Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt godt dansker og kunne tenkt meg å møte en dansk mann. Men er det noen datingsider som er for skandinaviske land? Har ikke funnet noen. Bor i Norge, så det er ikke så lett å finne noen dansker her. Er jo best om han allerede bor her, men kan jo også møte noen i Danmark. Noen som har noen forslag?

Anonymkode: 70664...1b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker? Har datet to dansker og begge har vært så reserverte og stille at jeg holdt nesten på å slå de begge i hue med noe hardt noe :fnise:

Kjenner også flere danske menn, men ingen av de er flinke til å ta initiativ. Du finner de gjerne i fjellet ;) det er ofte pga fjell de kommer til Norge. 

Anonymkode: d24df...42e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åja, takk for tips :) De jeg har møtt har ikke vært sånn, men så har jeg ikke møtt mange da.

AnonymBruker
Skrevet

Da har du møtt noen. Hva skjedde, likte de deg ikke?

Anonymkode: edd2a...071

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men de var opptatte,

AnonymBruker
Skrevet

Møter dem på fjellet og hvis du leter litt så finner du dem på datingsider også. :) Venninna bare prater masse om at hun elsker danske menn når hun er ute på byen og da finner hun alltid en jævel som snakker dansk.

Jeg har 2 danske brødre som suser rundt i Norge, men de er ikke på noen datingsider selv om de er single...!:fnise:

Anonymkode: 01e73...593

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2017 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid likt godt dansker og kunne tenkt meg å møte en dansk mann. Men er det noen datingsider som er for skandinaviske land? Har ikke funnet noen. Bor i Norge, så det er ikke så lett å finne noen dansker her. Er jo best om han allerede bor her, men kan jo også møte noen i Danmark. Noen som har noen forslag?

Se her:

Anonymkode: f17ae...d27

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2017 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Skriv en forespørsel på Sukker forum

https://sukker.no/dating-forum/884995-Danske+mænd+-+Kartoffel+i+halsen.html

Anonymkode: f17ae...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...