AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 For noen helger siden ble min beste venninne voldtatt på fest. På festen var det noen hun ikke kjente, men mest godt kjente av oss. Huset var åpent sånn at man kunne komme og gå som man ville. Hun sier hun ikke vet hvem det er, men jeg mistenker at det er en god venn av oss og at hun derfor ikke vil si det. Selv kjenner jeg at jeg har problemer med å være med gjengen. Hun sier at det var to som kom inn på rommet der hun lå full, men bare en av dem som ble værende der og voldtok. Allikevel så vet hun ikke hvem det er. Hun har også en kjæreste som hun har vært sammen med i mange år som har betrodd til meg at han ikke orker å stå i dette når han ikke vet hvem det var og at hun fremdeles drar på fest med vennene våre. Hva kan jeg gjøre? Jeg tror ikke de andre i gjengen vet hva som har skjedd. Jeg vil heller ikke ha norn kontakt med vennene om jeg ikke vet hvem det er som gjorde det Anonymkode: 9dffd...0fb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Skrevet 23. mars 2017 Du må rett og slett bare snakke med henne. Går hun ut og fester med den samme gjengen? Ikke innadvent og unngår noen spesielle? Kan hun ha vært utro, men ikke tørr innrømme det og sier hun ble voldtatt? Dro hun til krisesenter, tok prøver og fikk noen å snakke med? Har hun anmeldt det? Anonymkode: 20227...c0c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #3 Skrevet 23. mars 2017 Dette lukter anger etter utroskap på lang vei.. Anonymkode: 3aa99...64a 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #4 Skrevet 23. mars 2017 Gå til politiet og si i fra. Da vil politiet opprette sak på egenhånd og ta nendinden din inn til avhør. Og går man på fest så er det lurt å ikke drikke mer enn man vet man kan tåle. Anonymkode: 607bb...03b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå