Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 Har vi hatt besøk av romvesner eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 jippi, hundre prosent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #3 Del Skrevet 16. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #4 Del Skrevet 16. desember 2004 dudududu-dudududu (sånn spooky ufo-musikk). nei men seriøst, jeg synes vi er litt naive om vi tror vi er alene i verdensrommet, og jeg tror heller ikke at vi har vært på kloden i millioner av år uten å ha fått besøk. Får være måte på dårlig naboskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 16. desember 2004 #5 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg har sett alt for mye stargate, og er overbevist om at det er akkurat sånn det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #6 Del Skrevet 16. desember 2004 Ja men det er sant!!! Alt for mange ting vi ikke kan forklare her i verden. Ufoer er nok svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 16. desember 2004 #7 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis jeg ser noe på himmelen som jeg ikke kan identifisere med noe jeg kjenner er det en UFO. Det kan selvsagt vise seg å være noe helt logisk senere, men det ligger litt i navnet. Uidentifisert Flygende Objekt. Men om utenomjordiske har besøkt kloden? I have no idea. Jeg liker å tro det, men jeg vet sannelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest phone home Skrevet 16. desember 2004 #8 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvis de har vært her så har de nok snudd utrolig fort. Hvis utomjordinger har klart å lage utstyr til å komme seg fram flere lysår i tiden enn vi klarer så er de kommet mye lenger både teknisk og intelligensmessig enn oss. Og av den grunn sett fort på oss og funnet oss uverdige til og med til å ha som slaver, og returnert til sin mere utviklede verden i forferdelse over hvor lite utviklet resten av rommet var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nick Etmitt Skrevet 16. desember 2004 #9 Del Skrevet 16. desember 2004 Javisst har vi det, og de er her ennå. Bare se på Jan Simonsen for eksempel... eller Kristen Gislefoss. Nå har de faen meg infiltrert både politikken og media. Snart tar de over hele kloden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 16. desember 2004 #10 Del Skrevet 16. desember 2004 Leste en Tommy og Tigern stripe, hvor Tigern konkluderte med at: det sikreste tegnet på at det fantes intelligent liv i verdensrommet, var at de IKKE hadde prøvd å kontakte oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. desember 2004 #11 Del Skrevet 16. desember 2004 Joa, Gry Jannicke Jarlum har sett aliens, så da finnes de vel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #12 Del Skrevet 16. desember 2004 dudududu-dudududu (sånn spooky ufo-musikk). nei men seriøst, jeg synes vi er litt naive om vi tror vi er alene i verdensrommet, og jeg tror heller ikke at vi har vært på kloden i millioner av år uten å ha fått besøk. Får være måte på dårlig naboskap. Tja, naivt? Tror det iallfall er naivt å tro at vi har fått besøk. Det er store avstander der ute. Store. Vi kommer nok aldri til å treffe på noen. Vi er alene. Aldeles alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #13 Del Skrevet 16. desember 2004 Joa, Gry Jannicke Jarlum har sett aliens, så da finnes de vel da. Gry har gått svanger med barnet til en alien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #14 Del Skrevet 16. desember 2004 Tja, naivt? Tror det iallfall er naivt å tro at vi har fått besøk. Det er store avstander der ute. Store. Vi kommer nok aldri til å treffe på noen. Vi er alene. Aldeles alene. Sannsynligheten for at det finnes liv, er vel større enn at det ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #15 Del Skrevet 16. desember 2004 Sannsynligheten for at det finnes liv, er vel større enn at det ikke gjør det. Kan man beregne det? Eneste ligningen jeg har sett forutsetter at du selv gjetter på parameterverdiene. Den mest vettuge bruken jeg har sett av den ligningen er vel at det bare er oss som er på vårt intellektuelle nivå. Man kommer ikke lenger før man tar livet av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #16 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg kan ikke beregne det. Alle hypotesene om det er basert på logikk, ikke fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #17 Del Skrevet 16. desember 2004 eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #18 Del Skrevet 16. desember 2004 eksempel Og dermed paradokset: Det er ifølge enkelte beregninger, nok av høyteknologiske kulturer der ute. Universet har eksistert lenge nok til at de har hatt mer enn god nok tid til å utvikle romteknologi - og mer enn tid til å undersøke HELE galaksen opptil flere ganger. Så: Hvorfor ser vi dem ikke – hvor er de hen? Ellers er vel logikk strengt tatt basert på fakta. Det er vel ikke noe annet man kan kalle aksiomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #19 Del Skrevet 16. desember 2004 Ok, jeg kan gi meg på den. Logikk er basert på fakta og antagelser, da. I følge ordboka: lære om lover, prinsipper for følgeriktig tenkning; tenkelære studere l- / filosofisk, matematisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 16. desember 2004 #20 Del Skrevet 16. desember 2004 Dersom man skal snakke om sannsynligheten for at det FINNES liv der ute, så er det rett og slett VELDIG usannsynlig å tro at vi er de eneste, med tanke på hvor mange stjerner og galakser det finnes. Man må nok være ganske selvgod for å tro at vi er de eneste sånn sett. Så på spørsmålet om hva slags liv - så kan vi jo ikke vite det, det kan dreie seg om alt fra bakterier til andre livsformer. At det skulle være nøyaktig likt oss, eller små grønne menn forefaller vel ikke like sannsynlig. På den andre side, så finnes det jo grønska her inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå