AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Først: Til alle dere som synes jeg er en gammel sleazy gris; spar dere. Vi trenger ikke å ta den diskusjonen. Er mann på 40 år som den siste tiden har fått endel kontakt med en jente på 23 fordi vi trener på samme treningsenter. At hun er avsindig vakker er én ting, men hvor utrolig det enn måtte høres ut, alderforskjellen tatt i betraktning, så har vi faktisk også fått en god kjemi og en god tone. Hun er en alenemor med en fraværende barnefar, og har bein i nesa så det holder. Det hele er foreløpig på et vennskapelig plan, uten noen seksuelle tilnærminger fra noen av partene. Jeg merker at hun føler seg usikker på hvordan hun skal te seg fordi jeg er såpass mye eldre enn henne. Og ironisk nok må jeg motvillig innrømme at det at hun er såpass mye yngre enn meg selv, også gjør at jeg selv blir litt usikker på min egen atferd. Vil ikke bli oppfattet som gammel gubbe, samtidig føler jeg heller ikke at jeg skal prøve å innta en sjargong eller tone som imiterer hennes jevngamle. Greia er at jeg er så seksuelt tiltrukket av henne at jeg blir helt svimmel. Jeg vet at mange synes at det er feil av en mann på 40 å sjekke opp en 23 år gammel dame. Men nå er det nå en gang slik at jeg vil gi det et forsøk. Har lite å tape. Men jeg aner ikke hvordan man sjekker opp damer på den alderen. Med mine jevngamle damer er det grei skuring. Det som har funket for meg der er dobbelkommunikasjon. Først slenger jeg ut agn i form av seksuelle hint. Deretter svitsjer jeg over til å la alle komplimenter handle om personlighet og ikke utseende/kropp. Deretter er det bare å spille cool og litt uinteressert til de biter på agnet og selv tar initiativet til noe mer. Funker selvsagt ikke på alle, men de gangene jeg får napp, så er det som regel ved denne fremgangsmåten. Men hvordan er det med yngre damer? Føler usikkerheten pga aldersforskjell kanskje gjør at man må være tydeligere, mere "på" i forhold til eldre damer - som ofte har en trygghet på seg selv når de velger å kurtisere. Den unge damen er supersexy og er nok veldig klar over dette selv. Jeg tenker derfor at komplimenter om utseende preller av. Eller er man så ung og ublasert når man er 23 at sånne ting fremdeles har ønsket effekt? Og hva slags komplimenter funker på slike unge damer? Søt, sexy, hot? Eller skal man fokusere på personligheten der også? En så ung dame vil nok heller ikke tørre å ta første skritt fysisk. Og jeg føler at det blir sleazy om jeg skal gjøre det selv. Gi meg noen tips a (ung)jenter ! Anonymkode: 023ca...a5e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Æsj. "slenge ut agn" til "de biter på"?? Og du er ikke sleezeball? Right.. Anonymkode: 86ee5...ea1 44
Gjest antbug Skrevet 22. mars 2017 #3 Skrevet 22. mars 2017 "Hei søta, jeg er ganske sikker på at jeg ikke er faren din selv om jeg er gammel nok, så hva sier du? Hjemme hos meg eller deg?"
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Hun synes sannsynligvis ikke der er så veldig attraktivt med en usikker 40-åring. Anonymkode: 97f30...398 9
Gjest Poverella Skrevet 22. mars 2017 #6 Skrevet 22. mars 2017 Spør om hun er gira på en kaffe en dag da vel. Hold igjen komplimentene i starten. Og lat som du ikke tenker over det med alderen!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #7 Skrevet 22. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun synes sannsynligvis ikke der er så veldig attraktivt med en usikker 40-åring. Anonymkode: 97f30...398 Jeg har såpass pokerfjes at jeg ikke viser det da. Er ikke usikker generelt. Vi har en god og avslappet tone. Usikkerheten knytter seg til det å evt. skulle gjøre et move i seksuell retning. ts Anonymkode: 023ca...a5e
Gjest antbug Skrevet 22. mars 2017 #8 Skrevet 22. mars 2017 7 minutter siden, O.G. skrev: Vil du sug mæg? Du ska få et kamferdrops ætterpå hvis du svælge.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #9 Skrevet 22. mars 2017 3 minutter siden, Poverella skrev: Spør om hun er gira på en kaffe en dag da vel. Hold igjen komplimentene i starten. Og lat som du ikke tenker over det med alderen! Godt å se at det finnes jenter her inne som tar en seriøst og ikke må slenge dritt. Den mann på 40 år som hevder at han ikke kunne tenke seg å ha sex med en smellvakker dame på 23 er en løgner. Så sleazy er de seksuelle realiteter enten man liker det eller ei. Anonymkode: 023ca...a5e 7
Gjest impressa Skrevet 22. mars 2017 #10 Skrevet 22. mars 2017 Haha måten du skriver på er så sleezy og påtatt ungdommelig at jeg frykter du har feilet på to av målene dine allerede Tror i hvert fall du gjør lurt i å droppe dobbeltkommunikasjonen din. Jenter på den alderen kjenner til de greiene der.
