AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Hva er det med enkelte mennesker? Får opp noen konkurranser i feeden fordi mine venner kommenterer. F.eks "Vær med i trekningen av en tur til X! Lik bildet og kommenter JEG VIL TIL X" So far so good... Men hvorfor MÅ enkelte skrive ned halve livshistorien sin? Type: Jeg vil til x, fordi jeg har det sånn og sånn, og har hatt drt SÅ fælt i mange år pga det og det, og jeg har ALDRI vært der før, pliiis!!!" Slik skriver de, den ene kommentaren lengre enn den andre. Gjerne etterfulgt av et bonanza med emojis i alle mulige former. Altså.. Har enkelte folk tungt for det? Det står ganske klart HVA som skal kommenteres, HVORFOR får man da hele livshistorien? Dere som holder på sånn, HVORFOR??? Det holder lenge med et kort "Jeg vil til X". Da mamma oppdro meg lærte hun meg at ingen mennesker er dumme. I voksen alder begynner jeg å lure på om hun løy til meg. Anonymkode: 0658d...37e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 De tror vel at de vil bli valgt ut av medlidenhet eller at de vil bli mer sett siden posten er lengre? Enig i at det er tåpelig Anonymkode: 8817b...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå