AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Skulle likt å sett reaksjonene om det var motsatt, at en mann hadde gjort dette på en kvinne. Det ble da også spetakkel da Erik Poppe kysset en kvinnelig TV-reporter på direkten... Men det er tydeligvis helt greit når kvinner tar for seg og kysser sånn helt uten videre..... http://www.vg.no/rampelys/tv/reality-tv/tv-seere-reagerer-paa-kyssingen-til-christine-koht-i-4-stjerners-middag/a/23954451/ Anonymkode: eb6b2...126
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Artikkelen handler jo om negative reaksjoner på at hun kysset han, så da er det jo ikke helt greit selv om det er kvinne da Anonymkode: 97b96...0e2 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Mangler jo litt seksuelle undertoner når hun foretrekker damer da.. Anonymkode: 0ca0b...d6b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Har du lesevansker? Anonymkode: c0d38...e98 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Jeg er faktisk enig med deg, selv om jeg generelt er lite sensitiv til slikt. Synes det er så dobbeltmoralsk, med tanke på den mye mer negative oppmerksomheten det har fått (link i artikkelen) og ville fått dersom man byttet på rollene! Også unnskylde det med at hun er komiker og "mye"? Hadde aldri skjedd hvis det var en mann Anonymkode: 558da...4c8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 Jeg synes ikke det er greit uansett hvem som presser seg på en annen på den måten - men artikkelen handler jo faktisk om at kyssingen HAR fått folk til å reagere. Hvis folk reagerer mer på at en mann gjør det enn en kvinne, så er det selvsagt riv ruskende galt - men når det er sagt så kan det også hende at denne saken har fått mindre oppmerksomhet fordi færre ser på (og bryr seg om) "4-stjernes middag" enn NRK Nyhetene der Erik Poppe gjorde sitt upassende stunt... Anonymkode: b4849...027
Gjest antbug Skrevet 23. mars 2017 #7 Skrevet 23. mars 2017 Jeg skjønner ikke hvordan de sammenligner som mener Poppe fikk sterkere reaksjoner? Stort sett alle mener da at Koht gikk altfor langt, og at slik oppførsel ikke hører hjemme noen steder? Hvis jeg var han fyren hun presset seg på hadde jeg klikka. Jeg håper hun slutter med kyssetullet sitt etter dette. Det er ikke morsomt, det er bare ekkelt og upassende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå