st1234 Skrevet 22. mars 2017 #1 Skrevet 22. mars 2017 Heisann! jeg satt inn hormonspiral kl 10 i går morges. Har enda ikke begynt å blø, noe som jeg har hørt at er veldig vanlig å gjøre. Derimot har jeg fått litt større mengde utflod som er veldig rennende. Hva er deres opplevelse med blødninger etter innsetting? Prøvde ut p-stav i underkant av et år, noe som ikke funket for meg. Begynte å blø samme dag eller dagen etter jeg fikk den innsatt og så dermed for meg at det vill skje med spiralen også, hvertfall i begynnelsen. lurer på andre sine erfaringer siden jeg blir paranoid og er dermed redd jeg er gravid haha. Siden det gjerne er vanlig at man ikke blør når man er blitt gravid? Føler ikke jeg er det men tullet litt på de to ukene jeg gikk på p-piller mellom staven og spiralen, glemte en pille men trooor jeg tok neste pille innen de 48 timene man må(er oralcon derfor det er 48 og ikke 36 timer) men kan ikke si det med 100% sikkerhet så kan hende jeg tok litt over 48 timer. Masse masing på meg nå, sorry, men vil få situasjonen klart fram. Tenker å ta preg test neste uke for sikkerheten. Dette har vel sikkert ikke sammenheng uansett om jeg er preg eller ikke. Men er uansett nysjerrig på hvordan det var med blødninger rett etter innsetning for dere? takk på forhånd😊
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #2 Skrevet 22. mars 2017 Jeg blødde endel i ca. 3 uker. Hadde så litt mindre mensen enn normalt de neste månedene før den forsvant etter 3-4 mnd. Tenker at det skal mye til at du er gravid. Ville gynekologen evt. sett det når du satt den inn om hun sjekket at den lå riktig med ultralyd? Anonymkode: f4c22...da9 1
st1234 Skrevet 22. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg blødde endel i ca. 3 uker. Hadde så litt mindre mensen enn normalt de neste månedene før den forsvant etter 3-4 mnd. Tenker at det skal mye til at du er gravid. Ville gynekologen evt. sett det når du satt den inn om hun sjekket at den lå riktig med ultralyd? Anonymkode: f4c22...da9 Gjorde det hos fastlegen så han hadde ingen ultralyd😱 husker du når du begynte å blø etter du satt den inn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå