AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Skrevet 23. mars 2017 Det irriterer meg at alt skal foregå digitalt. Barnehagen der sønnen min går, foregår all kommunikasjon på en nettside. Det er ingen lapper på døra lenger, ingen ukesplan som henger på plassen hans som vi kan ta med hjem å henge på kjøleskapet. Det var foreldremøte her om dagen, men jeg har glemt å logge meg inn på denne siden for å se, der sto det at det hadde vært foreldremøte nå på mandag som var. Jeg syntes det er så tungvint at alt skal foregå på nett. Ikke alltid jeg har nett heller. Flere som savner de gammeldagse lappene på kjøleskapet eller er jeg bare sær? Anonymkode: 3797c...4d1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Jeg synes du er sær. Jeg elsker at alt er digitalt. Men jeg synes det bør være mulig å velge at man vil ha tilstendt varsler på e-post når det legges ut noe ny informasjon, det er tungvint å måtte logge inn hver dag på flere sider. Lapper blir borte i sekken, søles på, ser rotete ut, er bare tilgjengelig akkurat der de henger så du ikke kan sjekke dem når du er et annet sted, osv. I tillegg til at de forsøpler når du kaster dem. Anonymkode: 94a7f...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå