AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Må bare få det ut. 2 av de 3 siste som jeg egentlig skulle ha sex med i fylla har ikke fått den opp. Når det skjer så begynner man å lure på hva grunnen er. Er ikke tilfeldig at 2 stykker ikke får den opp, selvom de sier at de er fulle. Saken er jo at de er kjempegira og prøver seg og gjør alle andre ting, men får den ikke opp. Later de bare som for å ikke gjøre meg lei meg? De prater jo til meg i ettertid og prøver seg, osv, men nå tør jeg nesten ikke ha sex for er redd for at det skal skje igjen. Blir så skamfull Anonymkode: e0060...f59
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Du må begynne å ha sex med edrue menn:) Anonymkode: 0af00...76e 1
Hesitation Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 Øl er drepen for mr. Pinkie, rett og slett. Veldig tvilsomt at noen som blir med deg hjem "later som" at de ikke får den opp..er jo ikke noe som er mer pinlig nesten, haha.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Du får begynne å ha sex med edru menn istedenfor. Det er en kjent sak at mange har problemer med å få den opp når de er full. Tviler meget sterkt på at de later som, for jeg tror de fleste menn synes det er litt flaut. Anonymkode: 971f4...5b2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Takk! Blir glad for å høre at det kanskje ikke er meg likevel. Man begynner liksom å tenke litt og det gnager. Saken er at JEG blir flau, JEG skammer meg så ekstremt. Har dårlig selvtillit da, ikke at det hjelper meg så mye her. Igjen, takk for svar. Anonymkode: e0060...f59
Gjest Axl Rose Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 28 minutter siden, Hesitation skrev: Øl er drepen for mr. Pinkie, rett og slett. Stemmer ikke hos meg. Ingenting tar livet av han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå