner faktisk.

• Liker 4
Skrevet

Fordi i norge er menn blitt veldig femininisert som resultat feministenes kamp mot å fjerne envher antydning til at menn er ulike kvinner. Norge veklser mellom første og andre (sammen med sverige) som det mest feminine landet

Menn fra midtøsten er tradisjonelt mer maskuline. Kvinner blir generelt mest tiltrukket av menn som ikke er feminine(Hvorfor tror du de går for menn ikke damer? Hint:Det er mer enn bare pga penisen). Damer fra midtøsten er som regel ikke de mest feminine eller peneste eller særlig spennende. Menn går derimot ofte for asiatiske kvinner. Asiatere er generelt mer feminine. Menn også, derfor er asiatiske menn mindre populære blant kvinner

Skrevet
20 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Damer fra midtøsten er som regel ikke de mest feminine eller peneste eller særlig spennende. Menn går derimot ofte for asiatiske kvinner. Asiatere er generelt mer feminine. Menn også, derfor er asiatiske menn mindre populære blant kvinner

Hæ? Kvinmer fra Midt-Østen er ikke feminine? Har du røyka litt mye eller? Når det gjelder utsende så er det smak og behag, men du har ikke møtt mange kvinner fra Midt-Østen om du mener de ikke er feminine... 

Jeg er ganske sikker på at du har røyka, for en av de støreste grunnene til at menn går for asiatiske kvinner fra Kina, Japan, Thailand og Fillipinene er ikke bare fordi de kvinnene er mer feminine enn norske kvinner, men også fordi de kvinnene tilbyr god asiatisk mat og gjør alt husarbeid, og dessuten er de desperate etter å komme seg ut av fattigheten i landet de selv lever i. Disse kvinnene er som dukker og gjør så og si alt mennene sier.

Jeg skriver av erfaring.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Spiteful skrev:

Hæ? Kvinmer fra Midt-Østen er ikke feminine? Har du røyka litt mye eller? Når det gjelder utsende så er det smak og behag, men du har ikke møtt mange kvinner fra Midt-Østen om du mener de ikke er feminine... 

Jeg er ganske sikker på at du har røyka, for en av de støreste grunnene til at menn går for asiatiske kvinner fra Kina, Japan, Thailand og Fillipinene er ikke bare fordi de kvinnene er mer feminine enn norske kvinner, men også fordi de kvinnene tilbyr god asiatisk mat og gjør alt husarbeid, og dessuten er de desperate etter å komme seg ut av fattigheten i landet de selv lever i. Disse kvinnene er som dukker og gjør så og si alt mennene sier.

Jeg skriver av erfaring.

Mulig jeg bare ikke har møtt de rette kvinnene fra midtøsten, hvor er det de holder seg til egentlig? Asiatiske damer og midtøsten menn er det derimot mange av

Jeg snakker ikke om thaikvinner som flyttes hjem til thaifjorden. Jeg snakker om vanlige(etter vestlig standard) asiatere, f.eks japaner/kineser med midler til å klare seg selv. Gi mannen god mat er en feminin kvalitet, asiatisk mat kan forøvrig norske kvinner lage og om de vil

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn fra midtøsten ikke blir overvåket som hauker av familien ?

Anonymkode: 108de...f2d

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

asiatisk mat kan forøvrig norske kvinner lage og om de vil

eller norske menn for den saks skyld?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sett mange kvinner fra midtøsten med menn fra Norge. Ikke med hijab nei, men fra midtøsten. Du finner de i Bergen og Stavanger.

Anonymkode: c297e...73d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei de får ikke lov?

Hva er poenget med det innlegget? Å lage god mat er en positiv egenskap for alle, men jeg går ikke etter menn

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Fordi i norge er menn blitt veldig femininisert som resultat feministenes kamp mot å fjerne envher antydning til at menn er ulike kvinner. Norge veklser mellom første og andre (sammen med sverige) som det mest feminine landet

Menn fra midtøsten er tradisjonelt mer maskuline. Kvinner blir generelt mest tiltrukket av menn som ikke er feminine(Hvorfor tror du de går for menn ikke damer? Hint:Det er mer enn bare pga penisen). Damer fra midtøsten er som regel ikke de mest feminine eller peneste eller særlig spennende. Menn går derimot ofte for asiatiske kvinner. Asiatere er generelt mer feminine. Menn også, derfor er asiatiske menn mindre populære blant kvinner

Fordommer.

Det hadde jeg også før jeg var i Sør-ØstAsia selv. Mange flotte menn der.

Dessuten er tyrkere asiatere, mener du disse er upopulære blant norske kvinner? Dagens.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært noe. Menn som kan lage mat. Synd det er så få av de.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordommer.

Det hadde jeg også før jeg var i Sør-ØstAsia selv. Mange flotte menn der.

Dessuten er tyrkere asiatere, mener du disse er upopulære blant norske kvinner? Dagens.

Asiatere generelt er ofte mindre etterspurt på datingmarkedet. Jeg sier ikke at de ikke er mindre flotte menn, jeg er ikke kvinne. Og ja de har definitivt modellpene menn de og. Tyrkere tenkte jeg heller ikke på som typisk asiater da jeg sa det der

Racial dating graphic women top responsesRacial dating graphic men highest responses

Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Asiatere generelt er ofte mindre etterspurt på datingmarkedet. Jeg sier ikke at de ikke er mindre flotte menn, jeg er ikke kvinne. Og ja de har definitivt modellpene menn de og. Tyrkere tenkte jeg heller ikke på som typisk asiater da jeg sa det der

Racial dating graphic women top responsesRacial dating graphic men highest responses

Hvor dette hentet fra? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...