Gjest canacas Skrevet 22. mars 2017 #11 Skrevet 22. mars 2017 Neineinei. Bare det at du spør om råd her bekrefter at du er langt under hennes liga.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 22. mars 2017 #12 Skrevet 22. mars 2017 (endret) Det finnes ingen grunner til at en godt voksen mann skal fomle eller være usikker rundt en 23 år gammel jente. Kvinner er kvinner uansett, så jeg tviler på at du har så mye suksess selv med kvinner på egen alder. Basert på det faktum at du i det hele tatt laget denne tråden og det du skriver, så gir jeg deg lave odds for suksess, men det er ditt liv og du har bare ett, så gjør gjerne et forsøk! For å repetere mitt tema som jeg har nevnt flere ganger her inne nå: Kvinner vil bli tatt! Av en sterk og selvsikker mann som vet hva han vil ha og ikke er redd for å gå etter det. Og nei, dette handler ikke om hvor mye du tar i benkpress, men om mental styrke, selvsikkerhet, ro og lederskap. Å spille et skuespill fungerer generelt dårlig, fordi attraktive og sterke menn tenker ikke på den måten. Det viktige for en slik mann er hva HAN vil ha og å gå etter det med stor appetitt. Kun en taper går rundt og tenker på hva hun liker og hvordan han kan gjøre henne til lags. I tillegg hjelper det å være avslappet, selvsikker og naturlig. Da blir det gjerne mer avslappende og naturlig også for henne. Dette var ikke ment å være demotiverende, men virkelighetsorienterende. Det er aldri for sent å forbedre seg og jeg applauderer alle som gjør en innsats med ærlige intensjoner. Poenget er at det er ting som fungerer og ikke fungerer. Alt annet er selvbedrag eller ønsketenkning. Hva du gjør med denne informasjonen er opp til deg, men du eller andre kan finne den nyttig. Endret 23. mars 2017 av Ragnar Danneskjöld
Quetzalcoatl Skrevet 22. mars 2017 #13 Skrevet 22. mars 2017 Yeah ta å dropp dobbeltkommunikasjonen. Om du vil drive med slikt kan du jo lære masse pickup-triks og lese alt om nevrolingvistisk programmering og bli en slags sjekkekonge. Det vil fungere på folk med lite erfaring. Kanskje det vil være lettere enn å behandle jenta godt, vise interesse for hennes liv, gi genuine komplimenter som du faktisk mener, fordi du bryr deg om ho. Det er vanskelig fordi man må legge sine egne behov tilbake. Lysten til å ha sex med ei vakker berte f.eks. Bare vær tilstede når dere prater sammen. Snakk med ho for å forstå ho, så kan du finne ut om det vil være det beste for begge at dere fortsetter sammen 6
rouge noir Skrevet 22. mars 2017 #14 Skrevet 22. mars 2017 Bare vær normal? Ikke kjør en underlig taktikk eller endre deg på noe vis. Tipper hun snakker med deg fordi hun synes du er ok å snakke med, så bare ta det naturlig derfra? Kan dere ikke finne på noe etter trening? Ta en kaffe eller en... proteinbar? 6
Gjest O.G. Skrevet 22. mars 2017 #16 Skrevet 22. mars 2017 1 time siden, antbug skrev: Du ska få et kamferdrops ætterpå hvis du svælge. æg vil sleik ræva di istan.
AnonymSjiraff Skrevet 22. mars 2017 #17 Skrevet 22. mars 2017 1 time siden, canacas skrev: Neineinei. Bare det at du spør om råd her bekrefter at du er langt under hennes liga. LOL. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #18 Skrevet 22. mars 2017 1 time siden, canacas skrev: Neineinei. Bare det at du spør om råd her bekrefter at du er langt under hennes liga. Ja. Huff så langt under liga man er fordi man er interessert i å høre andres meninger og erfaringer. Anonymkode: 023ca...a5e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #19 Skrevet 22. mars 2017 Hvis en mann på 40 skal score en 23-åring, må det være ved å opptre som en GENTLEMAN. Inviter henne på en middag på en ok restaurant. Det er ærlig, uskyldig og hyggelig. På daten, ingen kommentarer på utseende - men komplimenter på måten hun tenker på, hva hun har fått til, alt hun kan bli. Vær hyggelig, gentleman og la henne komme på banen med det fysiske, hvis hun takker ja til middagen. Anonymkode: 51323...a85 10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #20 Skrevet 22. mars 2017 ^^ Trenger forøvrig ikke meninger og erfaringer fra en "kvinne" med over 5000 innlegg på KG. Regner med at du har liten erfaring med det virkelige liv når man lever hele livet sitt her inne på forumet Anonymkode: 023ca...a5e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå